به گزارش سرمایه فردا، محمد حسین شفیق در نخستین نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومیهای هفتگانه مناطق آزاد کشور «کیش، قشم، اروند، ارس، ماکو، انزلی و چابهار» که در سالن خوارزمی مرکز همایشهای بینالمللی کیش برگزار شد، ضمن تاکید بر لزوم اهمیت فعال و پویا شدن روابط عمومیهای مناطق آزاد، گفت: با توجه به ظرفیتهای رسانهای موجود و بهویژه تخصص و مهارتهای لازم در حوزه روابط عمومیها باید در زمینه «تبادل اطلاعات، حل مشکلات، پیگیری و حل چالشهای موجود در مناطق آزاد»گامهای موثری برداشت. شفیق درباره تولید محتوا و تهیه محصولات چندرسانهای در حوزه اطلاعرسانی موثر و اثرگذار، اظهار کرد: با برگزاری منظم نشستهای شورای هماهنگی روابط عمومیهای مناطق آزاد به صورت ماهانه و ایجاد تعامل سازنده و موثر با خانه مطبوعات کشور میتوان در حوزه اطلاعرسانی، موفقتر از گذشته نقشآفرینی کرد.
سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بینالملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی در ادامه خاطرنشان کرد: با بهرهگیری از ظرفیتهای استادان مطرح کشور به عنوان مشاوران تخصصی در عرصه رسانه و تشکیل کارگروههای اطلاعرسانی؛ ارتقای سطح علمی و مهارتی روابط عمومیها در دستور کار قرار میگیرد. شفیق گفت: برگزاری تورهای عکاسی و رسانهای، کارگاههای آموزشی و ارتقای سطح سواد رسانهای یکی از برنامههای راهبردی پیشبینی شده است که این مهم در دستور کار جلسات آینده این شورا قرار خواهد گرفت./دنیای اقتصاد
نقش استارتاپ های بخش کشاورزی در تنظیم بازار و جلوگیری از تولید محصولات غیربهداشتی و…
مدیریت سیستمی کاربرد فراوانی پیدا کرده که تنها مربوط به شغل نیست. بلکه در برنامههای…
تبعات فیلترینگ فضای مجازی تنها منجر به خسارت دو میلیارد دلاری به کسبوکارهای ایرانی نشده،…
در این روند سهام کوچک یا بزرگ بخریم؟ این مهمترین سوال سرمایه گذاران است. در…
در کمیسیون تلفیق هیچ پیشنهادی برای افزایش قیمت حاملهای انرژی ارائه نشده، اما دولت طبق…
بازار لوازم خانگی در ۱۴۰۳ کاملا با رکود همراه بود. تولیدکننده ارز نداشت و مصرف…