به گزارش سرمایه فردا، روح الله اکبری، مسئول کارگروه هماهنگی امور ایثارگران بانک دی، با بیان این مطلب گفت: سامانه تلفنی ۲۸۹۳۰ به عنوان سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان بانک دی از این پس با تعریف اختصاصی شماره تلفن ایثارگران، به صورت خودکار و بدون صف انتظار، آماده پاسخگویی به سوالات و شکایات جامعه هدف بنیادشهید است.
مسئول کارگروه هماهنگی امور ایثارگران بانک دی، گفت: در کنار این سامانه، واحدهای پاسخگو، براساس سلسله مراتب، از خود شعبه، میتوانند پاسخگوی اعتراضات و شکایات این عزیزان باشند. اگر ایثارگران عزیز از این طریق نیز به نتیجه دلخواه خود از شکایت مطرح شده نرسیدند، میتوانند با کارمندان امور شعب یا واحد خود بانک دی که به صورت بانکداری ویژه است، تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنند.
وی افزود: سامانه ارتباط با مشتریان بانک دی تا به امروز هم پیگیر موضوعات و مشکلات مطرح شده از سوی مشتریان و جامعه ایثارگری بوده و هم دغدغه آنها را به طور کامل به واحدهای مربوط انعکاس داده است چرا که این تکلیف ما است که وقتی موضوعی برای پیگیری به ما ارجاع میشود، به بهترین شکل مورد پیگیری قرار گیرد./روابط عمومی بانک دی
در حالی که نهادهای مسئول بارها بر حمایت از بازار سرمایه تأکید کردهاند، نبود شفافیت…
قدرتهای جهانی همواره ایران را در نقش «نعش بلاتکلیف» نگه داشتهاند، بهگونهای که هم هزینههای…
در شرایطی که قیمت نفت و گاز روند افزایشی پیدا کرده اما صنعت زغالسنگ ایران…
مرتضی هادی جابری مقدم مدیرکل اسبق دبیرخانه شورایعالی شهرسازی و معماری کشور و عضو فعلی…
برای حضور در کریدورهای اقتصادی جهان باید فهم دقیقی از واقعیتهای اقتصادی و سیاسی اطراف…
در پی نوسانات اخیر نرخ ارز و تشدید تنشهای ژئوپلیتیکی، بازار طلا بار دیگر در…