بانک و بیمه

اقدامات بانک ایران زمین برای کمک به کسب و کارها

به گزارش سرمایه فردا، بانک ایران زمین برای کمک به کسب و کارهای نوپا و نوآور زمینه دریافت تسهیلات سرمایه در گردش را برای آنها تسهیل کرده است تا در راستای سیاستهای های کلان اقتصاد کشور برای اشتغالزایی و همچنین تقویت تولید اقدام کنند و از آنجایی که گزارش های مرکز آمار و بانک مرکزی رشد اقتصاد مولد کشور را تایید می کند نشان می دهد سیاست های بانکی اثرگذار بوده است.

در سال های اخیر که اقتصاد ایران زیر فشار تحریم ها قرار گرفته و سیاست گذاری های کلان کشور در مسیر حمایت از اقتصاد مولد کشور تعریف شده است، در همین راستا بانک ایران زمین با اقدامات همچون ارائه خدمات و تسهیلات آسان در جهت تقویت تولید داخلی و رشد اقتصاد کشور حرکت کرده است.
گزارش های اقتصادی کشور حکایت از رشد اقتصادی ۵ درصدی در یک سال گذشته نشان داده که اقدامات بانک هایی همچون ایران زمین در ارائه تسهیلات سرمایه در گردش به تولید و خدمات کمک کرده تا اقتصاد رونق بگیرپ
در واقع بانک ایران زمین نقش مهمی در تأمین مالی حوزه تولید کشور ایفا می‌کند چراکه با ارائه خدمات مالی و اعتباری مناسب به کسب و کارها، زمینه رشد و پیشرفت اقتصادی آنها را فراهم کرده است .
در حال حاضر بخش عمده اقتصاد ایران از واحد‌های خرید تشکیل شده اند که از نوسانات تورمی بسیار تاثیر می پذیرند، از این رو دوام و بقای انها بیش از هر زمان دیگری به همکاری بانک ها برای تامین منابع مالی نیاز دارند. به همین دلیل بانک ایران زمین با توسعه خدمات آنلاین و دیجیتالی، این امکان را به کسب و کارهای خرد و تولید داده تا دسترسی آسان و سریعتری به خدمات بانکی داشته باشند، بنابراین بهره گیری از ظرفیت های بانک داری دیجیتال ایران زمین کمک کرد تا ضمن اینکه معاملات مالی، مدیریت مالی بهتر و افزایش بهره‌وری کسب و کارها فراهم شود
یکی از بال های توسعه اقتصادی کشور بانک ها هستند زیرا مقدمه رشد تولید تامین سرمایه است، به همین دلیل اولویت های اصلی بانک ایران زمین گام برداشتن در این مسیر بوده است. مهمترین موضوع در بانک ایران زمین، ارائه سرویس ها و خدمات بانکی با کیفیت به مشتریان در کوتاه ترین زمان است و برای تحقق آن از آخرین تکنولوژی روز دنیا در جهت خدمات بانکداری الکترونیک استفاده می کند.
مدیران بانک ایران زمین برای کمک به بازگرداندن کسب وکارها به چرخه رونق حمایت از تولید را در دستور کار قرار داده اند، به همین دلیل،  تسهیلات مالی با شرایط بهره‌وری پایدار، به کسب و کارهای خرد و تولید داخلی ارائه شد تا با کاهش هزینه‌های مالی حاشیه سود شرکت ها را تقویت کنند. همچنین بانک ایران زمین با ایجاد زیرساخت‌های مالی مناسب، فرصت‌های توسعه را برای کسب و کارهای داخلی فراهم کرده است و شرکت های نوآور و نوپا در زمینه‌های مختلف تولید، نوآوری و خدمات و همچنین توسعه کسب و کار‌های خود از ظرفیت های بانک ایران زمین استفاده می کنند.
البته نباید فراموش کرد که بانک ایران زمین در یک سال گذشته سبد خدماتی خود برای کسب و کارها را تقویت کرده است و همین موضوع منجر به تقویت ارتباطات خود با مشتریان شده است، بنابراین انتظار می رود که رضایت مدیران کسب و کارهای خرد از عملکرد این بانک همچنان بهبود یابد.

modir

Recent Posts

آینده صنعت نفت ایران چگونه خواهد بود؟

کمبود سرمایه‌گذاری آینده صنعت نفت ایران را با چالش مواجه کرده و عمدتاً به دلیل…

9 ساعت ago

تأثیر فقر در ایران چه بوده است ؟

تأثیرات بلندمدت فقر در ایران احتمالاً چندوجهی خواهد بود و جنبه‌های مختلفی از جامعه، سیاست…

11 ساعت ago

قیمت کیا کی ۴ چند؟

در حال حاضر کیا کی ۴ در آمریکا جانشین گران‌تر کیا سراتو شده‌است. در ارزیابی‌ها…

11 ساعت ago

افزایش قیمت آلومینیوم در بازار جهانی

افزایش قیمت آلومینیوم در بازار جهانی به صورت تدریجی اتفاق افتاده است. به طوری که…

12 ساعت ago

افزایش تمرکز برابر است با افزایش قدرت

افزایش تمرکز برابر است با افزایش قدرت زیرا منجر میشود انسان راحتتر به اهداف خود…

13 ساعت ago

تجربه رانندگی با تویوتا لوین توربوشارژ

تویوتا لوین توربوشارژ تلفیقی از کیفیت ژاپنی و ارزانی چینی‌هاست. به همین دلیل خودرویی مناسب…

13 ساعت ago