آخرین اخبار

حمایت فدراسیون از تولیدکنندگان و پرورش دهندگان اسب های ترکمن

به گزارش سرمایه فردا، محمد کاظمیان رییس فدراسیون در بازدید از باشگاه سوارکاری  دومیرایی بیان داشت:باشگاه دومیرایی علاوه بر احداث مجموعه سوارکاری در محیطی مناسب  به  تولید و پرورش اسب ترکمن هم مشغول است که یکی از نژادهای خوب اسب های اصیل ایرانی است.

وی ادامه داد:امیدواریم در آینده بتوانیم از ذخایر ژنتیکی  اسب های اصیل ایرانی برای تولید و اصلاح نژاد اسب های ورزشی در رشته های مختلف استفاده کنیم.

کاظمیان افزود:تولید کنندگان و پرورش دهندگان اسب های ترکمن باید مورد حمایت فدراسیون سوارکاری و وزارت جهاد کشاورزی  قرار گیرند و  نیاز است حدالامکان برای این عزیزان که اقدام به تولید و پرورش  اسب های اصیل ایرانی می کنند شرایط را مهیا و از آنها حمایت کنیم تا این نژادها به شکل خالص نگهداری شده و به عنوان ذخایر ژنتیکی اسبهای ایرانی برای نسلهای آینده آنها را حفظ و نگهداری کنیم.

ترغیب بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در صنعت اسب

وی در ادامه سخنانش نکاتی را در خصوص اهمیت رونق بخشی به باشگاه ها مطرح کرد و افزود: توسعه ورزش از طریق باشگاه داری و ترغیب بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در صنعت اسب و تأسیس باشگاه، پویایی، رشد و فعالیت های هدفمند را در پی دارد‌ که در نهایت منجر به افتخارآفرینی میهن عزیزمان می شود.

رییس فدراسیون سوارکاری افزود: ورزش سوارکاری  به دلیل گستردگی فراوان و استقبال عموم مردم در جوامع مختلف، ظرفیت ها و قابلیت های زیادی در زمینه های گوناگون دارد که باشگاه ها می توانند با ظرفیت سنجی به کمک فدراسیون‌ مسیر رشد را تسهیل کنند.

وی با بیان اینکه ساختار ورزش سراسر دنیا را باشگاه های ورزشی تشکیل می دهند ، تصریح کرد : واقعیت این است  قهرمانان و نخبگان ورزشی از دل باشگاه ها رشد می کنند و پرورش می یابند واین مهم باید مورد توجه قرار بگیرد.

modir

Recent Posts

آینده صنعت نفت ایران چگونه خواهد بود؟

کمبود سرمایه‌گذاری آینده صنعت نفت ایران را با چالش مواجه کرده و عمدتاً به دلیل…

9 ساعت ago

تأثیر فقر در ایران چه بوده است ؟

تأثیرات بلندمدت فقر در ایران احتمالاً چندوجهی خواهد بود و جنبه‌های مختلفی از جامعه، سیاست…

11 ساعت ago

قیمت کیا کی ۴ چند؟

در حال حاضر کیا کی ۴ در آمریکا جانشین گران‌تر کیا سراتو شده‌است. در ارزیابی‌ها…

11 ساعت ago

افزایش قیمت آلومینیوم در بازار جهانی

افزایش قیمت آلومینیوم در بازار جهانی به صورت تدریجی اتفاق افتاده است. به طوری که…

12 ساعت ago

افزایش تمرکز برابر است با افزایش قدرت

افزایش تمرکز برابر است با افزایش قدرت زیرا منجر میشود انسان راحتتر به اهداف خود…

12 ساعت ago

تجربه رانندگی با تویوتا لوین توربوشارژ

تویوتا لوین توربوشارژ تلفیقی از کیفیت ژاپنی و ارزانی چینی‌هاست. به همین دلیل خودرویی مناسب…

13 ساعت ago