آخرین اخبار

آیفون ۱۶ با هوش مصنوعی طراحی شد

به گزارش سرمایه فردا، آیفون ۱۶ با هوش مصنوعی که فروش آن از ۲۰ سپتامبر و پیش‌فروش آن از جمعه پیش‌رو آغاز می‌شود، تصویر واضحی از این غول فناوری می‌دهد. اپل در تلاش است تا از هیاهوی هوش مصنوعی در دنیای تکنولوژی عقب نماند.
فایننشیال تایمز در مورد آیفون جدید می‌نویسد این شرکت به دنبال احیای فروش پرچمدار خود با ویژگی‌های جدید بر پایه هوش مصنوعی مولد در سیستم عامل جدید، iOS18 است. اپل امید دارد با بهره‌گیری از ترند جدید دنیای فناوری بتواند جان تازه‌ای به محصولات خود بدهد و کاربران را تشویق به خرید گوشی جدید خود کند.

آیفون ۱۶ با هوش مصنوعی


تحلیلگران وال استریت انتظار دارند که فروش محصول پرطرفدار آیفون ۱۶ با هوش مصنوعی در سال آینده به لطف ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی مانند دستیار صوتی پیشرفته سیری، ویژگی‌های ویرایش عکس و دسترسی رایگان به ChatGPT ، افزایش یابد.
«هوش اپل» با ارائه خدماتی مانند ابزارهای نوشتن، خلاصه ایمیل و ویژگی‌های ویرایش عکس، طی ماه آینده به زبان انگلیسی ایالات متحده آغاز به کار می‌کند و در دسامبر زبان انگلیسی مطابق با بریتانیا، استرالیا، کانادا، نیوزلند و آفریقای جنوبی اضافه می‌شود. شرکت اپل اعلام کرده است زبان‌های چینی، ژاپنی، فرانسوی و اسپانیایی «سال آینده» اضافه خواهند شد.
در حال حاضر در بازار ایران بیشتر مردم فقط می توانند ایفون ۱۳ استفاده کنند. در حالی که همین چند روز پیش دیگر تولید آیفون ۱۳ متوقف شد. حتی برای مدل های آیفون ۱۴ و ۱۵ نیز متوقف شد. این موضوع منجر شد تا قیمت ایفون ۱۳ دربازار خارجی افت قابل توجهی داشته باشد. اما در ایران شرایط اینگونه نیست. چراکه فعلا واردات آیفون ۱۴ و ۱۵ نیز ممنوع است. بنابراین فعلا واکنش بازار موبایل به این تصمیم بیشتر افزایش جزیی قیمت بوده است.
به طور قطع واردات قاچاق آیفون ۱۶ با هوش مصنوعی به زودی در ایران آغاز شد. اما معلوم نیست چقدر با این محدودیت ها کاربرد داشته باشد.

modir

Recent Posts

آینده صنعت نفت ایران چگونه خواهد بود؟

کمبود سرمایه‌گذاری آینده صنعت نفت ایران را با چالش مواجه کرده و عمدتاً به دلیل…

10 ساعت ago

تأثیر فقر در ایران چه بوده است ؟

تأثیرات بلندمدت فقر در ایران احتمالاً چندوجهی خواهد بود و جنبه‌های مختلفی از جامعه، سیاست…

11 ساعت ago

قیمت کیا کی ۴ چند؟

در حال حاضر کیا کی ۴ در آمریکا جانشین گران‌تر کیا سراتو شده‌است. در ارزیابی‌ها…

11 ساعت ago

افزایش قیمت آلومینیوم در بازار جهانی

افزایش قیمت آلومینیوم در بازار جهانی به صورت تدریجی اتفاق افتاده است. به طوری که…

13 ساعت ago

افزایش تمرکز برابر است با افزایش قدرت

افزایش تمرکز برابر است با افزایش قدرت زیرا منجر میشود انسان راحتتر به اهداف خود…

13 ساعت ago

تجربه رانندگی با تویوتا لوین توربوشارژ

تویوتا لوین توربوشارژ تلفیقی از کیفیت ژاپنی و ارزانی چینی‌هاست. به همین دلیل خودرویی مناسب…

13 ساعت ago