به گزارش سرمایه فردا، روح الله اکبری، مسئول کارگروه هماهنگی امور ایثارگران بانک دی، با بیان این مطلب گفت: سامانه تلفنی ۲۸۹۳۰ به عنوان سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان بانک دی از این پس با تعریف اختصاصی شماره تلفن ایثارگران، به صورت خودکار و بدون صف انتظار، آماده پاسخگویی به سوالات و شکایات جامعه هدف بنیادشهید است.
مسئول کارگروه هماهنگی امور ایثارگران بانک دی، گفت: در کنار این سامانه، واحدهای پاسخگو، براساس سلسله مراتب، از خود شعبه، میتوانند پاسخگوی اعتراضات و شکایات این عزیزان باشند. اگر ایثارگران عزیز از این طریق نیز به نتیجه دلخواه خود از شکایت مطرح شده نرسیدند، میتوانند با کارمندان امور شعب یا واحد خود بانک دی که به صورت بانکداری ویژه است، تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنند.
وی افزود: سامانه ارتباط با مشتریان بانک دی تا به امروز هم پیگیر موضوعات و مشکلات مطرح شده از سوی مشتریان و جامعه ایثارگری بوده و هم دغدغه آنها را به طور کامل به واحدهای مربوط انعکاس داده است چرا که این تکلیف ما است که وقتی موضوعی برای پیگیری به ما ارجاع میشود، به بهترین شکل مورد پیگیری قرار گیرد./روابط عمومی بانک دی
امنیت مالکیت یکی از ارکان اصلی توسعه اقتصادی محسوب میشود، اما نظم حقوقی مدرن با…
روابط عمومی تحت تاثیر تحولات فناوری در سالهای اخیر استراتژی خود را تغییر دادهاند در…
وزیر سابق اقتصاد معتقد است که با وجود ادامه تحریمهای سنگین و چالشهای تورمی، اقتصاد…
با وجود ظرفیتهای گسترده حملونقل ترکیبی در ایران، برخی چالشها مانع از بهرهبرداری کامل از…
توسعه ناوگان حملونقل دریایی میتواند هزینههای صادرات را تا ۳۰ درصد کاهش دهد، سرعت جابهجایی…
بدون تقویت تجارت امکان مقابله با تحریم ها و فشارهای اقتصادی وجود ندارد. اما خود…