راه و مسکن

۶ فاز پروژه برای تامین مسکن کادر درمان در دست اجراست

به گزارش سرمایه فردا، مدیرعامل شرکت توسعه مدبران با اشاره به اینکه در حال حاضر کارمندان در تهران با این سطح از حقوق با مشکل تامین مسکن مواجه هستند، گفت: به طوری که مدت انتظار تامین مسکن کارمندان به ۶۰ سال رسیده است. با توجه به حجم بالای کارمندان، شرکت توسعه مدیران تامین مسکن کارکنان خدمات درمانی را در اولویت قرار داده است.
مهدی خادمی با بیان اینکه یک اصل در زمینه بازار مسکن وجود دارد که همیشه سرمایه گذاری در حاشیه شهرها مناسب تر است، افزود: به همین دلیل با توجه به برنامه بالادستی اقدام به ساخت مسکن در حاشیه تهران کرده ایم. برای نمونه در سال ۹۹ در پردیس ۷۰ واحد آپارتمان، در سال ۱۴۰۰ در چیتگر با همکاری تعاونی های مسکن ۶۰۰ واحد آپارتمان ساختیم.
او افزود: در واقع در سال های اخیر در ۵ فاز ۱۸۰۰ واحد امتیاز پروژه مسکونی در شرق تهران (سرخ حصار) با متراژ ۱۰۰، ۲۰۰ و ۱۰۰۰ هزار متری برای آپارتمان و باغ ویلا عملیاتی کرده ایم.
خاپمی با اشاره به اینکه در فاز ۶ برای نخستین بار ثبت نام کادر درمان آزاد انجام می شود، اظهار کرد: از ۲۵ فروردین امسال ثبت نام برای این پروژه آغاز شده که در سه تیپ اراضی مستعد باغ ویلا، اراضی مستعد مسکونی و اراضی ویلا در شمال کشور و همچنین تسهلات ۳۰۰ میلیون تومان انجام خواهد شد.

فاز ۶ پروژه تامین مسکن کادر درمان

خادمی با تاکید بر اینکه هم اکنون فاز ۶ پروژه تامین مسکن را آغاز کرده ایم و در این فاز مستقیم سند صادر می کنیم، اظهار کرد: شرکت برای قطعی کردن پروژه ها هر سه ماه بازنگری قیمت انجام می دهد و پیگیری لازم برای دریافت و ارزیابی اسناد انجام می شود.
مدیرعامل شرکت توسعه مدبران با تاکید بر اینکه ۳۰ درصد کل پروژه های شرکت واگذار شده است، اظهار کرد: در حال حاضر کادر درمان اولویت دارند اما در صورتی که ظرفیت خالی باقی بماند در اختیار سایر دستگاه های دولتی قرار می گیرد تا در راستای هدف اولیه تامین مسکن بخش دولتی گام برداریم.
او با تاکید بر اینکه ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مربع زمین قرار است برای اجرای پروژه مسکن واگذار شود، گفت: در شرایط کنونی دو دستگاه دولتی برای در اختیار گرفتن بخشی از این زمین ها در حال مذاکره هستند. با توجه به اینکه ۶ فاز پروژه برای تامین مسکن کادر درمان در دست اجراست زمین‌های مازاد برای واگذاری برای سایر متقاضیان فراهم است.
خادمی همچنین با اشاره به اینکه ۵ میلیارد تومان تسهیلات با کارمزد ۴ درصد و سه ساله برای پزشکانی که رتبه سنجی اعتباری شده اند فراهم شده است، تصریح کرد: همچنین در ثبت نام آزاد بدون سپرده گذاری کارمزد ۲٫۵ درصد ماهانه در نظر گرفته شده که با یک ضامن می توانند ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.

اعطای تسهیلات برای کارمندان دولت

مدیرعامل شرکت توسعه مدبران افزود: رویکرد ما این است که مرکزی برای اعطای تسهیلات برای کارمندان دولت باشیم، به همین دلیل در چند وقت اخیر با آورده ۳۰ درصدی ۷۰ درصد تسهیلات با نرخ سود ۱۶ درصد سالانه به کار درمان داده شد که بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان بود و برای خرید خودرو هزینه شده است.
او در پروژه بعدی ۱۵۰ دستگاه خودرو با یک شرکت تامین تسهیلات می کنیم، اظهار کرد: با توجه به اینکه هدف ما تشکیل مرکز تسهیلات است. هر کالایی که به اعتبار کلان نیاز داشته باشد برای تسهیل تامین اعتبار کادر درمان ورود خواهیم کرد که شامل وام بدون سپده گذاری، مشاوره مالی و … انجام خواهد شد.
خادمی با تاکید بر اینکه در راستای شعار سال در زمینه تولید مسکن فعال هستیم، گفت: در همین راستای هدف ما این است که اعتبار لازم برای اجرای پروژه های مسکونی کارمندان دولت فراهم شود تا کارکنان که توان خرید مسکن ندارند صاحب خانه شوند.

modir

Recent Posts

نقش تحقیقات بازار و خلاقیت در افزایش درآمد

تحقیقات بازار و خلاقیت دو حوزه مستقل هستند، اما در توسعه محصولات و نوآورانه، بهبود…

12 ساعت ago

اهمیت مشاوره در کسب و کار

مشاوره در کسب و کار جدید کمک می کند هیجان‌ و چالش‌ همزمان فرد را…

12 ساعت ago

مهارت‌های زندگی برای آینده بهتر

به گزارش سرمایه فردا، آینده متعلق به کسانی است که مهارت‌های زندگی بیشتری یاد می‌گیرند…

12 ساعت ago

چند استراتژی برای کنترل تورم

کشورهایی که موفق به جدا کردن دولت از بانک مرکزی شده اند از چند چند…

12 ساعت ago

چالش اقتصاد ایران چیست؟

مهمترین چالش اقتصاد ایران «بحران ارزش افزوده صفر» است. اکنون بخش بزرگی از سرمایه ها…

12 ساعت ago

چرا دسترسی فناوری ایران محدود شده‌است

محدودیت‌ها در دسترسی فناوری ایران، همکاری‌های علمی و فرصت‌های شغلی ایجاد کرده و عامل فرار…

16 ساعت ago