علی آزاد دبیر انجمن شرکت های راهسازی ایران گفت: برای توسعه اقتصادی و رفاه ملت، کشور ما به آشتی ملی و وحدت ملی نیاز دارد. علت ناکارآمدی در راهسازی و راه آهن، عدم توجه به کارشناسی های لازم و توسعه پایدار کشور است.
وی افزود: مسئولان، امور اداره و تعیین تکلیف ۷۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی را به مسئولان استان ها ( معاون فنی استاندار ، مدیرکل سازمان برنامه و بودجه ، نماینده دادستان ، رئیس شورای شهر و ….. ) بسپارند، تا با توجه به شناخت از پروژه و امکانات موجود به هر نحو که صلاح می دانند از جمله تغییر کاربری ( کلی یا جزئی ) ، واگذاری و ….. آنها را سر و سامان دهند.
وی گفت: وظیفه دولت ها ایجاد کار در استان های محروم جنوبی کشور و سواحل خلیج فارس و دریای عمان است چراکه با ایجاد اشتغال مسأله مسکن خود به خود برطرف می شود.
آزاد با اشاره به اینکه پروژه ها در کشور برمبنای کارشناسی های لازم و رعایت قوانین مربوطه انجام نمی شود گفت: بیشتر پروژه های سال های اخیر برمبنای اعمال نظر نمایندگان مجلس که خواسته اند کاری در جهت رضایت مردم محل نمایندگی انجام دهند ، شروع شده است./باشگاه خبرنگاران جوان
سرمایهگذاری سال ۱۴۰۴ محورهای مهمی چون اثرات نرخ ارز، شاخصسازی در بازار سهام، تغییرات نرخ…
مونا موسوی: بازار خودرو ایران طی سالهای اخیر با چالشهایی چون انحصار تولید، قیمتهای غیرواقعی،…
در پی جنگ ۱۲ روزه، اقتصاد کشور با موجی از اختلالات ساختاری روبهرو شده که…
در بحبوحه نوسانات شاخص کل و فضای مبهم بازار سرمایه، فولاد مبارکه اصفهان بهعنوان نماد…
ضعف دولت در تعیین قیمت کالاها و برخورد با گرانفروشی باعث شد که قیمت کالا…
دستورالعمل جدید سازمان هواپیمایی برای کنترل قیمتها و ساماندهی پروازهای ۱۴۰۴ اربعین ارائه شد. با…