به گزارش سرمایه فردا، مهندس جوکار ،مدیریت محترم انتشارات بینالمللی گاج،بهپاس رویکرد مشتریمدار، نوآوری مستمر و کیفیتمحوری در خدمات آموزشی و فرهنگی، مفتخر به دریافت لوح افتخار رضایتمندی مشتری شد.
این رویداد در روز شنبه، یازدهم خردادماه ۱۴۰۴ در سالن همایشهای بینالمللی صدا و سیما برگزار گردید. در این همایش، ضمن تقدیر از مدیران منتخب، راهکارهایی برای ارتقاء تجربه مشتری در فضای کسبوکار نوین ایران ارائه شد.
گاج همواره بر این باور است که کیفیت، احترام به مخاطب، و هوشمندسازی آموزش، سه ضلع اصلی رضایت واقعی مشتریان هستند.
از اعتماد میلیونها دانشآموز، خانواده، معلم و مشاور سپاسگزاریم.
ما این افتخار را متعلق به شما میدانیم.
شرکتهای سیمانی مانند سغرب و سبجنو با استراتژی مدیریت کلینکر توانستهاند اثرات قطعی برق را…
تلاش ایران برای کنترل فضای رسانهای مذاکرات برجام ناکام ماند، چراکه رسانهها نقش کلیدی در…
بازارهای مالی جهان هفته را با روندی محتاطانه آغاز کردهاند، در حالی که تنشهای تجاری…
مذاکرات پروندهی انرژی هستهای ایراندر آستانه ورود به تنشهای جدید است که بخشی از این…
کارشناسان معتقدند که رفتار بازار سرمایه، بیش از هر چیز تحت تأثیر سیاستهای اقتصادی و…
آینده نوجوانان، به همین تصمیمها و نحوه اجرای این آزمونها گره خورده. شاید وقت آن…