جامعه

کسب لوح افتخار رضایتمندی مشتری توسط مجتمع رفاهی مارال ستاره

به گزارش سرمایه فردا،در این ارزیابی که با حضور نهادهای معتبر دولتی از جمله وزارتخانه‌های صمت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (IDRO) برگزار شد، از مهندس ابوالفضل جوکار مدیرعامل مجموعه مارال ستاره، به‌عنوان مدیری شایسته در ارتقای خدمات، رضایت عمومی، توسعه پایدار و اعتمادسازی مشتریان تقدیر به‌عمل آمد.

در متن لوح تقدیر، نگاه استراتژیک به رضایت مشتری، تعهد تخصصی مدیریت، و تلاش در ارائه خدمات متنوع و کیفی با رویکرد ملی از جمله عوامل اصلی انتخاب این مجموعه عنوان شده است. این موفقیت نشان‌دهنده مسیر حرفه‌ای و تلاش شبانه‌روزی مجموعه مارال ستاره در خدمت‌رسانی نوین و هوشمندانه به مشتریان در سطح ملی است.
این لوح توسط سرکار خانم معصومه آقاپور علیشاهی، مشاور ریاست جمهوری در امور همکاری‌های اقتصادی و رییس شورای سیاست‌گذاری اجلاس، امضا و اعطا شده است.
modir

Recent Posts

بررسی عملکرد صنعت سیمان با وجود ناترازی ها

در سال‌های اخیر، عملکرد صنعت سیمان با رشد تقاضا، بهبود صادرات و اصلاح سازوکارهای فروش،…

20 ساعت ago

بازگشت روند صعودی بورس مشروط به چیست؟

اکنون تنها چیزی که می‌تواند قطار متوقف‌شده بورس را دوباره به حرکت درآورد، اراده‌ای سیاسی،…

22 ساعت ago

تاثیر سود نقدی فولاد مبارکه بر اقتصاد

در شرایطی که اعتماد عمومی به بورس کمرنگ شده، سود نقدی فولاد مبارکه برای سهامداران…

22 ساعت ago

برخورد سلیقه ای در بازار برنج

رئیس انجمن تأمین‌کنندگان و واردکنندگان برنج با تأکید بر لزوم حمایت از تولیدکنندگان داخلی و…

23 ساعت ago

قهرمان خاموش بازار سرمایه در روزهای افت

در روزهایی که بازار سرمایه با افتی فراگیر و کاهش قیمت در اغلب نمادها مواجه…

1 روز ago

چه کسی هستم وقتی روزنامه‌نگار نیستم؟

در سرزمینی که خانه‌ها موقت‌اند و تحریریه‌ها ناپایدار، آرزو شهبازی از تکه‌تکه شدن هویت حرفه‌ای‌اش…

1 روز ago