به گزارش سرمایه فردا، روح الله اکبری، مسئول کارگروه هماهنگی امور ایثارگران بانک دی، با بیان این مطلب گفت: سامانه تلفنی ۲۸۹۳۰ به عنوان سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان بانک دی از این پس با تعریف اختصاصی شماره تلفن ایثارگران، به صورت خودکار و بدون صف انتظار، آماده پاسخگویی به سوالات و شکایات جامعه هدف بنیادشهید است.
مسئول کارگروه هماهنگی امور ایثارگران بانک دی، گفت: در کنار این سامانه، واحدهای پاسخگو، براساس سلسله مراتب، از خود شعبه، میتوانند پاسخگوی اعتراضات و شکایات این عزیزان باشند. اگر ایثارگران عزیز از این طریق نیز به نتیجه دلخواه خود از شکایت مطرح شده نرسیدند، میتوانند با کارمندان امور شعب یا واحد خود بانک دی که به صورت بانکداری ویژه است، تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنند.
وی افزود: سامانه ارتباط با مشتریان بانک دی تا به امروز هم پیگیر موضوعات و مشکلات مطرح شده از سوی مشتریان و جامعه ایثارگری بوده و هم دغدغه آنها را به طور کامل به واحدهای مربوط انعکاس داده است چرا که این تکلیف ما است که وقتی موضوعی برای پیگیری به ما ارجاع میشود، به بهترین شکل مورد پیگیری قرار گیرد./روابط عمومی بانک دی
در شرایطی که تحریم و ناامنی هزینهسازند، بیثباتی در تصمیمگیریها بزرگترین مانع توسعه اقتصادی ایران…
سینمای ایران در سال 1404 شاهد رویدادی بود که توجهها را به خود جلب کرد:…
در شرایطی که اسرائیل با راهبرد «بازی با ریسک بالا» تلاش دارد معادلات امنیتی منطقه…
در برخی پروژههای نهضت ملی مسکن، اقساط ماهانه تا ۸۰ میلیون تومان برآورد شده است…
عبور تدریجی بازار از الگوی مصرفگرایانه به سمت الگوی نگهداری و بهرهبرداری بهینه است. این…
با وجود ظرفیت بالقوه ۵۰۰۰ مگاواتی برق خورشیدی در شهرکهای صنعتی، تنها ۱۱ درصد آن…