همزمان با راهی شدن گروههای مختلف مردمی به سمت کربلای معلی و از ابتدای ماه صفر، مجموع ویدئوهای محتوای مذهبی مرتبط با ایام اربعین، بالغبر ۳۰ میلیون بازدید داشته است.
در راستای استقبال و همراهی گرم عزاداران از پوشش زنده هیأتها و محتوای ویدئویی مرتبط با رویدادهای مذهبی در دهه اول محرم، از ابتدای ماه صفر و با راهی شدن گروههای عزاداری اربعین به سمت کربلای معلی، باردیگر بازدید از ویدئوهای مذهبی در فضای مجازی نیز اوج گرفته است.
براساس آمار رسمی، از ابتدای ماه صفر، مصادف با ۱۶ مردادماه امسال تا پایان روز اربعین محتواهای ویدئویی مذهبی و اربعینی در سایت «آپارات» در داخل کشور، ۳۰ میلیون و ۳۵۴ هزار بازدید داشته است.
این ویدئوها علاوهبر پوشش زنده آیینهای عزاداری، شامل محتواهای مرتبط با هیأتها، سخنرانیهای مذهبی و عزادارای مادحین سرشناس میشود.
برخی کانالهای فعال نیز همزمان با اوجگیری جریان حرکت زائران حسینی، به سمت کربلای معلی، پخش زنده پیادهروی اربعین را از موکبهای مختلف این مسیر، در دستور کار خود قرار دادهاند.
موکب رسانه ای معلی به عنوان یکی از همین کانال به پخش زنده مراسم های مذهبی و پیاده روی اربعین می پردازد.
در آستانه اجرای مکانیزم ماشه، بازار سرمایه ایران وارد سومین موج ریزش شده است؛ موجی…
در تابستانی که با جنگ ۱۲ روزه و سایه مکانیزم ماشه همراه بود، بازار سرمایه…
در حالی که بازار سرمایه نشانههایی از بهبود در شهریور نشان میدهد، سایه سنگین سیاستهای…
موفقیت در معاملهگری نه در یافتن اندیکاتور جادویی، بلکه در بازنویسی تصویر ذهنیای نهفته است…
در جهانی که بازارهای مالی با سرعتی سرسامآور تغییر میکنند، کتاب «سرمایهگذار باهوش» اثر بنجامین…
در میانه تلاطمهای سیاسی، نوسانات بازارهای مالی، و رشد بیمهار نقدینگی، اقتصاد ایران در وضعیتی…