آخرین اخبار

رشد ۲۰ درصدی درآمد شبصیر در سال ۱۴۰۲

شرکت تولیدات پتروشیمی قائد بصیر با نماد شبصیر طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ مبلغ معادل ۲۶۷.۹ میلیارد تومان، از محصولات خود را به فروش رسانده است. نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷ درصد افت داشته است.
شبصیر با سرمایه ثبت شده ۲۵۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ آذر ۱۴۰۲ مبلغ ۲۷۱۴.۶ میلیارد تومان درآمد فروش داشته است. نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد رشد داشته است.
همچنین طبق ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت های نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شد. گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۲۷ مهر ۱۴۰۲ هیات مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان به مبلغ ۴۵۰ میلیارد تومان ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی ارایه شده است.

گرانول ای بی اس در بورس کالا


در حال حاضر برای محصول گرانول ABS تقاضا در حدود ۱۲ تا ۱۴ هزار تن مازاد بر تولیدات داخلی وجود دارد. بر همین اساس واردات انجام می شود. از این رو برای خرید گرانول ای بی اس در بورس کالا و در خارج از آن رقابت زیادی وجود دارد. قیمت ها بیشتر شبیه قیمت های شبه انحصاری هستند.
به نحوی که هم اکنون این محصول شبه انحصاری در بازار حدود ۹۰ هزار تومان خرید و فروش می شود. در حالی که تا پیش از حذف ارز ۲۸۵۰۰ تومان و جایگرینی آن برای مواد اولیه به رقم ارز نیمایی یعنی حدود ۳۸۵۰۰ تومان قیمت های زیر ۸۰ هزار تومان در هر کیلو بوده است.

شبصیر با پی بر ایی ۶ به ازای هر سهم در ۶ ماهه ۳۰۴ تومان سود ساخته است. در تابلوی معاملات هم در سه ماهه بازدهی ۱۶ درصدی ثبت کرد. در یک ساله هم بازدهی ۳۲ درصدی کسب کرده است. نشان می دهد همچنان روند صعودی خود را حفظ کرده است.

modir

Recent Posts

جامعه سرمایه‌داری و دولت دموکراتیک

در جامعه سرمایه‌داری، دولت دموکراتیک باید مواظب باشد که درباره بازار چه چیزی را کنترل…

8 ساعت ago

فرهنگ اخلاقی سازمان چیست

به گزارش سرمایه فردا، فرهنگ اخلاقی در یک سازمان، بررسی چگونگی مواردی شامل مفروضات، ارزش‌ها…

9 ساعت ago

مدیران غارتگر چه کسانی هستند؟

مدیران غارتگر، نمایندگان سیستم فساد گسترده و آشکار در یک دولت یا جناح سیاسی هستند…

10 ساعت ago

اخلاق حرفه‌ای چیست؟

به گزارش سرمایه فردا، برای اینکه به موضوع نقش اخلاق حرفه‌ای در کسب‌وکار و اهمیت…

10 ساعت ago

بازدهی نماد دارو در ۱۴۰۳

بازدهی نماد دارو در یک سال گذشته منفی ۴۹ درصد بوده است. درحالی که در…

10 ساعت ago

عملکرد ضعیف پتروشیمی ارومیه

عملکرد ضعیف پتروشیمی ارومیه در زمینه فروش محصولات و همچنین بازدهی منفی در یکسال گذشته…

10 ساعت ago