به گزارش سرمایه فردا، مهندس جوکار ،مدیریت محترم انتشارات بینالمللی گاج،بهپاس رویکرد مشتریمدار، نوآوری مستمر و کیفیتمحوری در خدمات آموزشی و فرهنگی، مفتخر به دریافت لوح افتخار رضایتمندی مشتری شد.
این رویداد در روز شنبه، یازدهم خردادماه ۱۴۰۴ در سالن همایشهای بینالمللی صدا و سیما برگزار گردید. در این همایش، ضمن تقدیر از مدیران منتخب، راهکارهایی برای ارتقاء تجربه مشتری در فضای کسبوکار نوین ایران ارائه شد.
گاج همواره بر این باور است که کیفیت، احترام به مخاطب، و هوشمندسازی آموزش، سه ضلع اصلی رضایت واقعی مشتریان هستند.
از اعتماد میلیونها دانشآموز، خانواده، معلم و مشاور سپاسگزاریم.
ما این افتخار را متعلق به شما میدانیم.
در رقابتهای جهانی تکواندو در ووشی چین، سه تن از چهار مدالآور المپیکی ایران پیش…
مدیرعامل فولاد هرمزگان در نمایشگاه معدن و فولاد کیش، با تأکید بر نقش راهبردی سواحل…
در سحرگاه چهارشنبه، چهار مرد در زندان قزلحصار با حکم قصاص به زندگیشان پایان داده…
هالووین دیگر فقط شب فانوسهای کدو تنبل و لباسهای ترسناک نیست؛ این جشن که ریشه…
در روزی که صدای «استیضاح» مقابل مجلس طنین انداخت، صدها متقاضی مسکن نیمهتمام، با دستنوشتههایی…
در «خانهای از دینامیت»، کاترین بیگلو جهان را در آستانه انفجار تصویر میکند—نه فقط از…