راه و مسکن

محصولات پلی ران به بیش از ۱۳ کشور صادر می شود

نسرین رستمیان فر در پنل “بنای برتر و کیفیت جهانی” با بیان اینکه واحد صادرات پلی ران یکی از زیرمجموعه های واحد بزرگتر یعنی بازاریابی است اظهار داشت: واحد صادرات از ابتدا کار و برنامه فروش خود را از انتخاب بازار هدف و بررسی نحوه اجرا در بازار هدف آغاز کرد.

وی بیان کرد: پلی ران علاوه بر تامین محصولات بازارهای جهانی، در زمینه طراحی و مشاوره فنی نیز فعالیت های جدی با کشورهای خارجی دارد.

مدیر بخش صادرات پلی ران با اشاره به نحوه تعامل تجاری با کشورهای خارجی گفت: چند تکنیک متفاوت برای انتخاب کشورها در امر بازاریابی وجود دارد که نخستین تکنیک حضور در نمایشگاه ها با بررسی بازار داخلی، شناسایی سطح استانداردها و مقایسه قیمتی کشور مقصد، تصمیم به تعیین سطح تعامل از برگزاری و حضور نمایشگاه باشد تا اعطای نمایندگی است.

رستمیان فر خاطرنشان کرد: به فراخور پتانسیل و ظرفیت کشورها نمایندگی به صورت انحصاری یا غیرانحصاری اعطا می شود، و علاوه بر این در برخی کشورها تعاملات ویژه ای در سطوح دانشگاهی و کارشناسان داریم.

کیفیت محصولات پلی ران از محصولات آلمانی بیشتر است

در ادامه این پنل ارشیا فرجی کارشناس ارشد واحد صادرات پلی ران در مورد چالش‌های ورود به سطح جهانی اظهار داشت: نگاه به صادرات، الزامات و چالش‌های خاص خود را دارد و با توجه به وضعیت ایران به ویژه از نظر لجستیک و تامین مواد اولیه این پتانسیل را برای صادرات به نقاط مختلف دنیا داریم که مزیت مهمی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: تیم اتاق فکر در پلی ران راه اندازی شده و هر کشور را با توجه به نیاز و فرهنگ بازاریابی می‌کنیم؛ چرا که کشور مقصد استراتژی های مختلفی را می طلبد.

کارشناس ارشد واحد صادرات پلی ران عنوان کرد: کاتالوگ های پلی ران به بیش از ۶ زبان ترجمه شده و بر اساس تشریک مساعی برای هر کشور کاتالوگ های متفاوت دیده شده تا با توجه به فرهنگ و بازار هر کشور ورود پیدا کنیم.

فرجی با بیان اینکه فرهنگ در فروش یک کالا بسیار تاثیرگذار است و باید خود را در این زمینه بروز کنیم، گفت: محصولات پلی ران به بیش از ۱۳ کشور صادر می شود که هم نمایندگی انحصاری و هم نمایندگی غیرانحصاری دارند.

وی در مورد رقابت با برندهای جهانی خاطرنشان کرد: ظرفیت خاصی به لحاظ موقعیت و منابع طبیعی داریم که باعث ایجاد مزیت رقابتی می شود و به لحاظ کیفیت محصولات پلی ران کیفیت بیشتری از محصولات آلمانی دارد.

modir

Recent Posts

مکانیزم ماشه و خاطره تحریم‌ها؛ بازگشت به نقطه صفر یا تکرار یک کابوس؟

امیرحسین نام‌آور، مدیرعامل گروه نامداران، با نگاهی تحلیلی و روایت‌محور، به بررسی مکانیزم ماشه و…

37 دقیقه ago

سیگنال‌های حرفه‌ای از بورس، رفتارهای هیجانی در صندوق طلا

در حالی‌که صندوق‌های طلا پس از ریسک‌های نظامی با موجی از ورود سرمایه مواجه شدند،…

42 دقیقه ago

فرصت‌های تورمی در صنایع ریالی

در شرایطی که هیچ‌یک از پارامترهای کلان اقتصادی یا سیاسی تغییر نکرده‌اند، بازار سرمایه ایران…

52 دقیقه ago

بازار در مسیر اصلاح: سقوط شاخص، صعود طلا، و سایه سیاست بر تحلیل‌ها

بازار سرمایه ایران با اصلاحی گسترده و رنگ غالب قرمز، وارد فاز جدیدی از نوسان…

55 دقیقه ago

چشم انداز بازارهای جهانی

داده‌های اشتغال آمریکا، کاهش نرخ بهره را محتمل کرده، اما ترس از بازگشت تورم و…

1 ساعت ago

بازارها پس از طوفان: آرامش نسبی یا سکوت پیش از موج بعدی؟

بازارهای مالی ایران پس از تجربه هیجانات شدید، وارد فاز اصلاح و احتیاط شدند. دلار…

1 ساعت ago