آخرین اخبار

معرفی برترین شرکت خدماتی در جایزه ملی کیفیت

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، براساس ارزیابی سازمان ملی استاندارد ایران، با جهش دو پله‌ای در جایزه ملی کیفیت مفتخر به کسب مقام برترین شرکت خدماتی شد. همچنین دومین شرکت بین مجموعه‌های تولیدی و خدماتی کشور و دریافت جایزه اشتهار ۴ ستاره شد.

به نقل از روابط عمومی ISQI – کسب مقام فوق، به عنوان دستاوردی بی سابقه در تاریخ ۳۵ ساله شرکت ISQI، مهر تاییدی است بر تلاش‌های مستمر و بی وقفه این شرکت در راستای دستیابی به بالاترین سطح کیفیت خدمات تست و بازرسی در کشور.

مراسم اختتامیه هجدهمین دوره جایزه ملی کیفیت، عصر امروز توسط سازمان ملی استاندارد ایران و در حضور مقامات دولتی و نمایندگان صنعت برگزار شد. در این مراسم شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بر مبنای ارزیابی مدل جایزه ملی کیفیت ایران به اشتهار ۴ ستاره نایل شد.

معیارهای انتخاب برترین شرکت خدماتی

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با گذراندن سنجه‌های معتبر و ارزیابی‌های سازمان توانست عنوان برترین شرکت خدماتی کشور را از آن خود کند. این موفقیت نه تنها نشان‌دهنده تعهد و کوشش‌های تیم مجرب ISQI، بلکه به معنای نگاه صنعت تست و بازرسی به اهمیت مقوله کیفیت در کشور است.

سعید تاجیک، مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، ضمن ابراز تبریک ازدریافت این جایزه‌ ارزشمند توسط خانواده بزرگ ISQI، این موفقیت را نشانگر رویکرد متمرکز به مقوله کیفیت دانست و در این‌ خصوص گفت: “دریافت این جایزه ماحصل ادراک یکپارچه‌ سازمانی از چشم‌انداز و استراتژی تا فرآیندها، منابع انسانی و همچنین فرهنگ سازمانی این مجموعه بوده که انگیزه‌ای برای ادامه مسیر حرکت ما به سوی ارتقای کیفیت و استانداردهای خدمات است. این دستاورد نتیجه همت و تلاش تمامی اعضای تیم ماست و ما به ادامه این مسیر با قدرت و انگیزه بیش از پیش متعهد خواهیم بود.”

استانداردسازی خدمات و محصولات در  ISQI

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با بهره‌مندی از نیروهای جوان، توانا و متخصص، در همکاری با سازمان ملی استاندارد ایران و دیگر نهادهای سیاست‌گذار، همواره در تلاش است تا با ارتقای تجهیزات، تکنولوژی و دانش فنی در استانداردسازی خدمات و محصولات، به تحقق اهداف ملی و توسعه پایدار و ارتقا کیفیت در سطح کشور کمک کند.

روابط عمومی ISQI، ضمن تبریک مجدد این دستاورد به خانواده بزرگ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از تمامی ذینفعان خود اعم از مشتریان، سهامداران، شرکت‌های همکار تست و بازرسی، نهادهای حاکمیتی و قانون‌گذار، سپاسگزار است که با حضور و حمایت خود سبب اعتلای جایگاه شرکت در صنعت تست و بازرسی کشور شده‌اند.

 

modir

Recent Posts

وضعیت هوا در ۲۴ ساعت آینده

درباره وضعیت هوا در ۲۴ ساعت آینده گفت: هشدار نارنجی برای بارندگی و هشدار زرد…

10 ساعت ago

فروش سهام نشانه هیجان یا ریسک

فروش سهام در حال حاضر به دو دلیل افزایش یافته‌است؛ نخست بازدهی درصدی که نوسانگیرها…

10 ساعت ago

واکنش بازار طلا و ارز به حادثه بندر رجایی

بازار طلا و ارز به دلیل عدم قطعیت‌های ناشی از انفجار بندرعباس و پیچیدگی مذاکرات…

20 ساعت ago

چالش‌های حقوقی بانکداری؛ نقد قانون بانکداری بدون ربا از منظر فقهی و اقتصادی

وزیر علوم، در اولین همایش ملی حقوق بانکی با بررسی قانون عملیات بانکداری بدون ربا،…

23 ساعت ago

بانکداری ستون اقتصاد ملی؛ ضرورت بازتعریف رابطه نظام بانکی با حقوق

آیت‌الله سید مصطفی محقق داماد، استاد حوزه و دانشگاه، در اولین همایش ملی حقوق بانکی…

23 ساعت ago

نخستین همایش ملی حقوق بانکی؛ راهکاری برای شفافیت و قانون‌مداری در نظام بانکی ایران

یاسر مرادی، دبیرکل نخستین همایش ملی حقوق بانکی، در افتتاحیه این رویداد به ضرورت بازتعریف…

23 ساعت ago