خودروسازان چینی سال گذشته برای اولینبار از همتایان آمریکایی خود پیشی گرفتند که نشان از تغییر پویایی قدرت در بازار جهانی خودرو است.
کارشناسان اظهار کردند که برندهای وابسته به بیوایدی سال گذشته ۱۳.۴ میلیون خودروی جدید فروختند. سهم بازار تولیدکنندگان چینی در سراسر خاورمیانه، اوراسیا و آفریقا افزایش یافت.
خودروسازان چینی پس از در دست گرفتن کنترل بازار داخلی که جنگ قیمت خودروهای برقی بر درآمد تاثیر میگذارد، به طور فزایندهای به صادرات روی میآورند.
پس از اینکه کمیسیون اروپا اعلام کرد از ماه جولای تعرفه های اضافی تا ۳۸.۱ درصد بر خودروهای برقی وارداتی چینی اعمال میکند، چین اعلام کرد که تمام اقدامات لازم را برای حفظ منافع خود انجام خواهد داد.
ایالاتمتحده موفق شد سال گذشته یک پیروزی بزرگ را به دست آورد و مدل Y تسلا به پرفروشترین خودرو در سراسر جهان تبدیل شد. تحویل این خودروی اسپرت با ۶۴ درصد افزایش به ۱.۲۲ میلیون دستگاه رسید و از شاسی بلند RAV۴ تویوتا موتور عبور کرد.
بر اساس گزارش بلومبرگ، برندهای ژاپنی بهترین عملکرد را داشتند و هفت مدل از ۱۰ مدل پرفروش را تولید کردند و در مجموع حدود ۲۳.۶ میلیون خودرو تحویل دادند و برندهای اروپایی در سال گذشته در رتبه دوم قرار گرفتند./ایسنا
وزیر صنعت قیمت خودرو را تا ۳۵ درصد افزایش داد. حالا برای توجیه اقدام خود…
اعضا هیأت مدیره نظام مهندسی در یک تعارض منافع قرار دارند از سویی باید مدافع…
انگیزههای مدیریت اخلاقی را میتوان: عدالت، انصاف و دیگر خواهی دانست. مدیریت اخلاقی اهداف سودآوری،…
عبدالخالق زاده گفت: معاملات بورس انرژی به دلیل وابستگی دولتی در منافع عرضه کنندگان تاثیر…
نقش استارتاپ های بخش کشاورزی در تنظیم بازار و جلوگیری از تولید محصولات غیربهداشتی و…
مدیریت سیستمی کاربرد فراوانی پیدا کرده که تنها مربوط به شغل نیست. بلکه در برنامههای…