بانک ایران زمین با ارائه خدمات مناسب، پشتیبانی قوی و بهبود مداوم روابط با مشتریان، سعی میکند تا اعتماد مشتریان را جلب و حفظ کند. بانک ایران زمین با شناخت نیازهای مشتریان که براساس تحلیل و بررسی دقیق نیازهای مالی آنها ایجاد سده سعی در ارائهٔ تسهیلاتی دارد که باعث رفع نیازهای آنها شود. این شناخت عمقی از نیازها و توقعات مشتریان، بهبودهای مداومی را در خدمات بانک ایجاد کرده است. بر همین مبنا تلاش کرده تا با توجه به نیازها و تواناییهای مشتریان، راهکارهای مالی مناسبی را به آنها ارائه دهد، به همین دلیل تسهیلات انتخابی شامل وامهای مسکن، وامهای شخصی، وامهای خودرو و … در اختیار آنها قرار میدهد. این اعتماد بین بانک و مشتری میتواند روند همکاری و رشد بلندمدت بانک را تضمین می کند.
همچنین بانک ایران زمین برای تامین نیازهای مالی ناگهانی و پیش بینی نشده مشتریان همچون تامین هزینههای جشن ازدواج، بیماری و درمان مشتریان بانک ایران زمین اقداماتی پیش بینی کرده و تسهیلاتی را در اختیار آنها قرار میدهد تا بتوانند هزینهها را پوشش دهند و بعد از آن با ارائه خدمات پس از انجام کار، با مشتریان خود در ارتباط است. این خدمات شامل ارائه مشاوره مالی، راهنمایی در مدیریت مالی، پاسخگویی به سوالات و نیازهای مشتریان و رفع مشکلات مالی است.
در واقع بانک ایران زمین با در نظر گرفتن تنوع نیاز مشتریان، تسهیلاتی با ارقام متفاوت ارائه میدهد تا بتوانند توان باز پرداخت تسهیلات هم داشته باشند، به طوری که بر مبنای شرایط مالی آنها نرخ بهره را بهینهسازی کنند. با اجرای این سیاست، رشد اقتصادی کشور هم محقق می شود چراکه دغدغه مردم از معیشت به سمت کسب و کار می رود.
انعطافپذیری در شرایط پرداخت تا حد امکان به مشتریان اجازه میدهد تا شرایط پرداخت بهره و بازپرداخت تسهیلات را بر اساس قابلیتهای مالی خود تعیین کنند و باعث افزایش رضایتشان میشود.
این ارتباط مستمر با مشتریان نشان از توجه و اهمیت بانک ایران زمین به مشتریان است که با تفکر مشتری مداری و با هدف ایجاد رضایت مشتریان شکل گرفته است. در حال حاضر ارتقاء رابطه بین بانک و مشتریان با افزایش اعتماد مشتریان، باعث شده تا تأمین نیازهای مالی مشتریان در شرایط مختلف ممکن شود و در کنار آن ایران زمین به عنوان یک نهاد مالی قوی و معتبر در ایران شناخته می شود.
بانک ایران زمین در سال های اخیر با رعایت کامل قوانین و مقررات پولی و مالی، تجربیات خاصی را در سیستم بانکی کشور به کار بسته و خدمات ویژه ای را در بالاترین استانداردهای کیفی ارائه کرده و با استفاده از نوآوری ها و فن آوری های روز دنیا به لحاظ عملیات و کارآیی، پیشرو بانکهای خصوصی کشور شده است و همین موضوع به اعتماد بیشتر مشتریان و بانک ختم شده است و گزارش های بانک در ۶ ماهه نخست سال جاری از افزایش سپرده گذاری های مشتریان حکایت از این دارد که راهکارهای بانکی و مالی ایران زمین به همه مشتریان کارساز بود و رابطه ای دوسویه بین آنها شکل داده است به طوری که در زمان گرفتاری مشتریان سراغ بانک ایران زمین می آیند و زمان داشتن منابع درآمدی بیشتر از هزینه ها آن را در بانک ایران زمین سپرده گذاری می کنند.
توکلی گفت: نخبگان حوزه صنعت در حوزه داخلی و خارجی، دانش روز دنیا را در…
خسارت ناترازی انرژی در حال حاضر به واسطه سهمیه بندی برق و گاز برای صنایع…
وام مسکن ۸۰۰ میلیونی درحالی که بیش از ۵ ماه گذشته مصوب شده هنوز ابلاغ…
عضو هیأت علمی دانشگاه تهران گفت: پیشتر به دلیل نبود قراردادهای استاندارد برای معاملات ملکی،…
وزیر صنعت قیمت خودرو را تا ۳۵ درصد افزایش داد. حالا برای توجیه اقدام خود…
اعضا هیأت مدیره نظام مهندسی در یک تعارض منافع قرار دارند از سویی باید مدافع…