آخرین اخبار

هدف‌گذاری کاهش مراجعات به شبکه خدمات پس از فروش با ارتقای کیفیت قطعات

به گزارش سرمایه فردا، کیانوش پورمجیب در حاشیه نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه های خودرو، تصریح کرد: بیش از یک سال است که حتی یک خودروی ناقص در گروه صنعتی ایران خودرو تولید نشده است.
وی از عزم گروه صنعتی ایران خودرو به منظور تحقق پنج استاندارد جدید در محصولات تا پایان سال جاری خبر داد و تاکید کرد: گروه صنعتی ایران خودرو هم‌سو با منافع کشور و به منظور رعایت حقوق مصرف کنندگان، محصولات قدیمی را با تولید و ارایه محصولات جدید از رده خارج خواهد کرد.
پورمجیب با اشاره به دستاوردهای طرح تحول کیفی قطعات و تعریف ۵۹ پروژه بهبود کیفی برای ۵۹ قطعه بر اساس گزارش های دریافتی از خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو، گفت: شاخص های مراجعه مشتریان به خدمات پس از فروش، نشان دهنده موفقیت و اثربخشی پروژه های تحول و بهبود کیفیت قطعات است.
مدیرعامل ساپکو با اشاره به رویکردهای نظام مند کیفیت در گروه صنعتی ایران خودرو، از تعریف ۳۴ پروژه بهبود کیفیت قطعات خدمات پس از فروش در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: کیفیت مسیری پیوسته و از تاکیدات اصلی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو‌ در راستای جلب رضایت مشتری است و ما تمام‌ توانمان را به کار گرفته ایم‌ تا با ارتقای کیفیت قطعات، مراجعه مردم به خدمات پس از فروش پس از تحویل خودرو را به حداقل ممکن کاهش  دهیم./ایکوپرس

modir

View Comments

Recent Posts

همکاری گازی آذربایجان با ایتالیا

آذربایجان در ماه ژوئیه سال ۲۰۲۲ متعهد شده است که تا سال ۲۰۲۷ صادرات گاز…

7 ساعت ago

معاملات دلاری با سیاستهای نئولیبرالیستی

تمام خرید و فروشها در ایران بر اساس قیمت دلار انجام پذیرد و این اعمال…

7 ساعت ago

معنی واقعی دموکراسی

اگر واژه دموکراسی به معنای تحت اللفظی یونانی آن، یعنی «حکومت مردم» در نظر گرفته…

7 ساعت ago

دیدگاه جامعه گلوبالیست

ایدئولوگ های چپ با دیدگاه آلوده به گلوبالیست دیگر زمان آن فرارسیده است که دستِ…

7 ساعت ago

اخلاق حرفه ای چیست؟

اخلاق حرفه ای از رفتارها، حالات فردی، باورها، ارزشها و کنشهای اجتماعی که بصورت محسوس…

7 ساعت ago

نقش آزادی در قوانین اخلاقی از نظر کانت

کانت معتقد است که انسان بر اساس آزادی با منشا عقلانیت تکلیفی بر دوش دارد…

7 ساعت ago