بورس

۵۶۷.۸ میلیون تومان درآمد پردیس​​​​​​​ در سال مالی ۱۴۰۲

سرمایه گذاری پردیس با نماد پردیس طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۳۰ دی ۱۴۰۲ از معاملات واگذاری سهام ۴۸.۵ میلیارد تومان درآمد داشته است
پردیس با سرمایه ثبت شده ۴۵۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ از محل سود سهام محقق شده ۵۶۷.۸ میلیون تومان درآمد داشته است.
پردیس با پی بر ایی ۵ به ازای هر سهم در یکساله ۱۰۵ درصد بازدهی مثبت داشته و در سه ماهه هم ۸ درصد بازدهی ثبت کرده است. از آنجایی که این نماد در مرداد امسال ۵۰ درصد افزایش سرمایه از محل اندوخته ثبت کرده به همین دلیل میزان سود هر سهم و بازدهی سهام تحت تاثیر افزایش سرمایه قرار گرفت.
این شرکت در مرداد ماه افزایش سرمایه ۵۰ درصدی از محل اندوخته خود ثبت کرد و باعث شد سرمایه شرکت از ۳۰۰ میلیارد تومان به ۴۵۰ میلیارد تومان برسد.
قیمت سهام این شرکت در یک سال گذشته حدود ۱۹۲ درصد بازدهی داشته و در شش ماهه اخیر که بازار سرمایه افت کرده تنها ۸ درصد افت ارزش داشته و این نشان می دهد که شرکت از ارزندگی برخودار است.
در حال حاضر پی بر ایی سهم حدود ۴ است و در ۹ ماهه حدود ۸۹ تومان به ازای هر سهم سود ساخته است. با توجه به اینکه در سال مالی گذشته در ۱۲ ماهه حدود ۹۰ تومان سود ساخته بود نشان می دهد که شرکت عملکرد خوبی را ثبت کرده است، زیرا این شرکت افزایش سرمایه هم داشته که روی کاهش سود هر سهم هم تاثیر می گذارد.
بازبینی و بروزرسانی برنامه استراتژیک پنج ساله شرکت، دریافت بازخوردهای دوره جهت انطباق هرچه بیشتر با برنامه فوق، بازبینی مداوم استراتژی‌های سرمایه‌گذاری، ایجاد تنوع در سبد سرمایه‌ گذاری‌ های شرکت با هدف کاهش ریسک، افزایش سودآوری با لحاظ مسائل مختلف کلان و خرد اقتصادی و سیاسی، تداوم و افزایش حجم سرمایه‌گذاری در بازارهای مشتقه سهام و کالا، فراهم نمودن بستر سرمایه‌گذاری و فعالیت در حوزه‌های جسورانه، افزایش سرمایه شرکت به منظور انطباق هرچه بیشتر اندازه شرکت با بازار سرمایه و حفظ و ارتقاء جایگاه کیفیت افشای اطلاعاتی ناشر از برنامه‌های آتی شرکت است.

modir

Recent Posts

نقش تحقیقات بازار و خلاقیت در افزایش درآمد

تحقیقات بازار و خلاقیت دو حوزه مستقل هستند، اما در توسعه محصولات و نوآورانه، بهبود…

13 ساعت ago

اهمیت مشاوره در کسب و کار

مشاوره در کسب و کار جدید کمک می کند هیجان‌ و چالش‌ همزمان فرد را…

13 ساعت ago

مهارت‌های زندگی برای آینده بهتر

به گزارش سرمایه فردا، آینده متعلق به کسانی است که مهارت‌های زندگی بیشتری یاد می‌گیرند…

14 ساعت ago

چند استراتژی برای کنترل تورم

کشورهایی که موفق به جدا کردن دولت از بانک مرکزی شده اند از چند چند…

14 ساعت ago

چالش اقتصاد ایران چیست؟

مهمترین چالش اقتصاد ایران «بحران ارزش افزوده صفر» است. اکنون بخش بزرگی از سرمایه ها…

14 ساعت ago

چرا دسترسی فناوری ایران محدود شده‌است

محدودیت‌ها در دسترسی فناوری ایران، همکاری‌های علمی و فرصت‌های شغلی ایجاد کرده و عامل فرار…

17 ساعت ago