به گزارش سرمایه فردا، روح الله اکبری، مسئول کارگروه هماهنگی امور ایثارگران بانک دی، با بیان این مطلب گفت: سامانه تلفنی ۲۸۹۳۰ به عنوان سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان بانک دی از این پس با تعریف اختصاصی شماره تلفن ایثارگران، به صورت خودکار و بدون صف انتظار، آماده پاسخگویی به سوالات و شکایات جامعه هدف بنیادشهید است.
مسئول کارگروه هماهنگی امور ایثارگران بانک دی، گفت: در کنار این سامانه، واحدهای پاسخگو، براساس سلسله مراتب، از خود شعبه، میتوانند پاسخگوی اعتراضات و شکایات این عزیزان باشند. اگر ایثارگران عزیز از این طریق نیز به نتیجه دلخواه خود از شکایت مطرح شده نرسیدند، میتوانند با کارمندان امور شعب یا واحد خود بانک دی که به صورت بانکداری ویژه است، تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنند.
وی افزود: سامانه ارتباط با مشتریان بانک دی تا به امروز هم پیگیر موضوعات و مشکلات مطرح شده از سوی مشتریان و جامعه ایثارگری بوده و هم دغدغه آنها را به طور کامل به واحدهای مربوط انعکاس داده است چرا که این تکلیف ما است که وقتی موضوعی برای پیگیری به ما ارجاع میشود، به بهترین شکل مورد پیگیری قرار گیرد./روابط عمومی بانک دی
عبدالخالق زاده گفت: معاملات بورس انرژی به دلیل وابستگی دولتی در منافع عرضه کنندگان تاثیر…
نقش استارتاپ های بخش کشاورزی در تنظیم بازار و جلوگیری از تولید محصولات غیربهداشتی و…
مدیریت سیستمی کاربرد فراوانی پیدا کرده که تنها مربوط به شغل نیست. بلکه در برنامههای…
تبعات فیلترینگ فضای مجازی تنها منجر به خسارت دو میلیارد دلاری به کسبوکارهای ایرانی نشده،…
در این روند سهام کوچک یا بزرگ بخریم؟ این مهمترین سوال سرمایه گذاران است. در…
در کمیسیون تلفیق هیچ پیشنهادی برای افزایش قیمت حاملهای انرژی ارائه نشده، اما دولت طبق…