به گزارش سرمایه فردا، روح الله اکبری، مسئول کارگروه هماهنگی امور ایثارگران بانک دی، با بیان این مطلب گفت: سامانه تلفنی ۲۸۹۳۰ به عنوان سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان بانک دی از این پس با تعریف اختصاصی شماره تلفن ایثارگران، به صورت خودکار و بدون صف انتظار، آماده پاسخگویی به سوالات و شکایات جامعه هدف بنیادشهید است.
مسئول کارگروه هماهنگی امور ایثارگران بانک دی، گفت: در کنار این سامانه، واحدهای پاسخگو، براساس سلسله مراتب، از خود شعبه، میتوانند پاسخگوی اعتراضات و شکایات این عزیزان باشند. اگر ایثارگران عزیز از این طریق نیز به نتیجه دلخواه خود از شکایت مطرح شده نرسیدند، میتوانند با کارمندان امور شعب یا واحد خود بانک دی که به صورت بانکداری ویژه است، تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنند.
وی افزود: سامانه ارتباط با مشتریان بانک دی تا به امروز هم پیگیر موضوعات و مشکلات مطرح شده از سوی مشتریان و جامعه ایثارگری بوده و هم دغدغه آنها را به طور کامل به واحدهای مربوط انعکاس داده است چرا که این تکلیف ما است که وقتی موضوعی برای پیگیری به ما ارجاع میشود، به بهترین شکل مورد پیگیری قرار گیرد./روابط عمومی بانک دی
گروه فولاد مبارکه با اجرای بسته سرمایهگذاری «مسیر ماندگار» در استانهای مختلف کشور، گامهای بلندی…
در تابستان ۱۴۰۴، نرخ بیکاری به ۷.۴ درصد رسید و اشتغال جوانان با کاهش ۰.۴…
در حالی که آزادسازی واردات بهعنوان راهی برای عبور از تحریمها مطرح شده، مسیرهای غیرشفاف…
با وجود تصویب و ابلاغ آییننامه واردات خودروهای دستدوم در مرداد ۱۴۰۴، مجموعهای از شروط…
رئیس مؤسسه تحقیقات آب کشور با تأکید بر ضرورت عبور از روشهای سنتی در مدیریت…
رئیس انجمن علوم صوتی ایران، گفت: علوم صوتی در تشخیصهای زیستی مانند سونوگرافی گرفته تا…