جامعه

افتخاری دیگر برای گاج؛ دریافت لوح رضایتمندی مشتری در نهمین اجلاس سراسری

به گزارش سرمایه فردا، مهندس جوکار ،مدیریت محترم انتشارات بین‌المللی گاج،به‌پاس رویکرد مشتری‌مدار، نوآوری مستمر و کیفیت‌محوری در خدمات آموزشی و فرهنگی، مفتخر به دریافت لوح افتخار رضایتمندی مشتری شد.

این رویداد در روز شنبه، یازدهم خردادماه ۱۴۰۴ در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار گردید. در این همایش، ضمن تقدیر از مدیران منتخب، راهکارهایی برای ارتقاء تجربه مشتری در فضای کسب‌وکار نوین ایران ارائه شد.

گاج همواره بر این باور است که کیفیت، احترام به مخاطب، و هوشمندسازی آموزش، سه ضلع اصلی رضایت واقعی مشتریان هستند.

از اعتماد میلیون‌ها دانش‌آموز، خانواده، معلم و مشاور سپاسگزاریم.

ما این افتخار را متعلق به شما می‌دانیم.

 

modir

Recent Posts

کاهش تعرفه واردات، خودروها را وارد مسیر رقابت کرد

با کاهش تعرفه واردات خودرو، قیمت مونتاژی‌ها ریزش کرد؛ نشانه‌ای از ترکیدن حبابی که سال‌ها…

4 ساعت ago

تخصص در تعمیرات خودروهای خاص | از پژو ۲۰۰۸ تا سوزوکی، فقط در تعمیرگاه چهارسوقی

خودروهای سوزوکی مانند گرند ویتارا، کیزاشی و SX4 به کیفیت بالا و دوام طولانی معروف‌اند،…

5 ساعت ago

ایلان ماسک؛ مردی که آینده را مهندسی می‌کند

ایلان ماسک، کارآفرینی پرآوازه با ذهنی پرشتاب و رویاهایی نامحدود، موفق شده است در حوزه‌هایی…

24 ساعت ago

طرح حملات گسترده به تأسیسات هسته‌ای ایران

در پی تحولات اخیر مرتبط با برنامه هسته‌ای ایران، گزارش‌ها نشان می‌دهند که دونالد ترامپ،…

1 روز ago

پیش‌بینی وضعیت هوای تهران

گزارش‌ها از پیش‌بینی وضعیت هوای تهران حکایت، از ادامه روند افزایشی دما، حضور پایدار توده…

1 روز ago

کمپین هشدارآمیز اسرائیل علیه نفوذ اطلاعاتی

در پی افزایش تلاش‌های ایران برای جذب جاسوس از میان اسرائیلی‌ها و پس از تنش…

1 روز ago