راه‌اندازی سامانه تلفنی ویژه ایثارگران در بانک دی

به گزارش سرمایه فردا، روح الله اکبری، مسئول کارگروه هماهنگی امور ایثارگران بانک دی، با بیان این مطلب گفت: سامانه تلفنی ۲۸۹۳۰ به عنوان سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان بانک دی از این پس با تعریف اختصاصی شماره تلفن ایثارگران، به صورت خودکار و بدون صف انتظار، آماده پاسخگویی به سوالات و شکایات جامعه هدف بنیادشهید است.

مسئول کارگروه هماهنگی امور ایثارگران بانک دی، گفت: در کنار این سامانه، واحدهای پاسخگو، براساس سلسله مراتب، از خود شعبه‌، می‌توانند پاسخگوی اعتراضات و شکایات این عزیزان باشند. اگر ایثارگران عزیز از این طریق نیز به نتیجه دل‌خواه خود از شکایت مطرح شده نرسیدند، می‌توانند با کارمندان امور شعب یا واحد خود بانک دی که به صورت بانکداری ویژه است، تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنند.

وی افزود: سامانه ارتباط با مشتریان بانک دی تا به امروز هم پیگیر موضوعات و مشکلات مطرح شده از سوی مشتریان و جامعه ایثارگری بوده و هم دغدغه آنها را به طور کامل به واحدهای مربوط انعکاس داده است‌ چرا که این تکلیف ما است که وقتی موضوعی برای پی‌گیری به ما ارجاع می‌شود، به بهترین شکل مورد پی‌گیری قرار گیرد./روابط عمومی بانک دی

modir

Recent Posts

ایما ۱۴۰۴ با محوریت رفع نیازهای فناورانه معدن

مدیر مرکز نوآوری ایمینو، می‌گوید جشنواره امسال علاوه بر انتخاب ۱۷ تیم برتر و ارائه…

16 دقیقه ago

تشریح برنامه های فولاد بافت

معاون بازرگانی شرکت احیا استیل فولاد بافت، از مسیر رشد این مجموعه می‌گوید؛ شرکتی که…

31 دقیقه ago

تغییر راهبرد سرمایه‌گذاری شستان

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری شستان، از آغاز پروژه‌های معدنی، توسعه پتروشیمی بوشهر، طرح‌های فولاد امیرکبیر و…

4 ساعت ago

بیمه رانندگان تاکسی‌های اینترنتی به کجا رسید؟

لایحه بیمه رانندگان تاکسی‌های اینترنتی پس از ماه‌ها بحث و جدل به مجلس رسیده است؛…

8 ساعت ago

مونتاژ بی‌رقابت با انحصار بازار

بر اساس برآوردهای رسمی، ممنوعیت واردات لوازم خانگی باعث شده که سالانه تا ۱.۵ میلیارد…

8 ساعت ago

شفافیت قربانی ناترازی ارزی

با وجود افشاگری‌های مجلس و دستگاه‌های نظارتی درباره فساد گسترده ارزی، هنوز هیچ نهادی حاضر…

8 ساعت ago