راه‌اندازی سامانه تلفنی ویژه ایثارگران در بانک دی

به گزارش سرمایه فردا، روح الله اکبری، مسئول کارگروه هماهنگی امور ایثارگران بانک دی، با بیان این مطلب گفت: سامانه تلفنی ۲۸۹۳۰ به عنوان سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان بانک دی از این پس با تعریف اختصاصی شماره تلفن ایثارگران، به صورت خودکار و بدون صف انتظار، آماده پاسخگویی به سوالات و شکایات جامعه هدف بنیادشهید است.

مسئول کارگروه هماهنگی امور ایثارگران بانک دی، گفت: در کنار این سامانه، واحدهای پاسخگو، براساس سلسله مراتب، از خود شعبه‌، می‌توانند پاسخگوی اعتراضات و شکایات این عزیزان باشند. اگر ایثارگران عزیز از این طریق نیز به نتیجه دل‌خواه خود از شکایت مطرح شده نرسیدند، می‌توانند با کارمندان امور شعب یا واحد خود بانک دی که به صورت بانکداری ویژه است، تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنند.

وی افزود: سامانه ارتباط با مشتریان بانک دی تا به امروز هم پیگیر موضوعات و مشکلات مطرح شده از سوی مشتریان و جامعه ایثارگری بوده و هم دغدغه آنها را به طور کامل به واحدهای مربوط انعکاس داده است‌ چرا که این تکلیف ما است که وقتی موضوعی برای پی‌گیری به ما ارجاع می‌شود، به بهترین شکل مورد پی‌گیری قرار گیرد./روابط عمومی بانک دی

modir

Recent Posts

چرا اعتماد سرمایه‌گذاران خدشه دار شده‌است

در حالی که نهادهای مسئول بارها بر حمایت از بازار سرمایه تأکید کرده‌اند، نبود شفافیت…

10 ساعت ago

معادله قدرت‌های جهانی و ایران

قدرت‌های جهانی همواره ایران را در نقش «نعش بلاتکلیف» نگه داشته‌اند، به‌گونه‌ای که هم هزینه‌های…

2 روز ago

صنعت زغال‌سنگ ایران زیر سایه ذوب‌آهن

در شرایطی که قیمت نفت و گاز روند افزایشی پیدا کرده اما صنعت زغال‌سنگ ایران…

2 روز ago

شتابزدگی سیاست تأمین زمین برای ساخت مسکن

مرتضی هادی جابری مقدم مدیرکل اسبق دبیرخانه شورای‌عالی شهرسازی و معماری کشور و عضو فعلی…

2 روز ago

جاماندگی ایران از کریدورهای اقتصادی جهان

برای حضور در کریدورهای اقتصادی جهان باید فهم دقیقی از واقعیت‌های اقتصادی و سیاسی اطراف…

2 روز ago

بازار طلا در تقاطع ریسک و فرصت

در پی نوسانات اخیر نرخ ارز و تشدید تنش‌های ژئوپلیتیکی، بازار طلا بار دیگر در…

2 روز ago