راه‌اندازی سامانه تلفنی ویژه ایثارگران در بانک دی

به گزارش سرمایه فردا، روح الله اکبری، مسئول کارگروه هماهنگی امور ایثارگران بانک دی، با بیان این مطلب گفت: سامانه تلفنی ۲۸۹۳۰ به عنوان سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان بانک دی از این پس با تعریف اختصاصی شماره تلفن ایثارگران، به صورت خودکار و بدون صف انتظار، آماده پاسخگویی به سوالات و شکایات جامعه هدف بنیادشهید است.

مسئول کارگروه هماهنگی امور ایثارگران بانک دی، گفت: در کنار این سامانه، واحدهای پاسخگو، براساس سلسله مراتب، از خود شعبه‌، می‌توانند پاسخگوی اعتراضات و شکایات این عزیزان باشند. اگر ایثارگران عزیز از این طریق نیز به نتیجه دل‌خواه خود از شکایت مطرح شده نرسیدند، می‌توانند با کارمندان امور شعب یا واحد خود بانک دی که به صورت بانکداری ویژه است، تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنند.

وی افزود: سامانه ارتباط با مشتریان بانک دی تا به امروز هم پیگیر موضوعات و مشکلات مطرح شده از سوی مشتریان و جامعه ایثارگری بوده و هم دغدغه آنها را به طور کامل به واحدهای مربوط انعکاس داده است‌ چرا که این تکلیف ما است که وقتی موضوعی برای پی‌گیری به ما ارجاع می‌شود، به بهترین شکل مورد پی‌گیری قرار گیرد./روابط عمومی بانک دی

modir

Recent Posts

خواسته جدید متهمان بازنگردادن ارز

شرکت‌های فولادی و پتروشیمی بزرگترین صادرکنندگان غیرنفتی در ردیف اول متهمان بازنگردادن ارز حالا خواستار…

7 ساعت ago

پشت میز کاریکاتوریست‌ چه خبر است؟

احمد عربانی، از چهره‌های ماندگار طنز تصویری ایران، در گفت‌وگویی پرخاطره از روزهای توفیق و…

9 ساعت ago

رپ فارسی در برزخ

در حالی‌که رپ فارسی به زبان نسل جدید تبدیل شده و میلیون‌ها شنونده دارد، سیاست‌گذاران…

9 ساعت ago

موتور پنهان تورم

نظام بانکی ایران به‌جای واسطه‌گری مالی، به بنگاه‌داری سوداگرانه روی آورده و منابع سپرده‌گذاران را…

9 ساعت ago

جلدهایی برای دیده شدن

در عصر بمباران تصویری، جلد کتاب دیگر نه بازتابی از روح اثر، بلکه ابزاری برای…

9 ساعت ago

قانون در کمین طبیعت

در روز ملی محیط‌بان، بار دیگر وعده اصلاح قانون حمل سلاح تکرار شد؛ وعده‌ای که…

9 ساعت ago