آخرین اخبار

هدف‌گذاری کاهش مراجعات به شبکه خدمات پس از فروش با ارتقای کیفیت قطعات

به گزارش سرمایه فردا، کیانوش پورمجیب در حاشیه نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه های خودرو، تصریح کرد: بیش از یک سال است که حتی یک خودروی ناقص در گروه صنعتی ایران خودرو تولید نشده است.
وی از عزم گروه صنعتی ایران خودرو به منظور تحقق پنج استاندارد جدید در محصولات تا پایان سال جاری خبر داد و تاکید کرد: گروه صنعتی ایران خودرو هم‌سو با منافع کشور و به منظور رعایت حقوق مصرف کنندگان، محصولات قدیمی را با تولید و ارایه محصولات جدید از رده خارج خواهد کرد.
پورمجیب با اشاره به دستاوردهای طرح تحول کیفی قطعات و تعریف ۵۹ پروژه بهبود کیفی برای ۵۹ قطعه بر اساس گزارش های دریافتی از خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو، گفت: شاخص های مراجعه مشتریان به خدمات پس از فروش، نشان دهنده موفقیت و اثربخشی پروژه های تحول و بهبود کیفیت قطعات است.
مدیرعامل ساپکو با اشاره به رویکردهای نظام مند کیفیت در گروه صنعتی ایران خودرو، از تعریف ۳۴ پروژه بهبود کیفیت قطعات خدمات پس از فروش در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: کیفیت مسیری پیوسته و از تاکیدات اصلی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو‌ در راستای جلب رضایت مشتری است و ما تمام‌ توانمان را به کار گرفته ایم‌ تا با ارتقای کیفیت قطعات، مراجعه مردم به خدمات پس از فروش پس از تحویل خودرو را به حداقل ممکن کاهش  دهیم./ایکوپرس

AddThis Website Tools
modir

View Comments

Recent Posts

چالش های پیش روی بورس در سال ۱۴۰۴

بورس در سال ۱۴۰۴ هر چند ارزنده است، اما به دلیل اینکه هم اکنون اقتصاد…

5 ساعت ago

سیاست‌های تریدرها برای کسب سود از بازار فارکس

در بازار فارکس، تریدرها از استراتژی‌های مختلفی برای کسب سود استفاده می‌کنند. هر یک از…

1 روز ago

دلایل پنهان نرخ ارز و تبعات آن

نرخ ارز بعد از جهش ۵۰ درصدی در سقف باقی مانده است. همین مسأله نشان…

1 روز ago

خلاقیت آلارا چپترز را مشهور کرد؟

آلارا چپترز با ترکیبی از خلاقیت، فناوری‌های نوآورانه و توجه به جزئیات، به یکی از…

1 روز ago

گردشگری و ارزش‌های اسلامی

یک استاد دانشگاه گفت: گردشگری حلال و زیارت به عنوان ابزاری موثر در ترویج فرهنگ…

1 روز ago

بررسی کتاب «روایت روزگار زنان»

 نشست بررسی کتاب روایت روزگار زنان با همکاری مجله بخارا و فرهنگسرای نیاوران در سالن…

2 روز ago