در رویداد پایانی سکوی پرتاب غزال که از صبح امروز بیست و سوم دیماه ۱۴۰۲ با همکاری مجموعه ۱۰۰ استارتاپ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد ملی بازیهای رایانهای، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ستاد فناوریهای فرهنگی و نرم در حاشیه ششمین جشنواره بازیهای رایانهای در تالار وحدت تهران برگزار شد. تیمهای استارتاپی منتخب برای جذب سرمایه توسط هیئت داوران مشخص شدند.
بنا بر این گزارش استودیوی پیله به عنوان برترین تیم موفق به جذب ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، استودیوهای میدوپیا و نورولند به ترتیب موفق به جذب سرمایه به مبلغ ۲ میلیارد و
۱میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و تیمهای استارتاپی سرگرمیدن، مروارید و حسان به ترتیب موفق به جذب سرمایه به مبلغ ۹۰۰، ۴۰۰ و ۲۰۰ میلیون تومان از سوی سرمایهگذاران شدند.
آرش معبودی از صندوق سرمایهگذاری نوآفرین، دانیال صابر سمیعی از صندوق پژوهش و فناوری گیلان، حسین نائینی از استودیوی تاد، محمد حیدری از استودیوی پاییزان، مصطفی کیوانیان از استودیوی آنو،
علیرضا فراهانی از بنیاد ملی بازیهای رایانهای، حسن مهدی اصل از استودیو سورنا گیمز، پیام آزادی از صندوق پژوهش و فناوری صنایع خلاق و احسان جازم از بنیاد ملی بازیهای رایانهای داوران رویداد پایانی سکوی پرتاب غزال بودند.
خاطر نشان می سازد در سکوی پرتاب غزال تعداد بیش از ۵۰ تیم استارتاپی در حوزه بازیهای رایانهای شرکت داشتند که از این تعداد، ۳۰ تیم برتر در پیشرویداد دوم طرح خود را ارائه و از این تعداد ۶ تیم به مرحله نهایی راه پیدا کردند.
امروز این ۶ تیم استارتاپی، طرح خود را نزد هیئت داوران ارائه و پس از تصمیم گیری هیئت داوران، شرکتهای استارتاپی در حوزه بازیهای رایانهای که موفق به جذب سرمایه شدهاند، معرفی شدند.
اگر علی سرزعیم مدیرعامل قطر ایرلاین بود، تحسینش میکردیم و از مدیریت شایسته او سخن…
وضعیت بازدهی روانکاوها در میان مدت و ۹ ماهه حکایت از این دارد که شنفت…
توسعه صنعتی جزو برنامههای کلان هر کشوری است اما در ایران به واسطه ضعف سرمایهگذاری…
با توجه به موقعیت استراتژیک ایران، منابع طبیعی فراوان، و سرمایهی انسانی قدرتمند، کشور میتواند…
برندسازی شخصی فراتر از داشتن شهرت یا دیدهشدن است؛ این فرآیند به ایجاد اعتبار، تمایز…
جمعیت شاغلان کشور در سال ۱۴۰۳ به ۲۴ میلیون و ۷۸۸ هزار نفر رسیده که…