جامعه

افتخاری دیگر برای گاج؛ دریافت لوح رضایتمندی مشتری در نهمین اجلاس سراسری

به گزارش سرمایه فردا، مهندس جوکار ،مدیریت محترم انتشارات بین‌المللی گاج،به‌پاس رویکرد مشتری‌مدار، نوآوری مستمر و کیفیت‌محوری در خدمات آموزشی و فرهنگی، مفتخر به دریافت لوح افتخار رضایتمندی مشتری شد.

این رویداد در روز شنبه، یازدهم خردادماه ۱۴۰۴ در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار گردید. در این همایش، ضمن تقدیر از مدیران منتخب، راهکارهایی برای ارتقاء تجربه مشتری در فضای کسب‌وکار نوین ایران ارائه شد.

گاج همواره بر این باور است که کیفیت، احترام به مخاطب، و هوشمندسازی آموزش، سه ضلع اصلی رضایت واقعی مشتریان هستند.

از اعتماد میلیون‌ها دانش‌آموز، خانواده، معلم و مشاور سپاسگزاریم.

ما این افتخار را متعلق به شما می‌دانیم.

 

modir

Recent Posts

سایه شکست بر قهرمانان المپیکی

در رقابت‌های جهانی تکواندو در ووشی چین، سه تن از چهار مدال‌آور المپیکی ایران پیش…

7 ساعت ago

فولاد هرمزگان در آینده‌نگری

مدیرعامل فولاد هرمزگان در نمایشگاه معدن و فولاد کیش، با تأکید بر نقش راهبردی سواحل…

7 ساعت ago

قصاص در سپیده‌دم

در سحرگاه چهارشنبه، چهار مرد در زندان قزل‌حصار با حکم قصاص به زندگی‌شان پایان داده…

7 ساعت ago

هالووین جشن ترس و شکلات

هالووین دیگر فقط شب فانوس‌های کدو تنبل و لباس‌های ترسناک نیست؛ این جشن که ریشه…

8 ساعت ago

فریاد استیضاح وزیر راه از خیابان

در روزی که صدای «استیضاح» مقابل مجلس طنین انداخت، صدها متقاضی مسکن نیمه‌تمام، با دست‌نوشته‌هایی…

8 ساعت ago

خانه‌ای از دینامیت فیلمی با رویکرد ژئوپلیتیکی

در «خانه‌ای از دینامیت»، کاترین بیگلو جهان را در آستانه انفجار تصویر می‌کند—نه فقط از…

8 ساعت ago