فروش خودروهای برقی باتریدار طی چند سال گذشته با توجه به سیاست و پشتیبانی زیرساختی که به نفع آنها طراحی شده، به طور پیوسته افزایش یافته است.
بااینحال این روزها اقبال خودروهای پلاگین هیبریدی نیز نزد شهروندان بالا رفته است.
پلاگین هیبریدیها پلی بین خودروهای گازسوز و BEV هستند. هر دو گروه، یک موتور گازی و یک یا چند موتور الکتریکی دارند که توسط یک باتری کوچک لیتیوم یونی کار میکنند.
این ترکیب به رانندگان اجازه میدهد تا مسافتهای کوتاه را طی کنند، معمولا بین ۲۰ تا ۵۰ مایل فقط در حالت الکتریکی.
هنگامی که باتری تمام میشود، میتوان آن را دوباره وصل کرد یا به موتور احتراقی تکیه داد. این مشخصه سبب شده برخی بر این باور باشند که پلاگین هیبریدیها آینده بهتری را حداقل در کوتاهمدت دارند.
این خوردوها بیشتر در اروپا و چین محبوبیت پیدا کردهاند.
خودرو هیبرید بهتر از خودرو برقی است. زیرا در ایران ایستگاه شارژ خودرو برقی در فاصله بین شهری وجود ندارد. از طرف دیگر هنوز در زمینه تعمیرات و لوازم یدکی نمایندگی ها فعال نشده اند./دنیای اقتصاد
پس از نپذیرفتن وزارت اقتصاد توسط علی طیبنیا، سیدعلی مدنیزاده به عنوان گزینه پیشنهادی دولت…
پس از گذشت سه سال از لغو قانون تغییر ساعت رسمی کشور، هیئت دولت لایحهای…
ایران در مذاکرات اخیر با ایالات متحده پیشنهادی برای راهاندازی پروژهای مشترک با مشارکت یک…
در حالی اخیراً وزیر راه و شهرسازی نسبت به سیاست حمایتی دولت از مسکن انتقاد…
با توجه به اینکه ایران سالها به واسطه تحریم ها پیوستگی چندانی با سیاست تعرفهای…
بانک سپه با برگزاری رویداد امید تاک به دنبال این است نقش خود را در…