ماموریت ایدرو توسعه صنایع پیشرفته و صنعتی سازی مناطق محروم
ماموریت ایدرو توسعه صنایع پیشرفته و صنعتی سازی مناطق محروم

بابک احمدی با اشاره به اینکه ماموریت ایدرو توسعه صنایع پیشرفته و صنعتی سازی مناطق محروم گفت:ریسک سرمایه گذاری در صنایع پیشرفته برای بخش خصوصی همچنان بالاست و باید در این زمینه تسهیل گری کنیم.

به گزارش سرمایه فردا، مدیرعامل شرکت گسترش و توسعه صنایع ایران با اشاره به اینکه ثبات مدیریتی به توسعه سازمانی و دستیابی به اهداف می شود، گفت: بررسی وضعیت مدیریت ایدرو در سال های گذشته نشان می دهد که
بابک احمد با بیان اینکه تمرکز ما بر صنایع پیشرفته است، افزود در حال حاضر بخش خصوصی ایران توانمندی بالایی دارند اما ریسک سرمایه گذاری در صنایع پیشرفته برای بخش خصوصی همچنان  بالاست و باید در این زمینه تسهیل گری کنیم.
معاون وزیر صنعت افزود: علاوه بر اینکه تامین مالی برای بخش خصوصی باید انجام شود ریسک سرمایه گذاری هم باید کاهش یابد.
احمدی با احیای و افزایش بهره وری در واحد‌های موجود از سیاست های است که دنبال کرده ایم، تصریح کرد: همچنین توسعه زیرساخت واحد‌های تولیدی در مناطق محروم که در سیاست های کلان کشور هم مطرح شده به عنوان یک ماموریت جدی دنبال می کنیم.
او افزود: امروز در صنایعی که متقاضی سرمایه گذاری وجود دارد باید مجوزها صادر شود و انتقال منابع به مناطق محروم تسهیل شود تا اشتغال در مناطق محروم توسعه یابد.
احمدی در پاسخ به خبرنگار سرمایه فردا با اشاره به اینکه مپنا در ۵ حوزه نیروگاه سازی، حوزه حمل و نقل ، نفت و گاز، سلامت و ای سی تی فعالیت دارد، گفت: امروز وزیر صنعت به عنوان فردی که در حوزه صنعت حوزه داشته بیشتر مشکلات مدیران صنعتی را درک می کنند و همین مسأله باعث شده که زمینه توسعه فعالیت صنایع بخش خصوصی فراهم شود.