آخرین اخبار

معرفی برترین شرکت خدماتی در جایزه ملی کیفیت

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، براساس ارزیابی سازمان ملی استاندارد ایران، با جهش دو پله‌ای در جایزه ملی کیفیت مفتخر به کسب مقام برترین شرکت خدماتی شد. همچنین دومین شرکت بین مجموعه‌های تولیدی و خدماتی کشور و دریافت جایزه اشتهار ۴ ستاره شد.

به نقل از روابط عمومی ISQI – کسب مقام فوق، به عنوان دستاوردی بی سابقه در تاریخ ۳۵ ساله شرکت ISQI، مهر تاییدی است بر تلاش‌های مستمر و بی وقفه این شرکت در راستای دستیابی به بالاترین سطح کیفیت خدمات تست و بازرسی در کشور.

مراسم اختتامیه هجدهمین دوره جایزه ملی کیفیت، عصر امروز توسط سازمان ملی استاندارد ایران و در حضور مقامات دولتی و نمایندگان صنعت برگزار شد. در این مراسم شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بر مبنای ارزیابی مدل جایزه ملی کیفیت ایران به اشتهار ۴ ستاره نایل شد.

معیارهای انتخاب برترین شرکت خدماتی

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با گذراندن سنجه‌های معتبر و ارزیابی‌های سازمان توانست عنوان برترین شرکت خدماتی کشور را از آن خود کند. این موفقیت نه تنها نشان‌دهنده تعهد و کوشش‌های تیم مجرب ISQI، بلکه به معنای نگاه صنعت تست و بازرسی به اهمیت مقوله کیفیت در کشور است.

سعید تاجیک، مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، ضمن ابراز تبریک ازدریافت این جایزه‌ ارزشمند توسط خانواده بزرگ ISQI، این موفقیت را نشانگر رویکرد متمرکز به مقوله کیفیت دانست و در این‌ خصوص گفت: “دریافت این جایزه ماحصل ادراک یکپارچه‌ سازمانی از چشم‌انداز و استراتژی تا فرآیندها، منابع انسانی و همچنین فرهنگ سازمانی این مجموعه بوده که انگیزه‌ای برای ادامه مسیر حرکت ما به سوی ارتقای کیفیت و استانداردهای خدمات است. این دستاورد نتیجه همت و تلاش تمامی اعضای تیم ماست و ما به ادامه این مسیر با قدرت و انگیزه بیش از پیش متعهد خواهیم بود.”

استانداردسازی خدمات و محصولات در  ISQI

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با بهره‌مندی از نیروهای جوان، توانا و متخصص، در همکاری با سازمان ملی استاندارد ایران و دیگر نهادهای سیاست‌گذار، همواره در تلاش است تا با ارتقای تجهیزات، تکنولوژی و دانش فنی در استانداردسازی خدمات و محصولات، به تحقق اهداف ملی و توسعه پایدار و ارتقا کیفیت در سطح کشور کمک کند.

روابط عمومی ISQI، ضمن تبریک مجدد این دستاورد به خانواده بزرگ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از تمامی ذینفعان خود اعم از مشتریان، سهامداران، شرکت‌های همکار تست و بازرسی، نهادهای حاکمیتی و قانون‌گذار، سپاسگزار است که با حضور و حمایت خود سبب اعتلای جایگاه شرکت در صنعت تست و بازرسی کشور شده‌اند.

 

modir

Recent Posts

کتاب‌سوزی پایان سال؛ زنگ خطر برای آموزش ایران

صحنه‌های آتش‌زدن کتب درسی توسط دانش‌آموزان ایرانی در پایان سال تحصیلی، نشانه‌ای از فرسودگی نظام…

7 ساعت ago

بی‌توجهی به سوءپیشینه رانندگان؛ خطر در کمین مسافران تاکسی‌های آنلاین

آیا در ایران نظارتی واقعی بر سابقه کیفری رانندگان تاکسی وجود دارد؟ بررسی‌ها نشان می‌دهد…

7 ساعت ago

مافیای آب ایران؛ حکمرانی آشکار بر منابع زیرزمینی

در این گزارش هشدارآمیز از یک ساختار قدرتمند و پنهان‌نشده می‌گوید که بحران آب و…

7 ساعت ago

تعیین حقوق با رسته بندی مشاغل

تعیین حقوق با رسته بندی مشاغل باعث ماندگاری متخصصان می شود هرچند  نظام تأمین اجتماعی…

8 ساعت ago

چشم انداز ملی شدن اینترنت

ملی شدن اینترنت از تصمیم به استقلال دیجیتال آغاز شد، با الهام از دیوارهای اطلاعاتی…

8 ساعت ago

سرمایه‌گذاری سال ۱۴۰۴ به چه عواملی بستگی دارد؟

سرمایه‌گذاری سال ۱۴۰۴ محورهای مهمی چون اثرات نرخ ارز، شاخص‌سازی در بازار سهام، تغییرات نرخ…

17 ساعت ago