به گزارش سرمایه فردا، مهندس جوکار ،مدیریت محترم انتشارات بینالمللی گاج،بهپاس رویکرد مشتریمدار، نوآوری مستمر و کیفیتمحوری در خدمات آموزشی و فرهنگی، مفتخر به دریافت لوح افتخار رضایتمندی مشتری شد.
این رویداد در روز شنبه، یازدهم خردادماه ۱۴۰۴ در سالن همایشهای بینالمللی صدا و سیما برگزار گردید. در این همایش، ضمن تقدیر از مدیران منتخب، راهکارهایی برای ارتقاء تجربه مشتری در فضای کسبوکار نوین ایران ارائه شد.
گاج همواره بر این باور است که کیفیت، احترام به مخاطب، و هوشمندسازی آموزش، سه ضلع اصلی رضایت واقعی مشتریان هستند.
از اعتماد میلیونها دانشآموز، خانواده، معلم و مشاور سپاسگزاریم.
ما این افتخار را متعلق به شما میدانیم.
گروه فولاد مبارکه با اجرای بسته سرمایهگذاری «مسیر ماندگار» در استانهای مختلف کشور، گامهای بلندی…
در تابستان ۱۴۰۴، نرخ بیکاری به ۷.۴ درصد رسید و اشتغال جوانان با کاهش ۰.۴…
در حالی که آزادسازی واردات بهعنوان راهی برای عبور از تحریمها مطرح شده، مسیرهای غیرشفاف…
با وجود تصویب و ابلاغ آییننامه واردات خودروهای دستدوم در مرداد ۱۴۰۴، مجموعهای از شروط…
رئیس مؤسسه تحقیقات آب کشور با تأکید بر ضرورت عبور از روشهای سنتی در مدیریت…
رئیس انجمن علوم صوتی ایران، گفت: علوم صوتی در تشخیصهای زیستی مانند سونوگرافی گرفته تا…