جامعه

کسب لوح افتخار رضایتمندی مشتری توسط مجتمع رفاهی مارال ستاره

به گزارش سرمایه فردا،در این ارزیابی که با حضور نهادهای معتبر دولتی از جمله وزارتخانه‌های صمت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (IDRO) برگزار شد، از مهندس ابوالفضل جوکار مدیرعامل مجموعه مارال ستاره، به‌عنوان مدیری شایسته در ارتقای خدمات، رضایت عمومی، توسعه پایدار و اعتمادسازی مشتریان تقدیر به‌عمل آمد.

در متن لوح تقدیر، نگاه استراتژیک به رضایت مشتری، تعهد تخصصی مدیریت، و تلاش در ارائه خدمات متنوع و کیفی با رویکرد ملی از جمله عوامل اصلی انتخاب این مجموعه عنوان شده است. این موفقیت نشان‌دهنده مسیر حرفه‌ای و تلاش شبانه‌روزی مجموعه مارال ستاره در خدمت‌رسانی نوین و هوشمندانه به مشتریان در سطح ملی است.
این لوح توسط سرکار خانم معصومه آقاپور علیشاهی، مشاور ریاست جمهوری در امور همکاری‌های اقتصادی و رییس شورای سیاست‌گذاری اجلاس، امضا و اعطا شده است.
modir

Recent Posts

روند صعودی بازارها؛ امید و هشدار همزمان

روز شنبه ۲۲ آذرماه، بازار سهام، طلا و ارز همگی با رشد قابل توجه همراه…

13 ساعت ago

روایت‌ها واقعی فوتبال

سفر ستاره‌های فوتبال تنها یک رویداد ورزشی نیست؛ آزمونی است برای رسانه‌ها و روایت‌هایی که…

15 ساعت ago

خاطره و کابوس استقلال

دیدار استقلال و خیبر خرم‌آباد در هفته چهاردهم لیگ برتر، تنها یک بازی برای کسب…

15 ساعت ago

نیمکت‌ها پیش از زمستان لرزیدند

لیگ بیست‌وپنجم فوتبال ایران هنوز به نیم‌فصل دوم نرسیده، اما موج تغییرات روی نیمکت‌ها آغاز…

15 ساعت ago

هنرمند هنرهای تجسمی ایران

زادروز جلال شباهنگی یادآور هنرمندی است که بی‌هیاهو و با تأمل، جهانی آرام را به…

15 ساعت ago

راز دو جنایت؛ از سیانور مرگبار تا شلیک یک میلیاردی

پرونده‌های جنایی اخیر تهران، از مرگ مشکوک زن جوان مبتلا به سرطان که پزشکی قانونی…

16 ساعت ago