آخرین اخبار

حضور ایساکو در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو

به گزارش سرمایه فردا، ایساکو با اهدافی همچون تاکید بر استفاده از سامانه اصالت کالا، معرفی روش‌های نوین فروش و توسعه، جذب فروشگاه‌های مجاز جدید، شناسایی و همکاری با شرکای تجاری و صادرات در این نمایشگاه شرکت کرده است. شناسایی بازارهای جدید برای صادرات خدمات و قطعات، از دیگر اهداف ایساکو از حضور در این نمایشگاه است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایساکو، همواره یکی از اهداف مهم این شرکت از حضور در این نمایشگاه ها توسعه و ارتقای شبکه فروشگاه‌های مجاز از طریق جذب عاملیت فروش و تسهیل دسترسی مشتریان به قطعات مورد نیاز در سراسر کشور بوده است و در این نمایشگاه نیز این هدف را دنبال می‌کند.

به دلیل افزایش فروش قطعات و لوازم یدکی تقلبی در بازار، یکی از میزهای غرفه ایساکو در این نمایشگاه به ستاد خبری حراست، برای تبادل اطلاعات در خصوص تولید و توزیع کنندگان و فروشندگان قطعات یدکی تقلبی اختصاص یافته است. همچنین به منظور شناسایی قطعات اصلی توسط مشتریان قبل از خرید، در این نمایشگاه به نحوه استفاده از سامانه‌ تشخیص اصالت کالای شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو نیز پرداخته می‌شود. در این راستا در خصوص نحوه استعلام اصالت قطعه از طریق سرشماره ۳۰۰۰۳۱ و اپلیکیشن ایساکو به بازدیدکنندگان توضیحات لازم ارایه می‌شود.

از دیگر اهداف ایساکو از حضور در این نمایشگاه پرداختن بیش تر به «ایساکو کارت» به عنوان کارت اعتباری برای خرید قطعات و خدمات از فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های مجاز، نحوه دریافت آن و ارایه خدمات، نحوه تخصیص تسهیلات و شرایط بازپرداخت آن است.

در این نمایشگاه شرکت تجارت الکترونیک ایران‌خودرو از شرکت‌های زیرمجموعه ایساکو در راستای گسترش و افزایش سهم بازار قطعات و سهولت دسترسی مشتریان محترم به قطعات اصل و باکیفیت در اقصا نقاط کشور با معرفی بازارگاه فروش عمده قطعات یدکی خودرو به نام «تجارت‌سرا» حضور پیدا کرده است.

ایساکو در نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو واقع در محل دایمی نمایشگاه‌های تهران از ۲۲ تا ۲۵ مرداد از ساعت ۸ تا ۱۵ در طبقه همکف سالن خلیج فارس، غرفه شماره ۱۳ پذیرای علاقه‌مندان به صنعت خودرو و قطعات و لوازم یدکی است./ایکوپرس

modir

View Comments

Recent Posts

راهبرد صمت برای ناترازیها

مشاور وزیر صنعت و معدن، گفت: تدوین استراتژی توسعه صنعتی و اجرای طرح پرورش هزار…

3 ساعت ago

مأموریت‌های واقعی صنعت با تربیت نسل مدیران محقق می‌شود

مقیمی با تأکید بر اهمیت پرورش مدیران توانمند گفت: تربیت نسل جدید مدیران و بکارگیری…

5 ساعت ago

افت لپارس و انتخاب در ۱۴۰۴

افت لپارس و انتخاب در عملکرد ۸ ماهه بسیار محسوس بود آنهم در شرایطی که…

5 ساعت ago

طرح ملی تربیت هزار مدیر کلید خورد

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، از اجرای طرح ملی تربیت مدیران جوان خبر داد؛ طرحی که…

5 ساعت ago

سقوط پسهند و پارتا

برخی شرکت‌های تولیدکننده لاستیک ۸ ماهه عملکردی ضعیف‌تر از میانگین صنعت داشته‌اند و حتی با…

5 ساعت ago

افت عملکرد گروه زراعت

افت عملکرد گروه زراعت در ۸ ماهه ۱۴۰۴ در شرایطی اتفاق افتاده که محصولات غذایی…

6 ساعت ago