راه‌اندازی سامانه تلفنی ویژه ایثارگران در بانک دی

به گزارش سرمایه فردا، روح الله اکبری، مسئول کارگروه هماهنگی امور ایثارگران بانک دی، با بیان این مطلب گفت: سامانه تلفنی ۲۸۹۳۰ به عنوان سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان بانک دی از این پس با تعریف اختصاصی شماره تلفن ایثارگران، به صورت خودکار و بدون صف انتظار، آماده پاسخگویی به سوالات و شکایات جامعه هدف بنیادشهید است.

مسئول کارگروه هماهنگی امور ایثارگران بانک دی، گفت: در کنار این سامانه، واحدهای پاسخگو، براساس سلسله مراتب، از خود شعبه‌، می‌توانند پاسخگوی اعتراضات و شکایات این عزیزان باشند. اگر ایثارگران عزیز از این طریق نیز به نتیجه دل‌خواه خود از شکایت مطرح شده نرسیدند، می‌توانند با کارمندان امور شعب یا واحد خود بانک دی که به صورت بانکداری ویژه است، تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنند.

وی افزود: سامانه ارتباط با مشتریان بانک دی تا به امروز هم پیگیر موضوعات و مشکلات مطرح شده از سوی مشتریان و جامعه ایثارگری بوده و هم دغدغه آنها را به طور کامل به واحدهای مربوط انعکاس داده است‌ چرا که این تکلیف ما است که وقتی موضوعی برای پی‌گیری به ما ارجاع می‌شود، به بهترین شکل مورد پی‌گیری قرار گیرد./روابط عمومی بانک دی

modir

Recent Posts

دو استراتژی حیاتی برای سرمایه‌گذاری در بازارها

در شرایطی که بازار سرمایه تحت تأثیر عوامل پیچیده و غیرقابل پیش‌بینی مانند نوسانات نرخ…

11 ساعت ago

ایران در آتش جنگ وحدت را فریاد زد

در میانه‌ی جنگ ۱۲ روزه و حملات مستقیم دشمنان خارجی، ملت ایران با تمام تنوع…

12 ساعت ago

چالش تصمیم‌گیری برای سرمایه‌گذاران

تلاقی رکود اقتصادی، نااطمینانی سیاسی و ضعف ساختاری معاملات، چالش تصمیم‌گیری برای سرمایه‌گذاران در موقعیت…

14 ساعت ago

ضعف عملکرد شرکت بیمه آرمان

شرکت بیمه آرمان در سال‌های اخیر با افت شدید در شاخص‌های سودآوری، سرمایه‌گذاری‌های غیرهدفمند، و…

14 ساعت ago

شبه‌پول خطرساز

سهم فزاینده شبه‌پول در نقدینگی کل و تأثیر احتمالی آن بر انفجار تورمی در شرایط…

14 ساعت ago

تقابل تازه قدرت‌ها در بازار جهانی انرژی

از تحریم‌های پیچیده اروپا علیه روسیه تا تهدید تعرفه‌ای ترامپ و رقابت پنهان میان تولیدکنندگان…

14 ساعت ago