همزمان با راهی شدن گروههای مختلف مردمی به سمت کربلای معلی و از ابتدای ماه صفر، مجموع ویدئوهای محتوای مذهبی مرتبط با ایام اربعین، بالغبر ۳۰ میلیون بازدید داشته است.
در راستای استقبال و همراهی گرم عزاداران از پوشش زنده هیأتها و محتوای ویدئویی مرتبط با رویدادهای مذهبی در دهه اول محرم، از ابتدای ماه صفر و با راهی شدن گروههای عزاداری اربعین به سمت کربلای معلی، باردیگر بازدید از ویدئوهای مذهبی در فضای مجازی نیز اوج گرفته است.
براساس آمار رسمی، از ابتدای ماه صفر، مصادف با ۱۶ مردادماه امسال تا پایان روز اربعین محتواهای ویدئویی مذهبی و اربعینی در سایت «آپارات» در داخل کشور، ۳۰ میلیون و ۳۵۴ هزار بازدید داشته است.
این ویدئوها علاوهبر پوشش زنده آیینهای عزاداری، شامل محتواهای مرتبط با هیأتها، سخنرانیهای مذهبی و عزادارای مادحین سرشناس میشود.
برخی کانالهای فعال نیز همزمان با اوجگیری جریان حرکت زائران حسینی، به سمت کربلای معلی، پخش زنده پیادهروی اربعین را از موکبهای مختلف این مسیر، در دستور کار خود قرار دادهاند.
موکب رسانه ای معلی به عنوان یکی از همین کانال به پخش زنده مراسم های مذهبی و پیاده روی اربعین می پردازد.
نقش استارتاپ های بخش کشاورزی در تنظیم بازار و جلوگیری از تولید محصولات غیربهداشتی و…
مدیریت سیستمی کاربرد فراوانی پیدا کرده که تنها مربوط به شغل نیست. بلکه در برنامههای…
تبعات فیلترینگ فضای مجازی تنها منجر به خسارت دو میلیارد دلاری به کسبوکارهای ایرانی نشده،…
در این روند سهام کوچک یا بزرگ بخریم؟ این مهمترین سوال سرمایه گذاران است. در…
در کمیسیون تلفیق هیچ پیشنهادی برای افزایش قیمت حاملهای انرژی ارائه نشده، اما دولت طبق…
بازار لوازم خانگی در ۱۴۰۳ کاملا با رکود همراه بود. تولیدکننده ارز نداشت و مصرف…