جامعه

خانه ارواح تبدیل به اتاق فرار می شود

کیمیا نعمت اله: هرساله عده ی زیادی از مردم برای تعطیلات نوروز به شمال کشور سفر می کنند. کلاردشت یکی از مناطق خوش آب و هوای مازندارن است. به دلیل چشم انداز و طبیعت بکر گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است.

یکی از جاهای دیدنی کلاردشت در روستای کلمه خانه ارواح است . درواقع خانه ای متروکه با پنجره های نامتقارن است که افراد زیادی از آن بازدید می کنند. باتوجه به روایت های مختلفی که درباره خانه ارواح وجود دارد ترس را برای مسافران ایجاد کرده است. به همین دلیل خیلی از انها مشتاق بازدید از این مکان هستند. اما در واقعیت این خانه بخاطر معماری قدیمی که دارد باعث دامن زدن به شایعات شده است.

روایت های موجود از خانه ارواح

طبق روایت های موجود این خانه یک شبه و با در و پنجره های عجیبی ساخته شده است. باتوجه به شایعاتی که وجود دارد صاحب ملک علاقمند هست فضای سرگرمی و جالبی مثل اتاق فرار برای گردشگران خود به وجود بیاورد. به همین دلیل در تعطیلات نوروز اجازه ی ورود مسافران به این خانه را نمی دادند.
در فروردین ماه ۱۴۰۳این خانه در حال بازسازی بود و به گفته مالک در ماه های آینده این مکان بازسای خواهد شد وبه شکل یک مکان تفریحی در میاید . اما نکته مهم در ساختن این مکان فضای کم و نبود امکانات برای گردشگران است.

برای بازدید از خانه ارواح مسافت طولانی و سختی را باید از جاده عبور کرد و به دلیل قرار گرفتن در جای ناشناخته افراد نمی‌توانند این خانه را پیدا کنند. این دلیل باعث می شود گردشگر زیادی را جذب نکند و مسافران به دلیل جاده پر پیچ و خم علاقه زیادی به بازدید از این مکان نداشته باشند.

modir

Recent Posts

جامعه سرمایه‌داری و دولت دموکراتیک

در جامعه سرمایه‌داری، دولت دموکراتیک باید مواظب باشد که درباره بازار چه چیزی را کنترل…

5 ساعت ago

فرهنگ اخلاقی سازمان چیست

به گزارش سرمایه فردا، فرهنگ اخلاقی در یک سازمان، بررسی چگونگی مواردی شامل مفروضات، ارزش‌ها…

6 ساعت ago

مدیران غارتگر چه کسانی هستند؟

مدیران غارتگر، نمایندگان سیستم فساد گسترده و آشکار در یک دولت یا جناح سیاسی هستند…

7 ساعت ago

اخلاق حرفه‌ای چیست؟

به گزارش سرمایه فردا، برای اینکه به موضوع نقش اخلاق حرفه‌ای در کسب‌وکار و اهمیت…

7 ساعت ago

بازدهی نماد دارو در ۱۴۰۳

بازدهی نماد دارو در یک سال گذشته منفی ۴۹ درصد بوده است. درحالی که در…

7 ساعت ago

عملکرد ضعیف پتروشیمی ارومیه

عملکرد ضعیف پتروشیمی ارومیه در زمینه فروش محصولات و همچنین بازدهی منفی در یکسال گذشته…

7 ساعت ago