اثرات اتفاقات اخیر بر خرید تتر
اثرات اتفاقات اخیر بر خرید تتر

به گزارش سرمایه فردا، سخنگوی شرکت تتر اعلام کرده که این مجموعه برای فهرست دفتر کنترل دارایی‌های خارجی احترام قائل بوده و نسبت به مسدود کردن سریع آدرس‌های ناقض تحریم‌های آمریکا متعهد است.

برخی از افراد و نهادها با استفاده از تتر سعی در دور زدن تحریم‌های آمریکا دارند و به دنبال استفاده از این رمزارز برای اعمال غیرقانونی و مرتبط با جنگ اوکراین و روسیه هستند. به همین دلیل در حال حاضر نظارت بر سوء استفاده از استیبل کوین یو اس دی تی یا همان رمز ارز تتر تشدید شده و این شرکت تعهد داده که علیه آدرس‌هایی که خلاف تحریم‌ها عمل می‌کنند، اقدامات قاطعانه‌ای انجام خواهد داد. این اتفاق احتمالا بر بازار و خرید تتر اثر خواهد داشت و شرایط این رمزارز را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

به گزارش سرمایه فردا، سخنگوی شرکت تتر اعلام کرده که این مجموعه برای فهرست دفتر کنترل دارایی‌های خارجی احترام قائل بوده و نسبت به مسدود کردن سریع آدرس‌های ناقض تحریم‌های آمریکا متعهد است. در یک سال اخیر، تتر آدرس‌هایی را مسدود کرده که مقدار قابل توجهی از رمزارزها را برای فعالیت‌های غیرقانونی درگیر کرده بودند.

براساس آمار منتشر شده، این شرکت در یک سال گذشته ۳۲ آدرس دارای ۸۷۳ هزار و ۱۱۸ دلار از دارایی‌های دیجیتال این مجموعه را که به جنگ اسرائیل و اوکراین ارتباط داشتند، مسدود کرد. به گفته پائولو آردوینو، مدیرعامل تتر، اقدامات مذکور بر تعهد این شرکت به منظور ایجاد استانداردهای ایمنی قوی در صنعت رمزارزهای در حال ظهور تاکید دارد. با توجه به گفته مدیریت این مجموعه، اقدامات مذکور بیشتر منعطف به سیاست‌های کشور آمریکا بوده که این موضوع بر خرید تتر اثرگذار خواهد بود. زیرا اخیرا آمریکا به دلیل شبهات درباره تامین مالی این رمزارز و احتمال وابستگی ان به فعالیت‌های غیرقانونی تحریم‌هایی را علیه شرکت تتر اعمال کرد. به همین دلیل تتر به نوعی دنباله رو سیاست‌های آمریکا شده است.

آخرین گزارش‌ها درباره استفاده از تتر در فعالیت‌های غیرقانونی

با وجود آنکه تتر نهایت تلاش خود را برای عدم گسترش اقدامات غیرقانونی با این رمزارز به کار بسته است، اما همچنان گروه‌های تروریستی تلاش کرده‌اند که با این ارز دیجیتال، دوباره محدودیت‌ها و تحریم‌ها را دور بزنند. براساس آخرین گزارش‌ها، پی دی وی اس آ (غول نفتی دولتی ونزوئلا) در بحبوحه تحریم‌های جدید آمریکا، از این رمزارز برای صادرات نفت خام و سوخت استفاده کرده است. به گفته آدوال آدیئمو، معاون وزیر خزانه داری آمریکا، گذشته از ونزوئلا، روسیه نیز به طور رو به افزایشی به روش‌های پرداخت جایگزین، از جمله استفاده از استیبل کوین تتر، برای فرار از تحریم‌های اقتصادی که آمریکا علیه آن وضع کرده، روی آورده است.

همچنین گزارشی از سازمان ملل منتشر شده که نشان دهنده شیوع پول شویی مبتنی بر ارزهای دیجیتال است و از بین رمزارزها، یو اس دی تی تتر در بلاکچین ترون یک انتخاب مطلوب محسوب می‌شود. این مورد به ویژه در پلتفرم‌های غیرقانونی قمار آنلاین بیشتر گزارش شده است.

تلاش تتر برای جلب حمایت سیاستمداران آمریکایی

با این وجود، تتر تمام تلاش خود را به کار بسته تا از دیگر اقدامات غیرقانونی که در بستر آن انجام می‌شود، جلوگیری کند. البته در این باره سناتورهای آمریکایی نیز از تتر پشتیبانی کرده‌اند و حامی تداوم و بیشتر شدن اقدامات سخت­گیرانه نظارتی هستند.

اقدامات غیرقانونی باعث شده تا بخشی از دارایی‌ها موجود در بازار تتر توسط شرکت آن منجمد شود. در واقع طی چند ماه گذشته که بالغ بر ۳۰۰ میلیون دلار تتر در فعالیت‌های غیرقانونی دخیل بودند، توسط شرکت این رمزارز انجماد پیدا کرده‌اند. این قبیل اقدامات روی اعتماد سرمایه گذاری و تداوم خرید تتر اثر چندان مثبتی ندارد.

با وجود این شرایط، تتر همچنان برخی از معامله­‌گران جالب توجه بوده و آن‌ها را به خرید تتر بیشتر تشویق می‌کند.

تتر - کاماپرس

معرفی یک درگاه ایرانی مطمئن برای خرید تتر

معامله­‌گران ایرانی که زمان حاضر را برای خرید تتر مناسب می‌دانند، باید به درگاه امن و مطمئنی مانند «کیف پول من» مراجعه کنند.

این صرافی دیجیتال، فروش و خرید تتر به صورت ارزان، با قیمت لحظه‌ای و بدون کارمزد را برای تمامی مشتریان ایرانی فراهم کرده است. متقاضیان برای خرید آسان این ارز دیجیتال باید در سایت کیف پول من به آدرس https://kifpool.me گزینه ثبت نام را انتخاب کنند و با صرف حداکثر ۱۵ دقیقه، پروسه احراز هویت این درگاه را پشت سر بگذرانند؛ بعد از تکمیل این فرآیند می‌­توانند رمزارز تتر یا هر ارز دیجیتال دیگری را خریداری کنند. بعد از خرید تتر یا هر ارز دیجیتال دیگری از طریق صرافی کیف پول من، واریز به صورت آنی صورت خواهد گرفت. سقف خرید و فروش تتر از طریق درگاه کیف پول من پنج میلیارد تومان اعلام شده است.