به گزارش سرمایه فردا، مهندس جوکار ،مدیریت محترم انتشارات بینالمللی گاج،بهپاس رویکرد مشتریمدار، نوآوری مستمر و کیفیتمحوری در خدمات آموزشی و فرهنگی، مفتخر به دریافت لوح افتخار رضایتمندی مشتری شد.
این رویداد در روز شنبه، یازدهم خردادماه ۱۴۰۴ در سالن همایشهای بینالمللی صدا و سیما برگزار گردید. در این همایش، ضمن تقدیر از مدیران منتخب، راهکارهایی برای ارتقاء تجربه مشتری در فضای کسبوکار نوین ایران ارائه شد.
گاج همواره بر این باور است که کیفیت، احترام به مخاطب، و هوشمندسازی آموزش، سه ضلع اصلی رضایت واقعی مشتریان هستند.
از اعتماد میلیونها دانشآموز، خانواده، معلم و مشاور سپاسگزاریم.
ما این افتخار را متعلق به شما میدانیم.
شرکت ایرانیاسا تایر و رابر، از زیرمجموعههای صندوق بازنشستگی کشوری، در سالهای اخیر با تغییرات…
شرکت صنایع تولیدی کروز، یکی از بزرگترین قطعهسازان کشور، با بیش از ۹۷۹ میلیارد تومان…
شرکت سرمایهگذاری اقتصاد نوین از سال ۱۳۸۷ درگیر پروندهای پیچیده با شرکت برجهای کیش است.…
پست بانک ایران با حجم بالای تسهیلات پرداختشده و انباشت بدهیهای غیرجاری، در معرض ریسک…
شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو)، با کاهش شدید درآمد و…
با تصویبنامه جدید هیئت وزیران درباره حداقل سرمایه مؤسسات بیمه، شرکت بیمه نوین موظف شده…