جریمه رانندگی با سرعت بالا در سال ۱۴۰۳
جریمه رانندگی با سرعت بالا در سال ۱۴۰۳

به گزارش سرمایه فردا، بنابه اعلام سردار تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا جریمه رانندگی با سرعت بالا در سال ۱۴۰۳ بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان است.

جریمه رانندگی با سرعت بالا در جاده‌های بین شهری یکی از پرتکرارترین سئوال های رانندگانی است که در نوروز ۱۴۰۳ دل به جاده ها زده اند.

به گزارش سرمایه فردا، پس از افزایش نرخ جریمه هایی رانندگی در سال جدید، بسیاری از رانندگان هنوز نمی دانند برای تخلفات‌شان چقدر نقره داغ می‌شوند. با توجه به اینکه یکی از گسترده‌ترین تخلفات در جاده‌ها و طی سفرهای نوروزی سرعت غیرمجاز است، کنجکاوی نسبت به این جریمه بسیار زیاد است.

بنابه اعلام سردار تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا نرخ جریمه سرعت غیر مجاز بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان است. او درباره میزان افزایش جرایم رانندگی به ایرنا گفت: نرخ جریمه در تخلفات حادثه‌ساز ۵ برابر افزایش پیدا کرده است. جریمه راننده‌ای که از مواد روان‌گردان استفاده کرده باشد حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

یکی از نکات جالب توجهی که در تیمور حسینی به آن اشاره کرد، تعداد رانندگان متخلف است. بنابه اعلام رئیس پلیس راهور فراجا در سال‌های اخیر از هر ۱۰۰ راننده، تنها ۲ نفر توسط پلیس راهنمایی و رانندگی جریمه شده است.

ویدیو پیام پلیس درباره جریمه رانندگی با سرعت بالا در سال ۱۴۰۳

https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/sYQnu/vt/frame