انرژی

برخی توانمندی‌های بانوان فناور صنعت برق رونمایی شد

به گزارش سرمایه فردا، سمیه خداپرست در حاشیه برگزاری نمایشگاه و جشنواره صنعت برق ضمن تشریح فعالیت دفتر امور زنان و خانواده وزارت نیرو در این دوره از نمایشگاه، گفت: برای نخستین بار است که دفتر امور زنان و خانواده وزارت نیرو به صورت اختصاصی یک غرفه را در نمایشگاه صنعت برق را به خود اختصاص داده است.
مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده در ادامه افزود: در این غرفه تلاش شده محصولات مرتبط با صنعت برق بانوان فرهیخته و متخصص معرفی و در معرض دید علاقه مندان قرار گیرد.
وی به حضور فعال و پویای بانوان صنعت برق کشور در نمایشگاه‌های مختلف اشاره کرد و بیان داشت: بر این اساس تلاش شد غرفه بانوان این عرصه در رویداد علمی و صنعتی کشور راه‌اندازی شود و محصولات این عرصه را به صورت اختصاصی به نمایش بگذاریم.
خداپرست اضافه کرد: اینورتر برای پنل خورشیدی از جمله محصولاتی است که در غرفه دفتر امور زنان و خانواده وزارت نیرو در این نمایشگاه معرفی شده است که خوشبختانه بازدید خوبی داشت.
وی با بیان اینکه بیش از ۹۹ درصد تجهیزات صنعت برق داخلی سازی و بومی سازی شده است، اظهار داشت: این غرفه به محلی تبدیل شد تا بانوان بتوانند در زمینه محصولات این صنعت به گفت‌و‌‌‌گو بپردازند.
مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده یادآور شد: در این غرفه تلاش شد بیوگرافی بانوان متخصص ارائه شود و با حضور فعالان این عرصه توضیحات و راهنمایی های لازم در این باره ارائه شده است.
خداپرست ادامه داد: غرفه بانوان برق در سالن ۴۰ نمایشگاه بین‌المللی تهران برپا شده است و از برخی توانمندی‌های بانوان فناور صنعت برق در شرکت برق حرارتی، شرکت مدیریت شبکه ایران و پژوهشگاه نیرو رونمایی شده است.
وی با بیان اینکه داشبورد مبتنی برBI هوش مصنوعی یکی از محصولات ارائه شده در این غرفه است، خاطرنشان کرد: همچنین تعدادی از قطعات پرکاربرد نیروگاه‌های مبتنی بر V94.2 که توسط بانوان فناور صنعت برق طراحی و ساخته شده ، در این نمایشگاه رونمایی شده است.

modir

Recent Posts

جهش قیمت هر اونس تا کجا ادامه دارد؟

قیمت هر اونس طلا به حدود ۲۶۲۹ دلار رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار…

4 ساعت ago

رشد صنعت بیمه تحت تاثیر ضعف بیمه مرکزی ایران

ضعف بیمه مرکزی ایران مانع از توسعه این صنعت شده باید از ایده‌های خلاقانه استارتاپ‌ها…

5 ساعت ago

تاثیر تبعیض در جامعه ایران

تاثیر تبعیض در پذیرش دانشگاه باید حذف شود و استخدام بر مبنای عدالت انجام شود…

6 ساعت ago

ناترازی آب ایران

بر پایه کاهش حقابه بخش کشاورزی و بازتخصیص آن به بخش خانگی و صنعت ناترازی…

7 ساعت ago

چرا سیستم‌های بیمه درمان شکست می‌خورند؟

در بیش از صد کشور مختلف، با درآمدهای سرانه مختلف و دموگرافی مختلف، انواع سیستم‌های…

7 ساعت ago

اعتراضات برای رسیدن به تغییرات

به گزارش سرمایه فردا، جامعه بطور جمعی با برنامه یا بدون برنامه از پیش تعیین…

7 ساعت ago