جامعه

کسب لوح افتخار رضایتمندی مشتری توسط مجتمع رفاهی مارال ستاره

به گزارش سرمایه فردا،در این ارزیابی که با حضور نهادهای معتبر دولتی از جمله وزارتخانه‌های صمت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (IDRO) برگزار شد، از مهندس ابوالفضل جوکار مدیرعامل مجموعه مارال ستاره، به‌عنوان مدیری شایسته در ارتقای خدمات، رضایت عمومی، توسعه پایدار و اعتمادسازی مشتریان تقدیر به‌عمل آمد.

در متن لوح تقدیر، نگاه استراتژیک به رضایت مشتری، تعهد تخصصی مدیریت، و تلاش در ارائه خدمات متنوع و کیفی با رویکرد ملی از جمله عوامل اصلی انتخاب این مجموعه عنوان شده است. این موفقیت نشان‌دهنده مسیر حرفه‌ای و تلاش شبانه‌روزی مجموعه مارال ستاره در خدمت‌رسانی نوین و هوشمندانه به مشتریان در سطح ملی است.
این لوح توسط سرکار خانم معصومه آقاپور علیشاهی، مشاور ریاست جمهوری در امور همکاری‌های اقتصادی و رییس شورای سیاست‌گذاری اجلاس، امضا و اعطا شده است.
modir

Recent Posts

از انفجار پیجرها تا تحریم تل‌آویو

در نخستین سالگرد انفجار خونین پیجرها، حزب‌الله با تأکید بر زوال قطعی رژیم صهیونیستی، مجروحان…

9 ساعت ago

اقتصاد ترامپی؛ بازگشت دولت در لباس بازار

چهار دهه پس از تثبیت نئولیبرالیسم در آمریکا، دونالد ترامپ با ترکیبی متناقض از مقررات‌زدایی…

9 ساعت ago

ایران و چین؛ بازسازی دفاعی در سایه افول روسیه

پس از پایان جنگ ۱۲ روزه، رسانه‌های بین‌المللی با تمرکز بر روابط دفاعی ایران و…

10 ساعت ago

وضعیت کالاهای اساسی در سفره خانوارهای ایرانی

در سال ۱۴۰۴، جهش نرخ ارز، حذف تدریجی ارز ترجیحی و کاهش یارانه‌ها موجب شده…

10 ساعت ago

خودروهای خارجی گران می شوند؟

اختلاف میان دولت و مجلس بر سر تعرفه واردات خودرو، با رأی هیئت تطبیق مقررات…

10 ساعت ago

مرگ کرک؛ بن‌بست حقیقت در دو قطبی آمریکایی

ترور چارلی کرک، فعال برجسته محافظه‌کار، نه‌تنها فضای سیاسی آمریکا را در شوک فرو برد،…

10 ساعت ago