آخرین اخبار

مهم ترین دلایل صادرات محصولات پنتر چیست؟

به گزارش سرمایه فردا، خبرنگاران حوزه فناوری با همت معاونت علمی از مجموعه گروه کارآفرینی پنتر بازدید کردند. خلاقیت در طراحی و بسته بندی این محصولات باعث شده بسیاری از مصرف‌کنندگان تصور کنند این برند خارجی است. یا تحت لیسانس یک شرکت خارجی در ایران تولید می‌شود. اما اینگونه نیست. مهم ترین دلایل صادرات محصولات پنتر چیست؟ این روزها بیشتر دانش آموزان و دانشجویان از برند پنتر به دلیل کیفیت بالای محصولات و کاربردی بودن آن‌ها استفاده می کنند.
مهرداد عالی‌پور هریسی مدیرعامل مجموعه پنتر که به عنوان کارآفرین برتر در سال‌های اخیر توانسته تحولی در صنعت لوازم تحریر به وجود بیاورد گفت: پنتر در صنعت لوازم تحریر تنها شرکتی است که زنجیره کامل در تمامی مراحل تولید محصولات نانو را در اختیار دارد. کیفیت بالا و سلامت محور تولیدات پنتر باعث شده محصولات آن در بازار محبوب شوند. علاوه بر عرضه در بازارهای داخل و تامین نیاز کشور در بازارهای صادرات نیز حضور بالایی دارند. به طوری که محصولات پنتر در آمازون نیز فروش اینترنتی می‌شود.

محصولات پنتر سلامت‌محور هستند

او تاکید کرد: تولید محصولات پنتر سلامت‌محور (باکتریوپاد) هستن. همگی آنها دارای نشان ملی استاندارد هستند. او ادامه داد: گروه کارآفرینی پنتر در صنایع خلاق، دارنده نخستین جایزه ملی کیفیت از سازمان ملی استاندارد است. زیرا واحد تحقیق و توسعه پنتر به گرید پیشرفته دست پیدا کرده است. در حقیقت توجه به نیازهای مشتریان یکی از الویت های پنتر است. به همین دلیل تیم پرتلاش و کارآمد پنتر در حوزه تحقیقات تشکیل شده است. از این‌رو موفق به کسب جوایز و افتخارات در سال های مختلف تا به امروز شده‌اند.
مدیرعامل گروه پنتر در پایان، گفت: برای تولید محصولات، این شرکت از جوهر هوشمند یا اسمارتینگ بهره می برد. با شرایط مختلف دمایی، رطوبت و فشار در مناطق جغرافیایی سازگاری دارد.
یکی از مهم ترین دلایل صادرات محصولات پنتر کیفیت، استانداردها و ایمنی محصولات آن است. البته لازم است بدانید این برند مشهور و موفق طراحی و توسعه محصولات را براساس نیازسنجی و تحقیقات بازار انجام می دهد.

modir

Recent Posts

پرونده خودرویی آذیکو

به گزارش سرمایه فردا، ‍۶ سال از پرونده خودرویی آذیکو  در دادگاه گذشت ولی حواله…

6 ساعت ago

بررسی بازدهی بازارهای مالی ۱۴۰۳

یکی از راهکارهای مهار تورم، کنترل بازدهی بازارهای مالی تحت تاثیر سیاست بانک‌های مرکزی است.در…

7 ساعت ago

صلح و آزادی را از کودکی باید آموخت!

با اعتقاد بر این اصل که صلح و آزادی آموختنی است. پس آن را باید…

7 ساعت ago

سریع‌ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۲۴

سریع‌ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۲۴ بین ۴۰۰ تا ۵۳۶ کیلومتر سرعت دارند. حدود ۹…

8 ساعت ago

قیمت گوشت مهر ۱۴۰۳ چند می شود؟

افزایش ذبح دام به دلیل کاهش تولید و گرانی قیمت ارز منجر شده بازار گوشت…

8 ساعت ago

یارانه هر مهاجر افغانی در ایران چقدر است

یارانه هر مهاجر افغانی در ایران که روی دست کشور می‌گذارد، نشان می‌دهد هرکدام از…

12 ساعت ago