به گزارش سرمایه فردا، مهندس جوکار ،مدیریت محترم انتشارات بینالمللی گاج،بهپاس رویکرد مشتریمدار، نوآوری مستمر و کیفیتمحوری در خدمات آموزشی و فرهنگی، مفتخر به دریافت لوح افتخار رضایتمندی مشتری شد.
این رویداد در روز شنبه، یازدهم خردادماه ۱۴۰۴ در سالن همایشهای بینالمللی صدا و سیما برگزار گردید. در این همایش، ضمن تقدیر از مدیران منتخب، راهکارهایی برای ارتقاء تجربه مشتری در فضای کسبوکار نوین ایران ارائه شد.
گاج همواره بر این باور است که کیفیت، احترام به مخاطب، و هوشمندسازی آموزش، سه ضلع اصلی رضایت واقعی مشتریان هستند.
از اعتماد میلیونها دانشآموز، خانواده، معلم و مشاور سپاسگزاریم.
ما این افتخار را متعلق به شما میدانیم.
سازمان منطقه آزاد چابهار و بانک کشاورزی برای اعطای تسهیلات بانکی و حمایت از تولید،…
صورتهای مالی بانک دی نشان میدهد که با وجود افزایش محدود تعداد کارکنان، هزینه حقوق…
پرونده قتل مرد میانسال تهرانی که در جریان اختلاف خانوادگی با ضربه چاقوی دامادش جان…
پرونده قتل جوانی به نام میثم که در جریان درگیری خیابانی با ضربه چاقو جان…
تیراندازی مرگبار در جشن حنوکای یهودیان در ساحل بوندی سیدنی، ۱۵ قربانی و دهها زخمی…
سازمان بورس تا پایان هفته جاری مجوز پذیرهنویسی سه صندوق سرمایهگذاری مبتنی بر فلز نقره…