جامعه

افتخاری دیگر برای گاج؛ دریافت لوح رضایتمندی مشتری در نهمین اجلاس سراسری

به گزارش سرمایه فردا، مهندس جوکار ،مدیریت محترم انتشارات بین‌المللی گاج،به‌پاس رویکرد مشتری‌مدار، نوآوری مستمر و کیفیت‌محوری در خدمات آموزشی و فرهنگی، مفتخر به دریافت لوح افتخار رضایتمندی مشتری شد.

این رویداد در روز شنبه، یازدهم خردادماه ۱۴۰۴ در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار گردید. در این همایش، ضمن تقدیر از مدیران منتخب، راهکارهایی برای ارتقاء تجربه مشتری در فضای کسب‌وکار نوین ایران ارائه شد.

گاج همواره بر این باور است که کیفیت، احترام به مخاطب، و هوشمندسازی آموزش، سه ضلع اصلی رضایت واقعی مشتریان هستند.

از اعتماد میلیون‌ها دانش‌آموز، خانواده، معلم و مشاور سپاسگزاریم.

ما این افتخار را متعلق به شما می‌دانیم.

 

modir

Recent Posts

مقایسه تاریخی رفتار طلا در بحران‌ها

مقایسه تاریخی رفتار طلا در بحران‌های مشابه—از شوک نفتی دهه ۷۰ و بحران مالی ۲۰۰۸…

20 ساعت ago

هیأت‌های مذهبی تهران در محرم

در آستانه فرارسیدن ماه محرم، قلب‌ها به تپش می‌افتد و شهر در سوگ سیدالشهدا (ع)…

21 ساعت ago

جنگ و گردشگر ایرانی در ترکیه

پس از جنگ و بسته بودن حریم هوایی ایران، خط ریلی تهران-وان بار دیگر فعال…

1 روز ago

سود پیش‌فروش سکه چقدر است؟

در ادامه اجرای برنامه‌های پیش‌فروش سکه، بانک مرکزی از تحویل ۹۷ درصدی سکه‌های سررسید اردیبهشت‌ماه…

1 روز ago

روایت فتح برای جنگ اسرائیل

جریانی خاص و پاجوش‌ها با سابقه ساخت سریال‌هایی چون گاندو، که تلاش می‌کند برای جنگ…

1 روز ago

تاثیر تنش‌های ژئوپلیتیکی خاورمیانه بر ایران

در میانه تنش‌های ژئوپلیتیکی خاورمیانه، ایران در حال گذار از نقش یک بازیگر منطقه ای…

1 روز ago