به گزارش سرمایه فردا، مهندس جوکار ،مدیریت محترم انتشارات بینالمللی گاج،بهپاس رویکرد مشتریمدار، نوآوری مستمر و کیفیتمحوری در خدمات آموزشی و فرهنگی، مفتخر به دریافت لوح افتخار رضایتمندی مشتری شد.
این رویداد در روز شنبه، یازدهم خردادماه ۱۴۰۴ در سالن همایشهای بینالمللی صدا و سیما برگزار گردید. در این همایش، ضمن تقدیر از مدیران منتخب، راهکارهایی برای ارتقاء تجربه مشتری در فضای کسبوکار نوین ایران ارائه شد.
گاج همواره بر این باور است که کیفیت، احترام به مخاطب، و هوشمندسازی آموزش، سه ضلع اصلی رضایت واقعی مشتریان هستند.
از اعتماد میلیونها دانشآموز، خانواده، معلم و مشاور سپاسگزاریم.
ما این افتخار را متعلق به شما میدانیم.
با کاهش تعرفه واردات خودرو، قیمت مونتاژیها ریزش کرد؛ نشانهای از ترکیدن حبابی که سالها…
خودروهای سوزوکی مانند گرند ویتارا، کیزاشی و SX4 به کیفیت بالا و دوام طولانی معروفاند،…
ایلان ماسک، کارآفرینی پرآوازه با ذهنی پرشتاب و رویاهایی نامحدود، موفق شده است در حوزههایی…
در پی تحولات اخیر مرتبط با برنامه هستهای ایران، گزارشها نشان میدهند که دونالد ترامپ،…
گزارشها از پیشبینی وضعیت هوای تهران حکایت، از ادامه روند افزایشی دما، حضور پایدار توده…
در پی افزایش تلاشهای ایران برای جذب جاسوس از میان اسرائیلیها و پس از تنش…