ایجاد دومین خط پرظرفیت دنیا با همکاری بانک صنعت و معدن
ایجاد دومین خط پرظرفیت دنیا با همکاری بانک صنعت و معدن

نفری با اشاره به برنامه شرکت گفت: با ایجاد دومین خط پرظرفیت دنیا محصولات جدیدی را به سبد غذایی اضافه خواهیم کرد.

به گزارش سرمایه فردا، مدیر اجرایی کارخانه تک ماکارون با بیان اینکه در ابتدای کار با دو خط تولید فعالیت خود را شروع کردیم، گفت: بعد از افزایش سهم بازار داخلی و توسعه صادرات افزایش خطوط تولید را دنبال کردیم.
نفری با بیان اینکه از دو سال پیش موضوع خرید خط جدید را دنبال کردیم، افزود: انشالله تا یک ماه آینده ۷۵۰ تن انواع محصولات ماکارونی را تولید می کنیم و خانواده اسنک، بادام زمینی، شکلات مغزدار و پور کیک را به سبد غذایی اضافه می کنیم.
او با تاکید بر اینکه علاوه بر ظرفیت داخل نگاه صادراتی هم داریم، اظهار کرد: در حال حاضر به ۲۷ کشور دنیا صادرات داریم و حتی به کشورهای های صاحب این صنعت هم صادرات کرده ایم و در بازار جهانی رقابت می کنیم.
مدیر اجرایی کارخانه تک ماکارون با تاکید بر اینکه واحد‌های تولیدی با کمک بانک ها می توانند رشد کنند، اظهار کرد: در سال های اخیر تک ماکارون با بانک صنعت و معدن در تامین مالی همکاری دارد و نتیجه آن ایجاد دومین خط پرظرفیت دنیاست که از شرکت بولر خریداری شده است.
او با تاکید بر اینکه تاکنون پروژه ۹۵ درصد پیشرفت داشته است، تصریح کرد: افتخار ما این است که با کمک بانک ها توانسته این پروژه را پیش ببریم.
همچنین مدیر بانک صنعت و معدن البرز با اشاره به اینکه هلدینگ تک ماکارون از قبل با بانک صنعت و معدن همکاری داشته است، گفت: این شرکت هم اکنون از برندهای خوب ملی محسوب می شود که در تامین نیاز ماکارونی کشور نقش موثری دارد.