آخرین اخبار

قیمت نیسان ایکس تریل

نیسان روگ یا همان نیسان ایکس تریل با فروش ۱۴۱۱۶۰ دستگاه در نیمه اول سال ۲۰۲۴، با اختلاف قابل توجهی پرفروش‌ترین نیسان در ایالات متحده بود. مدل ۲۰۲۵ این کراس‌اوور محبوب شامل نسخه جدید راک کریک نیز خواهد بود، که برای طبیعت‌گردها در نظر گرفته شده است. قیمت نیسان ایکس تریل ۲۰۲۵ در عرضه اولیه حدود ۳۰۶۲۰ دلار بود به همین دلیل با تقاضای خوبی در بازار خارجی روبرو شده‌است.

نباید از راک کریک انتظار اکسل‌های دروازه‌ای یا ارتقاهای بزرگی در زمینه آفرود داشت.سیستم چهارچرخ محرک استاندارد مجهز به سیستم کنترل حرکت در تپه، سواری راحتی را در هنگام پایین آمدن از شیب‌های تند با حفظ سرعت ثابت فراهم می‌کند.
نیسان حالت دید آفرود را روی این مدل قرار داده است، که تا سرعت ۱۲ مایل در ساعت کار می‌کند. وظیفه این سیستم کمک به جلوگیری از برخورد با موانع در نقاط کور راننده است. در راک کریک همچنین شاهد جلوپنجره و درپوش آینه‌های جانبی مشکی براق و رگه‌های قرمز روی قسمت‌های مختلف بدنه از جمله باربند هستیم. این مدل با رنگ بدنه سفید، مشکی، خاکستری و خاکی قابل سفارش است.

قیمت نیسان ایکس تریل چرا رقابتی است ؟

در حال حاضر اکثر خودروهای سواری معمولی چینی بین ۲۰ تا ۳۰ هزار دلار قیمت دارند. بنابراین قیمت نیسان ایکس تریل برای خودروهای در کلاس آفرود بسیار جذاب است. از طرف دیگر در خودروهای آفرود خریداران به دنبال آپشن چندان نیستند. چراکه این خودروها باید از نظر فنی و توان کیفیت بالایی داشته باشند.
موضوع دیگری که در مورد خودروهای آفرود جالب توجه است تعداد کم خودروهای تولیدی این نوع خاص در جهان است. در حال حاضر تعداد کمی از شرکت‌های خودروسازی محصولات خاص افزود تولید می‌کنند. این تیتراژ پایین تولید خودروهای آفرود منجر به افزایش قیمت تمام شده محصولات می‌شود. بنابراین قیمت نیسان ایکس تریل که حدود ۳۰ هزار دلار قیمت خورده است یکی از رقابتی تمرین محصولات این بازار است.

modir

Recent Posts

نقش تحقیقات بازار و خلاقیت در افزایش درآمد

تحقیقات بازار و خلاقیت دو حوزه مستقل هستند، اما در توسعه محصولات و نوآورانه، بهبود…

6 ساعت ago

اهمیت مشاوره در کسب و کار

مشاوره در کسب و کار جدید کمک می کند هیجان‌ و چالش‌ همزمان فرد را…

6 ساعت ago

مهارت‌های زندگی برای آینده بهتر

به گزارش سرمایه فردا، آینده متعلق به کسانی است که مهارت‌های زندگی بیشتری یاد می‌گیرند…

6 ساعت ago

چند استراتژی برای کنترل تورم

کشورهایی که موفق به جدا کردن دولت از بانک مرکزی شده اند از چند چند…

6 ساعت ago

چالش اقتصاد ایران چیست؟

مهمترین چالش اقتصاد ایران «بحران ارزش افزوده صفر» است. اکنون بخش بزرگی از سرمایه ها…

6 ساعت ago

چرا دسترسی فناوری ایران محدود شده‌است

محدودیت‌ها در دسترسی فناوری ایران، همکاری‌های علمی و فرصت‌های شغلی ایجاد کرده و عامل فرار…

10 ساعت ago