جامعه

افتخاری دیگر برای گاج؛ دریافت لوح رضایتمندی مشتری در نهمین اجلاس سراسری

به گزارش سرمایه فردا، مهندس جوکار ،مدیریت محترم انتشارات بین‌المللی گاج،به‌پاس رویکرد مشتری‌مدار، نوآوری مستمر و کیفیت‌محوری در خدمات آموزشی و فرهنگی، مفتخر به دریافت لوح افتخار رضایتمندی مشتری شد.

این رویداد در روز شنبه، یازدهم خردادماه ۱۴۰۴ در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار گردید. در این همایش، ضمن تقدیر از مدیران منتخب، راهکارهایی برای ارتقاء تجربه مشتری در فضای کسب‌وکار نوین ایران ارائه شد.

گاج همواره بر این باور است که کیفیت، احترام به مخاطب، و هوشمندسازی آموزش، سه ضلع اصلی رضایت واقعی مشتریان هستند.

از اعتماد میلیون‌ها دانش‌آموز، خانواده، معلم و مشاور سپاسگزاریم.

ما این افتخار را متعلق به شما می‌دانیم.

 

modir

Recent Posts

فولاد مبارکه؛ پیشران توسعه متوازن صنعتی ایران

گروه فولاد مبارکه با اجرای بسته سرمایه‌گذاری «مسیر ماندگار» در استان‌های مختلف کشور، گام‌های بلندی…

5 ساعت ago

رشد اشتغال ۱۴۰۴ ادامه می یابد؟

در تابستان ۱۴۰۴، نرخ بیکاری به ۷.۴ درصد رسید و اشتغال جوانان با کاهش ۰.۴…

6 ساعت ago

واردات در سایه رانت

در حالی که آزادسازی واردات به‌عنوان راهی برای عبور از تحریم‌ها مطرح شده، مسیرهای غیرشفاف…

7 ساعت ago

واردات خودرو در بن‌بست اجرا

با وجود تصویب و ابلاغ آیین‌نامه واردات خودروهای دست‌دوم در مرداد ۱۴۰۴، مجموعه‌ای از شروط…

7 ساعت ago

آب در مسیر هوشمندسازی

رئیس مؤسسه تحقیقات آب کشور با تأکید بر ضرورت عبور از روش‌های سنتی در مدیریت…

11 ساعت ago

کاربردهای علوم صوتی چیست؟

رئیس انجمن علوم صوتی ایران، گفت: علوم صوتی در تشخیص‌های زیستی مانند سونوگرافی گرفته تا…

11 ساعت ago