جامعه

افتخاری دیگر برای گاج؛ دریافت لوح رضایتمندی مشتری در نهمین اجلاس سراسری

به گزارش سرمایه فردا، مهندس جوکار ،مدیریت محترم انتشارات بین‌المللی گاج،به‌پاس رویکرد مشتری‌مدار، نوآوری مستمر و کیفیت‌محوری در خدمات آموزشی و فرهنگی، مفتخر به دریافت لوح افتخار رضایتمندی مشتری شد.

این رویداد در روز شنبه، یازدهم خردادماه ۱۴۰۴ در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار گردید. در این همایش، ضمن تقدیر از مدیران منتخب، راهکارهایی برای ارتقاء تجربه مشتری در فضای کسب‌وکار نوین ایران ارائه شد.

گاج همواره بر این باور است که کیفیت، احترام به مخاطب، و هوشمندسازی آموزش، سه ضلع اصلی رضایت واقعی مشتریان هستند.

از اعتماد میلیون‌ها دانش‌آموز، خانواده، معلم و مشاور سپاسگزاریم.

ما این افتخار را متعلق به شما می‌دانیم.

 

modir

Recent Posts

دو ستون اصلی موفقیت سازمانی

کارکنانی که به شغل خود علاقه‌مند هستند، نه تنها با انگیزه بیشتری وظایفشان را انجام…

2 ساعت ago

وزیر اقتصاد: نوسازی گمرک از مناطق آزاد آغاز می شود

وزیر اقتصاد گفت: تمام مناطق آزاد ما به نوعی با مسئله گمرک درگیر هستند و…

20 ساعت ago

وین‌فنس دیوار سبز صنعت فولاد

پروژه «وین‌فنس» با ارتفاع ۲۸ متر و پوشش هفت هکتار زمین، نه تنها بزرگ‌ترین اقدام…

22 ساعت ago

رویکرد دولت برای صنایع تغییر کرد؟

رویکرد دولت برای صنایع در نیمه دوم سال ۱۴۰۴ تغییر کرده و به دنبال اعمال…

1 روز ago

نقشه راه فولاد سنگان برای آینده پایدار

مدیرعامل فولاد سنگان با تشریح اقدامات این شرکت در حوزه انرژی، آب، برق و گاز،…

1 روز ago

بحران خاموش در شهرها

افزایش بی‌سابقه جمعیت سگ‌های ولگرد در تهران و دیگر شهرها، از گزش‌های مرگبار تا هزینه‌های…

1 روز ago