آشنایی با هتل هالدی در شهر وان ترکیه
آشنایی با هتل هالدی در شهر وان ترکیه

به گزارش سرمایه فردا، برای سفر به وان، انتخاب هتلی که موقعیت مکانی و دسترسی مناسبی داشته و از امکانات خوبی برخوردار باشد، حائز اهمیت است.

سالانه ایرانیان زیادی به صورت زمینی یا هوایی به شهر وان در ترکیه سفر می‌کنند. این شهر تاریخ غنی دارد و آثار باستانی زیبا و جاذبه‌های طبیعی و دیدنی زیادی درآن به چشم می‌خورد. مکان‌هایی مانند دریاچه وان، کلیسای ارمنی و قلعه وان از جاذبه‌های معروف این شهر محسوب می‌شود.

به گزارش سرمایه فردا، برای سفر به وان، انتخاب هتلی که موقعیت مکانی و دسترسی مناسبی داشته و از امکانات خوبی برخوردار باشد، حائز اهمیت است.

در این گزارش شرایط رزرو اتاق در هتل هالدی وان بررسی شده است.

آشنایی با هتل چهارستاره هالدی

هتل هالدی وان، یک هتل چهار ستاره بوده که با توجه به موقعیت مکانی خوب و امکاناتی که در اختیار مسافران قرار می‌دهد، از جمله بهترین هتل‌ها برای اقامت با خانواده به حساب می‌‌آید. کیفیت صبحانه این هتل از گردشگران امتیاز بالایی کسب کرده و به طور کلی خدمات هتل از دید مسافران در سطح عالی ارزیابی شده است. پرسنل این مجموعه به زبان‌های روسی، ایتالیایی، فرانسوی، آلمانی و انگلیسی صحبت می‌کنند.

امکانات هتل هالدی

رستوران این هتل چهار ستاره غذاهای با کیفیت سرو می­ کند. هم‌چنین یک کافه داخل هتل قرار دارد که به صورت ۲۴ ساعته سرویس ­دهی می ­کند. هتل هالدی به رستوران‌های اطراف که کیفیت و تنوع غذایی بالایی دارند نیز نزدیک است که این موضوع از جمله مزیت‌های اقامت در این هتل به حساب می‌آید. این مجموعه دارای سالن کنفرانس است که می‌توان برای برگزاری رویدادهای مختلف و قرارهای کاری از آن استفاده کرد. سطح خدمات هتل هالدی از دید مهمانان در بهترین حالت بوده و تعریف‌های زیادی از آن شده است. اینترنت وای فای در سرتاسر هتل در دسترس بوده و مسافران می‌توانند از آن استفاده کنند.

دسترسی هتل هالدی به مراکز مهم

این هتل با توجه به موقعیت خوب خود به مکان‌های دیدنی و مراکز خرید شهر وان نزدیک است. هتل هالدی وان تنها ۱۴ دقیقه با موزه اوراتو و ۱۷ دقیقه با قلعه وان فاصله دارد. هم‌چنین این هتل در نزدیکی مراکز خرید آتایوس سیلور و آیدین پریهان قرار دارد.

کیفیت اتاق‌های هتل هالدی

این هتل پنج نوع اتاق دارد که از یک تخت تا سوئیت متفاوت است. تمامی اتاق‌های هتل هالدی با وسایل زیبا و تمیز پر شده است. اتاق‌های بزرگ این مجموعه، اقامتی راحت را در کنار دوستان و خانواده برای گردشگران فراهم می‌کند. در هر اتاق این هتل سیستم تهویه مطبوع و دیگر امکانات قرار گرفته است. ‌هم‌چنین دیوار اتاق‌های هتل هالدی دارای عایق صدا است که باعث می‌شود صدایی از بیرون مزاحم استراحت مسافران نشود و اتاق­ها ضد حساسیت است.

هزینه رزرو اتاق در هتل هالدی وان

هزینه رزرو اتاق در هتل هالدی با توجه به مواردی مانند تاریخ و فصل سفر، تعداد نفرات، روزهای اقامت و تایپ اتاق متفاوت خواهد بود. اتاق‌های این هتل پنج نوع مختلف از یک تخت تا سوئیت را شامل می‌شود.