جامعه

کسب لوح افتخار رضایتمندی مشتری توسط مجتمع رفاهی مارال ستاره

به گزارش سرمایه فردا،در این ارزیابی که با حضور نهادهای معتبر دولتی از جمله وزارتخانه‌های صمت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (IDRO) برگزار شد، از مهندس ابوالفضل جوکار مدیرعامل مجموعه مارال ستاره، به‌عنوان مدیری شایسته در ارتقای خدمات، رضایت عمومی، توسعه پایدار و اعتمادسازی مشتریان تقدیر به‌عمل آمد.

در متن لوح تقدیر، نگاه استراتژیک به رضایت مشتری، تعهد تخصصی مدیریت، و تلاش در ارائه خدمات متنوع و کیفی با رویکرد ملی از جمله عوامل اصلی انتخاب این مجموعه عنوان شده است. این موفقیت نشان‌دهنده مسیر حرفه‌ای و تلاش شبانه‌روزی مجموعه مارال ستاره در خدمت‌رسانی نوین و هوشمندانه به مشتریان در سطح ملی است.
این لوح توسط سرکار خانم معصومه آقاپور علیشاهی، مشاور ریاست جمهوری در امور همکاری‌های اقتصادی و رییس شورای سیاست‌گذاری اجلاس، امضا و اعطا شده است.
modir

Recent Posts

دو ستون اصلی موفقیت سازمانی

کارکنانی که به شغل خود علاقه‌مند هستند، نه تنها با انگیزه بیشتری وظایفشان را انجام…

2 ساعت ago

وزیر اقتصاد: نوسازی گمرک از مناطق آزاد آغاز می شود

وزیر اقتصاد گفت: تمام مناطق آزاد ما به نوعی با مسئله گمرک درگیر هستند و…

20 ساعت ago

وین‌فنس دیوار سبز صنعت فولاد

پروژه «وین‌فنس» با ارتفاع ۲۸ متر و پوشش هفت هکتار زمین، نه تنها بزرگ‌ترین اقدام…

22 ساعت ago

رویکرد دولت برای صنایع تغییر کرد؟

رویکرد دولت برای صنایع در نیمه دوم سال ۱۴۰۴ تغییر کرده و به دنبال اعمال…

1 روز ago

نقشه راه فولاد سنگان برای آینده پایدار

مدیرعامل فولاد سنگان با تشریح اقدامات این شرکت در حوزه انرژی، آب، برق و گاز،…

1 روز ago

بحران خاموش در شهرها

افزایش بی‌سابقه جمعیت سگ‌های ولگرد در تهران و دیگر شهرها، از گزش‌های مرگبار تا هزینه‌های…

1 روز ago