آخرین اخبار

قیمت کیا کی ۴ چند؟

به گزارش سرمایه فردا، قیمت کیا کی ۴ از نظر دلاری برای نسخه پایه حدود ۲۳ هزار دلار و برای مدل فول آپشن حدود ۲۸ هزار دلار تعیین شده است.
در ازای افزایش قیمت کیا ارتقاهایی انجام شده ، مثلا کابین لوکس‌تر و تجهیزات پیشرفته‌تری روی این خودرو نصب شده‌اند. فضای بار و فضای پای سرنشینان ارتقا یافته است.
همچنین از مهمترین آپشن‌های این خودرو تجهیزات استاندارد همچون اندروید اتو و اپل کارپلی و نمایشگر ۱۲٫۳ اینچ  در تیپ‌های میانی است. و بالارده کلاستر دیجیتال، سیستم صوتی هارمن کاردون، گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، ریموت بدون کلید و سانروف ، ۸ کیسه هوا و ۱۱ دستیار رانندگی خودران در مدل فول آپشن آن وجود دارد.

از نظر فنی نسخه‌های پایه با موتور ۲ لیتر تنفس طبیعی ۱۴۷ اسب‌ بخار قدرت و ۱۷۹ نیوتن‌متر گشتاور دارد. تریم‌های LX و LXS با سیستم تعلیق میله پیچشی در عقب مجهز شده است.
با خرید تیپ‌های گران‌تر GT-Line‌ و GT-Line Turbo، سیستم تعلیق مولتی‌لینک را در بخش عقب دریافت خواهید کرد. گل سرسبد تمامی تیپ‌های کیا نسخه GT-Line Turbo‌ است. این نسخه به موتور ۱٫۶ لیتری چهار‌ سیلندر توربو مجهز است. این مدل ۱۹۰ اسب‌ بخار قدرت و ۲۶۴ نیوتن‌متر گشتاور دارد.  تحویل کیا K4 به مشتریان در آمریکا از سپتامبر ۲۰۲۴ آغاز شد. به همین دلیل در شرایط کنونی

قیمت کیا کی ۴ در بازار ایران

قیمت کیا کی ۴ برای نسخه پایه حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است. همچنین قیمت کیا کی ۴ نسخه فول آپشن یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است. البته این قیمت کارخانه است به طور قطع با اضافه کردن هزینه‌های حمل و نقل، گمرک و … قیمت این خودرو برای عرضه در ایران بین ۲ تا ۳ میلیارد تومان خواهد بود‌. البته بازار خود داستانی متفاوت دارد و پیش بینی میشود قیمت این خودرو در بازار آزاد بیشتر از این باشد.

modir

Recent Posts

چرا دسترسی فناوری ایران محدود شده‌است

محدودیت‌ها در دسترسی فناوری ایران، همکاری‌های علمی و فرصت‌های شغلی ایجاد کرده و عامل فرار…

5 ساعت ago

تاثیر تحریم‌ها بر معاملات مالی

تحریم‌های اعمال‌شده بر ایران تأثیرات قابل‌توجهی بر استفاده از اعتبارات اسنادی (LCs) در تجارت بین‌المللی…

5 ساعت ago

ریشه فساد سیستمی در ایران

فساد سیستمی در ایران تحت تاثیر نهادهای ضعیف نظارتی، کمبود شفافیت، تأثیر نخبگان قدرتمند و…

5 ساعت ago

چرا معاملات با ارزش واقعی سهام نیست؟

ارزش واقعی سهام در حال حاضر باید بر مبنای ارزش دارایی نمادها باشد. به همین…

7 ساعت ago

تهدیدهای انفجار پیجرها در عصر جدید

ابزارهایی بسیار پیچیده‌تر مانند موبایل‌های هوشمند استفاده می‌کنیم که توسط خرابکاران، می‌تواند نتایجی بسیار مخرب‌تر…

11 ساعت ago

حاشیه‌های صندوق بازنشستگی بانک ها

تکلیف یک میلیون دلار از صندوق بازنشستگی بانک ها مشخص نیست و در بودجه سالانه…

12 ساعت ago