جامعه

افتخاری دیگر برای گاج؛ دریافت لوح رضایتمندی مشتری در نهمین اجلاس سراسری

به گزارش سرمایه فردا، مهندس جوکار ،مدیریت محترم انتشارات بین‌المللی گاج،به‌پاس رویکرد مشتری‌مدار، نوآوری مستمر و کیفیت‌محوری در خدمات آموزشی و فرهنگی، مفتخر به دریافت لوح افتخار رضایتمندی مشتری شد.

این رویداد در روز شنبه، یازدهم خردادماه ۱۴۰۴ در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار گردید. در این همایش، ضمن تقدیر از مدیران منتخب، راهکارهایی برای ارتقاء تجربه مشتری در فضای کسب‌وکار نوین ایران ارائه شد.

گاج همواره بر این باور است که کیفیت، احترام به مخاطب، و هوشمندسازی آموزش، سه ضلع اصلی رضایت واقعی مشتریان هستند.

از اعتماد میلیون‌ها دانش‌آموز، خانواده، معلم و مشاور سپاسگزاریم.

ما این افتخار را متعلق به شما می‌دانیم.

 

modir

Recent Posts

از انفجار پیجرها تا تحریم تل‌آویو

در نخستین سالگرد انفجار خونین پیجرها، حزب‌الله با تأکید بر زوال قطعی رژیم صهیونیستی، مجروحان…

12 ساعت ago

اقتصاد ترامپی؛ بازگشت دولت در لباس بازار

چهار دهه پس از تثبیت نئولیبرالیسم در آمریکا، دونالد ترامپ با ترکیبی متناقض از مقررات‌زدایی…

12 ساعت ago

ایران و چین؛ بازسازی دفاعی در سایه افول روسیه

پس از پایان جنگ ۱۲ روزه، رسانه‌های بین‌المللی با تمرکز بر روابط دفاعی ایران و…

12 ساعت ago

وضعیت کالاهای اساسی در سفره خانوارهای ایرانی

در سال ۱۴۰۴، جهش نرخ ارز، حذف تدریجی ارز ترجیحی و کاهش یارانه‌ها موجب شده…

12 ساعت ago

خودروهای خارجی گران می شوند؟

اختلاف میان دولت و مجلس بر سر تعرفه واردات خودرو، با رأی هیئت تطبیق مقررات…

12 ساعت ago

مرگ کرک؛ بن‌بست حقیقت در دو قطبی آمریکایی

ترور چارلی کرک، فعال برجسته محافظه‌کار، نه‌تنها فضای سیاسی آمریکا را در شوک فرو برد،…

12 ساعت ago