آخرین اخبار

پیش بینی قیمت سوناتا ۲۰۲۵ در بازار ایران

به گزارش سرمایه فردا، قیمت سوناتا ۲۰۲۵ تریم SE کاهش قیمت ۸۵۰ دلاری نسبت به مدل فعلی دارد. قیمت تریم های بالاتر هم نسبت به امکانات افزایش قیمت چند صد دلاری داشته اند.
هیوندای سوناتا ۲۰۲۵ یک سدان خانوادگی با سواری نرم، اما ظاهری جسور است. این خودرو شتاب ۵ ثانیه ای دارد و با طیف گسترده‌ای از پیشرانه‌ها روانه بازار خواهد شد. خودرو سوناتا موتور ۲٫۵ لیتر ۴ سیلندر دارد. یکی از مدلهای جدید ۱۹۲ اسب‌ بخار قدرت دارد و مدل دیگر ۴ سیلندر با ۲۹۰ اسب بخار قدرت روانه بازار خواهد شد. اکثر مدل های هیوندای سوناتا دیفرانسیل جلو هستند، سیستم چهار چرخ محرک هم موجود است.
درون کابین باکیفیت و درکل گران تر به نظر می رسد.
ویژگی های ایمنی و کمک راننده استاندارد هم در همه مدلهای هیوندای سوناتا وجود دارد.
از آپشن‌های این خودرو می‌توان به نوربالا خودکار، کروز کنترل تطبیقی ، پایش هشداری راننده، هشدار برخورد از جلو و ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج از خط و کمک حفظ حرکت بین خطوط مانیتورینگ نقطه کور و هشدار ترافیک عقب و … است.

قیمت سوناتا ۲۰۲۵ در بازار آزاد چقدر خواهد بود

قیمت سوناتا ۲۰۲۵ در بازار ایران تحت تاثیر فاکتور قیمت ارز و همچنین انتظارات تورمی خواهد بود. به عبارت دیگر اگر قیمت دلار بالا نرود. از طرف دیگر عرضه خودروهای وارداتی در کشور افزایش یابد. در این شرایط قطعا خودروهای وارداتی حباب چندانی در بازار نخواهند داشت. اما اگر واردات خودرو افت کند و قیمت دلار نیز بالای ۶۰ هزار تومان برود به دلیل افزایش انتظارات تورمی قیمتها در بازار ایران بیشتر از قیمت مصرف‌کننده خواهد شد.
در حال حاضر برای سوناتای اس یی قیمت ۲۷,۸۰۰ دلار در نظر گرفته شده که به تومان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است. با در نظر گرفتن هزینه‌های گمرک و‌… پیش‌بینی می‌شود که در بازار ایران سوناتای اس یی بالاتر از دو میلیارد و نیم عرضه شود. سوناتای اس یی ال با قیمت ۲۸,۹۰۰ دلار عرضه اولیه شده که تقریبا ۶۰ میلیون گرانتر از مدل پایه آن قیمت‌گذاری شده است. همچنین سوناتا است یی ال کانوینینس که لوکسترین هیوندای سوناتا در بازار ۲۰۲۵ خواهد بود با قیمت ۳۱,۹۵۰ دلار عرضه خواهد شد. قیمت این خودرو با پول ایران بیش از یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است. به طور قطع در بازار آزاد تا سه میلیارد تومان نیز معامله خواهد شد.

modir

Recent Posts

بازدهی نماد وسالت نزولی شد

بازدهی نماد وسالت در یک سال گذشته حدود ۲۷ درصد منفی شده‌است. در حال حاضر…

4 ساعت ago

سیگنال به بورس از نیویورک

سیگنال به بورس ایران از سوی رییس‌جمهور از نیویورک داده شد. درحالی که تنش‌های منطقه…

6 ساعت ago

پرداخت تسهیلات ازدواج زیر ذربین

نه تنها در تسهیلات بخش صنعت کم کاری شده حتی در پرداخت تسهیلات ازدواج نیز…

19 ساعت ago

پیش بینی اقتصاد جهانی در ۲۰۲۵

پیش بینی اقتصاد جهانی در ۲۰۲۵ به وضعیت اقتصاد چین و آمریکا گره خورده است.…

20 ساعت ago

قیمت دلار در فردوسی

قیمت دلار در فردوسی با اندکی رشد به ۵۹ هزارو ۸۰۰ تومان رسید. یکی از…

20 ساعت ago

سرمایه گذاری بدون ریسک در بورس

سرمایه گذاری بدون ریسک در بورس از نگاه سرمایه گذاران در مقطع کنونی خرید سهام…

21 ساعت ago