به گزارش سرمایه فردا، در راستای عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه توسعه سواحل مکران و در راستای سیاستهای کلان و راهبردی دولت سیزدهم در این حوزه، گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از راه اندازی خط مستقیم کانتینری از بندر شهیدبهشتی چابهار به بندر ناواشیوای هند خبر داد.
خط مستقیم کانتینری از بندر چابهار به بندر ناواشیوای هند، با زمان ترانزیت ۵ روزه و قیمت کاملاً رقابتی، در نوع خود کمنظیر است و انتظار میرود تأثیر بهسزایی در توسعه تجارت و تقویت جایگاه منطقهای و فرامنطقهای بندر چابهار داشته باشد.
پیش از این نیز به علت اهمیت و جایگاه ویژه کریدورهای شمال-جنوب و شرق به غرب و محور ترانزیتی شرق برای گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، خطوط کشتیرانی کانتینری مشابهی از بندر شهید بهشتی چابهار به بنادر اصلی چین با قیمتهای رقابتی و در زمان ترانزیت ۱۲ روزه برقرار کرده که تاکنون به ۵ برابر شدن فعالیت کانتینری بندر چابهار نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته منجر شده است./ایلنا
وزیر صنعت قیمت خودرو را تا ۳۵ درصد افزایش داد. حالا برای توجیه اقدام خود…
اعضا هیأت مدیره نظام مهندسی در یک تعارض منافع قرار دارند از سویی باید مدافع…
انگیزههای مدیریت اخلاقی را میتوان: عدالت، انصاف و دیگر خواهی دانست. مدیریت اخلاقی اهداف سودآوری،…
عبدالخالق زاده گفت: معاملات بورس انرژی به دلیل وابستگی دولتی در منافع عرضه کنندگان تاثیر…
نقش استارتاپ های بخش کشاورزی در تنظیم بازار و جلوگیری از تولید محصولات غیربهداشتی و…
مدیریت سیستمی کاربرد فراوانی پیدا کرده که تنها مربوط به شغل نیست. بلکه در برنامههای…