جامعه

افتخاری دیگر برای گاج؛ دریافت لوح رضایتمندی مشتری در نهمین اجلاس سراسری

به گزارش سرمایه فردا، مهندس جوکار ،مدیریت محترم انتشارات بین‌المللی گاج،به‌پاس رویکرد مشتری‌مدار، نوآوری مستمر و کیفیت‌محوری در خدمات آموزشی و فرهنگی، مفتخر به دریافت لوح افتخار رضایتمندی مشتری شد.

این رویداد در روز شنبه، یازدهم خردادماه ۱۴۰۴ در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار گردید. در این همایش، ضمن تقدیر از مدیران منتخب، راهکارهایی برای ارتقاء تجربه مشتری در فضای کسب‌وکار نوین ایران ارائه شد.

گاج همواره بر این باور است که کیفیت، احترام به مخاطب، و هوشمندسازی آموزش، سه ضلع اصلی رضایت واقعی مشتریان هستند.

از اعتماد میلیون‌ها دانش‌آموز، خانواده، معلم و مشاور سپاسگزاریم.

ما این افتخار را متعلق به شما می‌دانیم.

 

modir

Recent Posts

امضای تفاهم‌نامه منطقه آزاد چابهار و بانک کشاورزی

سازمان منطقه آزاد چابهار و بانک کشاورزی برای اعطای تسهیلات بانکی و حمایت از تولید،…

3 ساعت ago

مدیریت هزینه ساز بانک دی

صورت‌های مالی بانک دی نشان می‌دهد که با وجود افزایش محدود تعداد کارکنان، هزینه حقوق…

4 ساعت ago

قتل خانوادگی در تهران

پرونده قتل مرد میانسال تهرانی که در جریان اختلاف خانوادگی با ضربه چاقوی دامادش جان…

4 ساعت ago

نزاع خونین در ورامین

پرونده قتل جوانی به نام میثم که در جریان درگیری خیابانی با ضربه چاقو جان…

4 ساعت ago

تیراندازی مرگبار در استرالیا

تیراندازی مرگبار در جشن حنوکای یهودیان در ساحل بوندی سیدنی، ۱۵ قربانی و ده‌ها زخمی…

5 ساعت ago

سه صندوق نقره در راه بازار

سازمان بورس تا پایان هفته جاری مجوز پذیره‌نویسی سه صندوق سرمایه‌گذاری مبتنی بر فلز نقره…

5 ساعت ago