راه‌اندازی سامانه تلفنی ویژه ایثارگران در بانک دی

به گزارش سرمایه فردا، روح الله اکبری، مسئول کارگروه هماهنگی امور ایثارگران بانک دی، با بیان این مطلب گفت: سامانه تلفنی ۲۸۹۳۰ به عنوان سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان بانک دی از این پس با تعریف اختصاصی شماره تلفن ایثارگران، به صورت خودکار و بدون صف انتظار، آماده پاسخگویی به سوالات و شکایات جامعه هدف بنیادشهید است.

مسئول کارگروه هماهنگی امور ایثارگران بانک دی، گفت: در کنار این سامانه، واحدهای پاسخگو، براساس سلسله مراتب، از خود شعبه‌، می‌توانند پاسخگوی اعتراضات و شکایات این عزیزان باشند. اگر ایثارگران عزیز از این طریق نیز به نتیجه دل‌خواه خود از شکایت مطرح شده نرسیدند، می‌توانند با کارمندان امور شعب یا واحد خود بانک دی که به صورت بانکداری ویژه است، تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنند.

وی افزود: سامانه ارتباط با مشتریان بانک دی تا به امروز هم پیگیر موضوعات و مشکلات مطرح شده از سوی مشتریان و جامعه ایثارگری بوده و هم دغدغه آنها را به طور کامل به واحدهای مربوط انعکاس داده است‌ چرا که این تکلیف ما است که وقتی موضوعی برای پی‌گیری به ما ارجاع می‌شود، به بهترین شکل مورد پی‌گیری قرار گیرد./روابط عمومی بانک دی

modir

Recent Posts

تعلیق خطرناک‌تر از تحریم

در شرایطی که تحریم و ناامنی هزینه‌سازند، بی‌ثباتی در تصمیم‌گیری‌ها بزرگ‌ترین مانع توسعه اقتصادی ایران…

5 دقیقه ago

سینمای ایران در سال ۱۴۰۴

سینمای ایران در سال 1404 شاهد رویدادی بود که توجه‌ها را به خود جلب کرد:…

10 دقیقه ago

نظم نوین در غرب آسیا؛ پاسخ راهبردی به بازی پرریسک اسرائیل

در شرایطی که اسرائیل با راهبرد «بازی با ریسک بالا» تلاش دارد معادلات امنیتی منطقه…

18 دقیقه ago

نهضت ملی مسکن؛ از وعده ۱۵۰ میلیونی تا آورده‌ میلیاردی

در برخی پروژه‌های نهضت ملی مسکن، اقساط ماهانه تا ۸۰ میلیون تومان برآورد شده است…

26 دقیقه ago

تعمیر لوازم خانگی جایگزین خرید شد

عبور تدریجی بازار از الگوی مصرف‌گرایانه به سمت الگوی نگه‌داری و بهره‌برداری بهینه است. این…

48 دقیقه ago

تأکید رهبر بر احیای تولید

با وجود ظرفیت بالقوه ۵۰۰۰ مگاواتی برق خورشیدی در شهرک‌های صنعتی، تنها ۱۱ درصد آن…

1 ساعت ago