آخرین اخبار

آمادگی گروه صنعتی ایران‌خودرو برای اجرای طرح «خدمات و امداد اربعین» به زائران کربلای معلا

به گزارش سرمایه فردا، معاون خدمات پس از فروش ایساکو در این باره گفت: ارایه خدمات ویژه به زائران کربلا در ایام اربعین در حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از سال ۱۳۹۳ آغاز شده و در طول این سال‌ها طرح به صورت مستمر به روزرسانی شده و امکانات متنوعی به فراخور فصل و دسته‌بندی مرزها برای تسهیل در خدمت‌رسانی به هم وطنان به آن افزوده شده است.
ماشااله وردینی تصریح کرد: این طرح برای رفاه و تسریع خدمت‌رسانی به زواری که بخشی از مسیر حرم حسینی تا مرزهای منتهی به کشور عراق را با خودروی شخصی طی می‌کنند، اجرا می‌شود.
وی در ادامه گفت: در سال جاری نیز برنامه‌ریزی برای اجرای بهینه طرح از حدود چهار ماه پیش آغاز شده و علاوه بر آماده‌سازی تجهیزات و قطعات مورد نیاز نمایندگی‌ها برای اجرای خدمات خاص در این ایام، نمایندگی ۲۵۰۹ مجهز به آخرین استانداردهای روز را نیز در شهرستان مهران استان ایلام برای رفاه حال هم وطنان، افتتاح کرده و مورد بهره‌برداری قرار داده است.
وردینی یادآور شد: مدیران این حوزه برای اطمینان از آماده‌سازی پیش‌نیازهای طرح بعد از هماهنگی با ستادهای مرکزی و استانی اربعین به صورت مستمر به شهرهای مرزی چذابه، شلمچه، مهران، قصرشیرین، باشماق و تمرچین سفر کرده و به صورت میدانی، پیشرفت زیرساخت‌ها را مورد بررسی قرار داده‌اند. 
معاون ایساکو افزود: در این بازدیدها هماهنگی‌های لازم برای برپایی چادر تعمیرگاهی در مرز چذابه نیز با توجه به گستردگی خروج زائران از این منطقه و تجهیز آن به ابزار مخصوص و دستگاه‌های عیب‌یاب انجام شده تا این چادر علاوه بر سایر نمایندگی‌ها و امکانات موجود ایران‌خودرو در مناطق مرزی به عنوان یک پایگاه خدماتی ویژه، مهیای ارایه خدمات به خیل مشتاقان حسینی باشد.
وی ادامه داد: این بازدیدهای نظارتی و پشتیبانی و زیرساختی تا پایان اجرای طرح، برای تسهیل و چابکی ارایه خدمات به مشتریان و همراهی با همکارانی که در این ایام با تمام توان برای خدمت‌رسانی به هم وطنان می‌کوشند، ادامه خواهد یافت.
لازم به ذکر است، خودروی زائران کربلای حسینی که امسال با خودروی شخصی خود به مرزهای منتهی به کشور عراق سفر می‌کنند، در صورت نیاز توسط ناوگان امدادخودرو ایران به صورت رایگان به نمایندگی‌های منتخب حمل خواهد شد. فهرست نمایندگی‌های منتخب هم زمان با آغاز طرح در وب سایت ایساکو به نشانی www.isaco.ir بارگذاری خواهد شد.
گفتنی است، مرکز پاسخ گویی هوشمند ایران‌خودرو با شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰ و اپلیکیشن‌ ایساکو از جمله درگاه‌های مطمئن گروه صنعتی ایران‌خودرو برای ارایه خدمات خودرویی به مشتریان در هر ساعت از شبانه روز است./ایکوپرس

modir

Recent Posts

مدیریت افراد غیرمنطقی در سازمان‌ها

درک و مدیریت افراد غیرمنطقی نه‌تنها نیازمند مهارت و تجربه است، بلکه اتخاذ رویکردهای هوشمندانه…

9 ساعت ago

رسمی‌سازی مالکیت زیر تیغ قانون: نقدی بر رسمی‌سازی حقوق مالکیت

رسمی‌سازی مالکیت به‌عنوان ابزاری برای تثبیت حقوق افراد، در ظاهر گامی در جهت عدالت اجتماعی…

17 ساعت ago

جزئیات توافق ایران و اورآسیا

با اجرایی شدن جزئیات توافق ایران و اورآسیا دورنمای تحقق صادرات ۲۰ میلیارد دلار ایران…

24 ساعت ago

رسانه ابزار روایت سازی در رویدادهای تاریخی

مهدی مرتضوی پژوهشگر رسانه گفت: امروز بسیاری از اتفاقاتی که از سوی دولت و کشورهای…

1 روز ago

بررسی سریال معاویه در دانشگاه دماوند / روایت‌سازی رسانه‌ای با رویکرد تحولگرایی

کشورهای عربی طی سال‌های اخیر با روایت‌سازی رسانه‌ای و ساخت سریال‌هایی مانند معاویه بخشی از…

1 روز ago

اهداف سیاسی و اجتماعی پنهان در روایتگری سریال معاویه

آرش فهمیم گفت: سریال معاویه نه‌تنها از نظر تاریخی با چالش‌های فراوانی روبه‌روست، بلکه از…

2 روز ago