قیمت کیا کی ۴ چند؟
قیمت کیا کی ۴ چند؟

در حال حاضر کیا کی ۴ در آمریکا جانشین گران‌تر کیا سراتو شده‌است. در ارزیابی‌ها مهمترین دلیل این استقبال را قیمت کیا کی ۴ میدانند.

به گزارش سرمایه فردا، قیمت کیا کی ۴ از نظر دلاری برای نسخه پایه حدود ۲۳ هزار دلار و برای مدل فول آپشن حدود ۲۸ هزار دلار تعیین شده است.
در ازای افزایش قیمت کیا ارتقاهایی انجام شده ، مثلا کابین لوکس‌تر و تجهیزات پیشرفته‌تری روی این خودرو نصب شده‌اند. فضای بار و فضای پای سرنشینان ارتقا یافته است.
همچنین از مهمترین آپشن‌های این خودرو تجهیزات استاندارد همچون اندروید اتو و اپل کارپلی و نمایشگر ۱۲٫۳ اینچ  در تیپ‌های میانی است. و بالارده کلاستر دیجیتال، سیستم صوتی هارمن کاردون، گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، ریموت بدون کلید و سانروف ، ۸ کیسه هوا و ۱۱ دستیار رانندگی خودران در مدل فول آپشن آن وجود دارد.

از نظر فنی نسخه‌های پایه با موتور ۲ لیتر تنفس طبیعی ۱۴۷ اسب‌ بخار قدرت و ۱۷۹ نیوتن‌متر گشتاور دارد. تریم‌های LX و LXS با سیستم تعلیق میله پیچشی در عقب مجهز شده است.
با خرید تیپ‌های گران‌تر GT-Line‌ و GT-Line Turbo، سیستم تعلیق مولتی‌لینک را در بخش عقب دریافت خواهید کرد. گل سرسبد تمامی تیپ‌های کیا نسخه GT-Line Turbo‌ است. این نسخه به موتور ۱٫۶ لیتری چهار‌ سیلندر توربو مجهز است. این مدل ۱۹۰ اسب‌ بخار قدرت و ۲۶۴ نیوتن‌متر گشتاور دارد.  تحویل کیا K4 به مشتریان در آمریکا از سپتامبر ۲۰۲۴ آغاز شد. به همین دلیل در شرایط کنونی

قیمت کیا کی ۴ در بازار ایران

قیمت کیا کی ۴ برای نسخه پایه حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است. همچنین قیمت کیا کی ۴ نسخه فول آپشن یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است. البته این قیمت کارخانه است به طور قطع با اضافه کردن هزینه‌های حمل و نقل، گمرک و … قیمت این خودرو برای عرضه در ایران بین ۲ تا ۳ میلیارد تومان خواهد بود‌. البته بازار خود داستانی متفاوت دارد و پیش بینی میشود قیمت این خودرو در بازار آزاد بیشتر از این باشد.