جامعه

کسب لوح افتخار رضایتمندی مشتری توسط مجتمع رفاهی مارال ستاره

به گزارش سرمایه فردا،در این ارزیابی که با حضور نهادهای معتبر دولتی از جمله وزارتخانه‌های صمت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (IDRO) برگزار شد، از مهندس ابوالفضل جوکار مدیرعامل مجموعه مارال ستاره، به‌عنوان مدیری شایسته در ارتقای خدمات، رضایت عمومی، توسعه پایدار و اعتمادسازی مشتریان تقدیر به‌عمل آمد.

در متن لوح تقدیر، نگاه استراتژیک به رضایت مشتری، تعهد تخصصی مدیریت، و تلاش در ارائه خدمات متنوع و کیفی با رویکرد ملی از جمله عوامل اصلی انتخاب این مجموعه عنوان شده است. این موفقیت نشان‌دهنده مسیر حرفه‌ای و تلاش شبانه‌روزی مجموعه مارال ستاره در خدمت‌رسانی نوین و هوشمندانه به مشتریان در سطح ملی است.
این لوح توسط سرکار خانم معصومه آقاپور علیشاهی، مشاور ریاست جمهوری در امور همکاری‌های اقتصادی و رییس شورای سیاست‌گذاری اجلاس، امضا و اعطا شده است.
modir

Recent Posts

واردات در سایه رانت

در حالی که آزادسازی واردات به‌عنوان راهی برای عبور از تحریم‌ها مطرح شده، مسیرهای غیرشفاف…

12 دقیقه ago

واردات خودرو در بن‌بست اجرا

با وجود تصویب و ابلاغ آیین‌نامه واردات خودروهای دست‌دوم در مرداد ۱۴۰۴، مجموعه‌ای از شروط…

12 دقیقه ago

آب در مسیر هوشمندسازی

رئیس مؤسسه تحقیقات آب کشور با تأکید بر ضرورت عبور از روش‌های سنتی در مدیریت…

4 ساعت ago

کاربردهای علوم صوتی چیست؟

رئیس انجمن علوم صوتی ایران، گفت: علوم صوتی در تشخیص‌های زیستی مانند سونوگرافی گرفته تا…

4 ساعت ago

بورس در موقعیت سرنوشت‌ساز

بورس ایران به وضعیت متعادل رسیده است از این به بعد روند بورس می‌تواند در…

11 ساعت ago

مثنوی در مرز دیپلماسی و میراث؛ جهانی‌سازی یا واگذاری هویت؟

در حالی که ثبت مشترک مثنوی مولوی میان ایران، ترکیه و افغانستان در فهرست میراث…

20 ساعت ago