به گزارش سرمایه فردا، مهندس جوکار ،مدیریت محترم انتشارات بینالمللی گاج،بهپاس رویکرد مشتریمدار، نوآوری مستمر و کیفیتمحوری در خدمات آموزشی و فرهنگی، مفتخر به دریافت لوح افتخار رضایتمندی مشتری شد.
این رویداد در روز شنبه، یازدهم خردادماه ۱۴۰۴ در سالن همایشهای بینالمللی صدا و سیما برگزار گردید. در این همایش، ضمن تقدیر از مدیران منتخب، راهکارهایی برای ارتقاء تجربه مشتری در فضای کسبوکار نوین ایران ارائه شد.
گاج همواره بر این باور است که کیفیت، احترام به مخاطب، و هوشمندسازی آموزش، سه ضلع اصلی رضایت واقعی مشتریان هستند.
از اعتماد میلیونها دانشآموز، خانواده، معلم و مشاور سپاسگزاریم.
ما این افتخار را متعلق به شما میدانیم.
مصدومیت جلالالدین ماشاریپف در اردوی ترکیه، با تأیید پارگی رباط صلیبی، شوک بزرگی برای استقلال…
آیندهی آبی ایران به تصمیماتی بستگی دارد که امروز گرفته میشود. ادامه روند فعلی به…
با قطعی شدن محرومیت چهارماهه علیرضا بیرانوند، تیم ملی ایران در آستانه تورنمنت کافا و…
به گزارش سرمایه فردا، رفتار نجیبانه و عاقلانه مردم ایران در جریان حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی…
خبر ناخوشایند بستری شدن استاد محمود فرشچیان، پیشکسوت بیبدیل نگارگری ایرانی، دل بسیاری را لرزاند؛…
در گفتوگویی تفصیلی با حجتالاسلام محمدصادق ابوالحسنی منذر، به واکاوی یکی از حساسترین و پیچیدهترین…