جامعه

افتخاری دیگر برای گاج؛ دریافت لوح رضایتمندی مشتری در نهمین اجلاس سراسری

به گزارش سرمایه فردا، مهندس جوکار ،مدیریت محترم انتشارات بین‌المللی گاج،به‌پاس رویکرد مشتری‌مدار، نوآوری مستمر و کیفیت‌محوری در خدمات آموزشی و فرهنگی، مفتخر به دریافت لوح افتخار رضایتمندی مشتری شد.

این رویداد در روز شنبه، یازدهم خردادماه ۱۴۰۴ در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار گردید. در این همایش، ضمن تقدیر از مدیران منتخب، راهکارهایی برای ارتقاء تجربه مشتری در فضای کسب‌وکار نوین ایران ارائه شد.

گاج همواره بر این باور است که کیفیت، احترام به مخاطب، و هوشمندسازی آموزش، سه ضلع اصلی رضایت واقعی مشتریان هستند.

از اعتماد میلیون‌ها دانش‌آموز، خانواده، معلم و مشاور سپاسگزاریم.

ما این افتخار را متعلق به شما می‌دانیم.

 

modir

Recent Posts

ماشاریپف میان درد و انکار؛ زانویی که فصل را تهدید می‌کند

مصدومیت جلال‌الدین ماشاریپف در اردوی ترکیه، با تأیید پارگی رباط صلیبی، شوک بزرگی برای استقلال…

14 ثانیه ago

بحران آب در ایران؛ چالش‌ها و راهکارهای

آینده‌ی آبی ایران به تصمیماتی بستگی دارد که امروز گرفته می‌شود. ادامه روند فعلی به…

8 دقیقه ago

دروازه بان تیم ملی در غیاب بیرانوند چه کسی است؟

با قطعی شدن محرومیت چهارماهه علیرضا بیرانوند، تیم ملی ایران در آستانه تورنمنت کافا و…

13 دقیقه ago

اصلاح کابینه؛ آزمون صداقت دولت در قدردانی از مردم

به گزارش سرمایه فردا، رفتار نجیبانه و عاقلانه مردم ایران در جریان حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی…

15 دقیقه ago

فرشچیان؛ نفس‌های زنده نگارگری ایرانی

خبر ناخوشایند بستری شدن استاد محمود فرشچیان، پیشکسوت بی‌بدیل نگارگری ایرانی، دل بسیاری را لرزاند؛…

24 دقیقه ago

اختلاف علمای مشروطه؛ از منازعه تاریخی تا عبرت سیاسی امروز

در گفت‌وگویی تفصیلی با حجت‌الاسلام محمدصادق ابوالحسنی منذر، به واکاوی یکی از حساس‌ترین و پیچیده‌ترین…

29 دقیقه ago