راه‌اندازی سامانه تلفنی ویژه ایثارگران در بانک دی

به گزارش سرمایه فردا، روح الله اکبری، مسئول کارگروه هماهنگی امور ایثارگران بانک دی، با بیان این مطلب گفت: سامانه تلفنی ۲۸۹۳۰ به عنوان سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان بانک دی از این پس با تعریف اختصاصی شماره تلفن ایثارگران، به صورت خودکار و بدون صف انتظار، آماده پاسخگویی به سوالات و شکایات جامعه هدف بنیادشهید است.

مسئول کارگروه هماهنگی امور ایثارگران بانک دی، گفت: در کنار این سامانه، واحدهای پاسخگو، براساس سلسله مراتب، از خود شعبه‌، می‌توانند پاسخگوی اعتراضات و شکایات این عزیزان باشند. اگر ایثارگران عزیز از این طریق نیز به نتیجه دل‌خواه خود از شکایت مطرح شده نرسیدند، می‌توانند با کارمندان امور شعب یا واحد خود بانک دی که به صورت بانکداری ویژه است، تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنند.

وی افزود: سامانه ارتباط با مشتریان بانک دی تا به امروز هم پیگیر موضوعات و مشکلات مطرح شده از سوی مشتریان و جامعه ایثارگری بوده و هم دغدغه آنها را به طور کامل به واحدهای مربوط انعکاس داده است‌ چرا که این تکلیف ما است که وقتی موضوعی برای پی‌گیری به ما ارجاع می‌شود، به بهترین شکل مورد پی‌گیری قرار گیرد./روابط عمومی بانک دی

modir

Recent Posts

انتقال فاضلاب غرب تهران پیشرفت ۶۰ درصدی دارد

مدیر امور اجرای خطوط انتقال و تونل شرکت فاضلاب تهران گفت: پروژه خطوط انتقال فاضلاب…

1 ساعت ago

آلاسکا صحنه‌نمایش قدرت یا نقطه‌عطف دیپلماسی؟

نشست پرحاشیه ترامپ و پوتین در آلاسکا، با امید به پایان جنگ اوکراین آغاز شد…

2 ساعت ago

تقابل دیپلماتیک بر سر مکانیسم ماشه

در حالی‌که تروئیکای اروپا تهدید به فعال‌سازی مکانیسم ماشه علیه ایران کرده‌اند، چین و روسیه…

2 ساعت ago

اخاذی با تصاویر خصوصی؛ آیا پوتین هم برگ برنده‌ای علیه ترامپ دارد؟

در آستانه دیدار ترامپ و پوتین در آلاسکا، گمانه‌ها درباره وجود اسناد فساد اخلاقی رئیس‌جمهور…

2 ساعت ago

صهیونیسم و طراحی گفتمان آینده از دل طوفان‌الاقصی

در حالی‌که تصاویر جنایات رژیم صهیونیستی در غزه افکار عمومی جهان را بهت‌زده کرده، صهیونیست‌ها…

2 ساعت ago

قانون واگذاری زمین در بن‌بست شورای عالی شهرسازی

با گذشت بیش از یک سال از تصویب برنامه هفتم پیشرفت، تنها ۱۲ درصد از…

3 ساعت ago