قانون عدم بکارگیری بازنشستگان سدی در برابر انسداد مدیریت
قانون منع بهکارگیری بازنشستگان، اگر با نگاهِ شایستهسالارانه و با تکیه بر تواناییهایِ واقعی اجرا شود، میتواند نظامِ مدیریتیِ کشور را از مدیریتِ مبتنی بر سابقه به مدیریتِ مبتنی بر شایستگی تبدیل کند. این تحول، بهمعنایِ بیتوجهی به تجربه نیست، بلکه بهمعنایِ توجهِ همزمان به تجربه، تخصص، خلاقیت و انگیزه است
۱۴۰۵-۰۳-۳۱ - ۱۲:۴۷ ادامه مطلب