آخرین اخبار

سیاست فدرال رزرو برای سال ۲۰۰۲۵

به گزارش سرمایه فردا، پاول رئیس،فدرال رزرو خبر داده که زمان تعدیل سیاست فدرال رزرو فرا رسیده است. ما هر کاری که بتوانیم برای حمایت از یک بازار کار قوی انجام خواهیم داد، زیرا پیشرفت بیشتری به سوی ثبات قیمت داریم. ما به دنبال تضعیف بیشتر در شرایط بازار کار نیستیم یا از آن استقبال نمی کنیم. زمان و سرعت کاهش نرخ ها به داده ها، چشم انداز، و تعادل ریسک ها بستگی دارد.
او درباره سیاست فدرال رزرو افزود: سطح نرخ بهره، فضای کافی برای پاسخگویی به خطرات، از جمله تضعیف بیشتر ناخواسته در بازار کار را می دهد. اعتماد من به این افزایش یافته که تورم در مسیری پایدار قرار دارد و به ۲ درصد می رسد.
تضعیف بازار کار غیرقابل انکار است، ما دیگر بیش از حد منقبض نیستیم.
سیاست فدرال رزرو قرار شده از افزایش شدید بیکاری جلوگیری کند، به سمت هدف ثبات قیمت پیشرفت خوبی داشته باشد. چند وقت اخیر تورم به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، ما اکنون به هدف بسیار نزدیکتر است. به همین دلیل موازنه خطرات مربوط به اختیارات ما تغییر کرده است.

هدف از تغییر سیاست فدرال رزرو

محمد رضا حسینی درباره سیاست فدرال رزرو گفت: به نظر می‌رسد بازار کار به اندازه خوبی منقبض شده است. که انتظارش را وقتی M0 کاهش می‌یافت داشتیم. با توجه به مصاحبه‌های مقامات فدرال این حرکت تعمدی و کاملا کنترل شده بوده. خزانه داری و فدرال هدفشان قدرتمندی بازار کار و کنترل تورم به صورت توامان است و به شدت تلاش در جهت فرود نرم را دارند. (فرود نرم یعنی با کاهش تورم به بازار کار آسیب وارد نشود) بعد از این شوک کنترل شده به بازار کار و نزدیک شدن تورم به تورم هدف به جهت حفظ اشتغال نیاز به کاهش نرخ بهره است.
آنچه اهمیت دارد با کاهش نرخ بهره شرکتها با کاهش هزینه‌های مالی مواجه خواهند شد. اینجا دست دولت برای افزایش مالیات شرکتها باز خواهد شد. با افزایش مالیات شرکتها درآمدهای دولت افزایش یافته و شیب رشد بدهی‌های دولت ایالات متحده کاهش خواهد یافت. انتظار کاهش نرخهای اونس طلا را با افزایش مالیات شرکتها دارم.
این احتمال نیز وجود دارد که در ادامه با افزایش مالیات شرکتها مالیات اشخاص به جهت کاهش فشار بر طبقات متوسط جامعه مقدار کمی کاهش یابد. دموکراتها احتیاج به پایگاه مردمی بیشتری دارند. این موضوع حکایت دارد که سیاست فدرال رزرو در راستای جلب حمایت مردم از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا است‌.

modir

Recent Posts

آینده صنعت نفت ایران چگونه خواهد بود؟

کمبود سرمایه‌گذاری آینده صنعت نفت ایران را با چالش مواجه کرده و عمدتاً به دلیل…

10 ساعت ago

تأثیر فقر در ایران چه بوده است ؟

تأثیرات بلندمدت فقر در ایران احتمالاً چندوجهی خواهد بود و جنبه‌های مختلفی از جامعه، سیاست…

12 ساعت ago

قیمت کیا کی ۴ چند؟

در حال حاضر کیا کی ۴ در آمریکا جانشین گران‌تر کیا سراتو شده‌است. در ارزیابی‌ها…

12 ساعت ago

افزایش قیمت آلومینیوم در بازار جهانی

افزایش قیمت آلومینیوم در بازار جهانی به صورت تدریجی اتفاق افتاده است. به طوری که…

13 ساعت ago

افزایش تمرکز برابر است با افزایش قدرت

افزایش تمرکز برابر است با افزایش قدرت زیرا منجر میشود انسان راحتتر به اهداف خود…

13 ساعت ago

تجربه رانندگی با تویوتا لوین توربوشارژ

تویوتا لوین توربوشارژ تلفیقی از کیفیت ژاپنی و ارزانی چینی‌هاست. به همین دلیل خودرویی مناسب…

13 ساعت ago