جامعه

کسب لوح افتخار رضایتمندی مشتری توسط مجتمع رفاهی مارال ستاره

به گزارش سرمایه فردا،در این ارزیابی که با حضور نهادهای معتبر دولتی از جمله وزارتخانه‌های صمت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (IDRO) برگزار شد، از مهندس ابوالفضل جوکار مدیرعامل مجموعه مارال ستاره، به‌عنوان مدیری شایسته در ارتقای خدمات، رضایت عمومی، توسعه پایدار و اعتمادسازی مشتریان تقدیر به‌عمل آمد.

در متن لوح تقدیر، نگاه استراتژیک به رضایت مشتری، تعهد تخصصی مدیریت، و تلاش در ارائه خدمات متنوع و کیفی با رویکرد ملی از جمله عوامل اصلی انتخاب این مجموعه عنوان شده است. این موفقیت نشان‌دهنده مسیر حرفه‌ای و تلاش شبانه‌روزی مجموعه مارال ستاره در خدمت‌رسانی نوین و هوشمندانه به مشتریان در سطح ملی است.
این لوح توسط سرکار خانم معصومه آقاپور علیشاهی، مشاور ریاست جمهوری در امور همکاری‌های اقتصادی و رییس شورای سیاست‌گذاری اجلاس، امضا و اعطا شده است.
modir

Recent Posts

جدال خریداران و فروشندگان بورسی

جدال خریداران و فروشندگان بورسی حکایت از این دارد که گردش پول در بورس زیاد…

4 ساعت ago

بحران نهاده‌های دامی؛ زنجیره‌ای از ترک فعل، از نفت تا کشاورزی

افزایش بی‌سابقه قیمت گوشت و مرغ، تنها نشانه‌ای از یک بحران عمیق‌تر است بحرانی که…

5 ساعت ago

ارزیابی فنی پتروشیمی کارون

در جریان تعمیرات اساسی مجتمع پتروشیمی کارون، تیم بازرسی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران،…

5 ساعت ago

کیا از استقلال بروند؟

کاپیتان اسبق استقلال در گفت‌وگویی صریح، از عملکرد تیم در هفته‌های اخیر تمجید کرد و…

7 ساعت ago

فساد فیلترهای تصفیه آب

بازار دستگاه‌های تصفیه آب خانگی، برخلاف ظاهر آرام و سفیدشان، پر از پیچیدگی‌های مالی و…

9 ساعت ago

تقاضای قصاص از عمو

در یکی از تلخ‌ترین پرونده‌های خانوادگی سال، پسر نوجوانی که در روز فوت پدرش دچار…

9 ساعت ago