جامعه

کسب لوح افتخار رضایتمندی مشتری توسط مجتمع رفاهی مارال ستاره

به گزارش سرمایه فردا،در این ارزیابی که با حضور نهادهای معتبر دولتی از جمله وزارتخانه‌های صمت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (IDRO) برگزار شد، از مهندس ابوالفضل جوکار مدیرعامل مجموعه مارال ستاره، به‌عنوان مدیری شایسته در ارتقای خدمات، رضایت عمومی، توسعه پایدار و اعتمادسازی مشتریان تقدیر به‌عمل آمد.

در متن لوح تقدیر، نگاه استراتژیک به رضایت مشتری، تعهد تخصصی مدیریت، و تلاش در ارائه خدمات متنوع و کیفی با رویکرد ملی از جمله عوامل اصلی انتخاب این مجموعه عنوان شده است. این موفقیت نشان‌دهنده مسیر حرفه‌ای و تلاش شبانه‌روزی مجموعه مارال ستاره در خدمت‌رسانی نوین و هوشمندانه به مشتریان در سطح ملی است.
این لوح توسط سرکار خانم معصومه آقاپور علیشاهی، مشاور ریاست جمهوری در امور همکاری‌های اقتصادی و رییس شورای سیاست‌گذاری اجلاس، امضا و اعطا شده است.
modir

Recent Posts

مقایسه تاریخی رفتار طلا در بحران‌ها

مقایسه تاریخی رفتار طلا در بحران‌های مشابه—از شوک نفتی دهه ۷۰ و بحران مالی ۲۰۰۸…

16 ساعت ago

هیأت‌های مذهبی تهران در محرم

در آستانه فرارسیدن ماه محرم، قلب‌ها به تپش می‌افتد و شهر در سوگ سیدالشهدا (ع)…

16 ساعت ago

جنگ و گردشگر ایرانی در ترکیه

پس از جنگ و بسته بودن حریم هوایی ایران، خط ریلی تهران-وان بار دیگر فعال…

1 روز ago

سود پیش‌فروش سکه چقدر است؟

در ادامه اجرای برنامه‌های پیش‌فروش سکه، بانک مرکزی از تحویل ۹۷ درصدی سکه‌های سررسید اردیبهشت‌ماه…

1 روز ago

روایت فتح برای جنگ اسرائیل

جریانی خاص و پاجوش‌ها با سابقه ساخت سریال‌هایی چون گاندو، که تلاش می‌کند برای جنگ…

1 روز ago

تاثیر تنش‌های ژئوپلیتیکی خاورمیانه بر ایران

در میانه تنش‌های ژئوپلیتیکی خاورمیانه، ایران در حال گذار از نقش یک بازیگر منطقه ای…

1 روز ago