صادرات از بستر بانکداری دیجیتال بیشترین خدمات را ارائه می دهد
صادرات از بستر بانکداری دیجیتال بیشترین خدمات را ارائه می دهد

بانک صادرات در حالی به هفتاد سالگی خود نزدیک می شود که توانسته از بستر بانکداری دیجیتال بیشترین خدمات را ارائه می دهد

به گزارش سرمایه فردا، بانک صادرات در حالی به هفتاد سالگی خود نزدیک می شود که توانسته به روزترین فناوری های روز بانکداری را در اختیار بگیرد و از بستر بانکداری دیجیتال بیشترین خدمات تخصصی را به تجار و حتی مشتریان معمولی ارائه دهد.
در واقع، هفتاد سالگی بانک صادرات مقارن با دستاوردهای نوین بانک همراه شده که همسو با پیشرفت تکنولوژی و افزایش نفوذ اینترنت در مناطق مختلف کشور اجرا شده است.
در واقع بانک صادرات همپای توسعه خدمات آنلاین مالی و بانکی سال های اخیر تغییرات جدی در نحوه عرضه خدمات به مشتریان داشته است، به عبارت دیگر از طریق اپلیکیشن‌های همراه بانک نه تنها در بخش مبادلات مالی داخلی سهم قابل توجهی پیدا کرده خدمات نوین مورد نیاز مشتریان را هم تسهیل کرده و به نوعی به یکی از برترین بانک های کشور تبدیل شده است.
در واقع از آنجایی که همراه بانک به یکی از مهمترین ابزارهای مدیریت مالی افراد و شرکت‌ها تبدیل شده و بانک صادرات ایران به عنوان بانک حامی صادرکنندگان بر پایه پیشرفت‌های دنیای دیجیتال و به‌ منظور رفاه حال تجار و مشتریان اپلیکیشن همراه بانکی با نام صاپ مبتنی‌ بر کارت معرفی کرده و امروز بیشترین خدمات را از این طریق ارائه می دهد.
در حال حاضر بیشتر امور بانکی مشتریان به واسطه اپلیکیشن‌ صاپ انجام می سود و تحولی بسیار عظیم در صنعت بانکداری بوجود آورده است و این بستری برای خدمات جدید شده در شرایط کنونی بانک به دنبال توسعه زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم‌افزاری مورد نیاز است تا زمینه عرضه خدمات بانکی بیشتر فراهم شود.
در حال حاضر صاپ از تمامی گوشی‌های تلفن‌ همراه هوشمند و همچنین دستگاه‌های تبلت مجهز به سیستم عامل‌ اندروید یا آی او اس پشتیبانی می کند و تنها با رمز دوم کارت فعالیت‌های روزمره مالی مشتریان را بدون محدودیت زمانی و مکانی در محیطی امن پاسخ می دهید.
بانک صادرات در  اپلیکیشن همراه بانک صاپ خلاقیت‌های منحصر به فردی ارائه کرده برای نمونه انتقال وجه کارت به کارت از مبدا تمامی بانک‌های عضو شبکه بین بانکی شتاب امکان پذیر کرده است.‌ همچنین جابه جایی حساب به کارت صادرات، پایا، ساتنا به صورت آنی یا با زمانبندی پرداخت مستمر قابل اجرا کرده است.

پرداخت قبوض بصورت تکی
پرداخت قبوض بصورت تکی با وارد کردن شناسه قبض و شناسه یا به صورت دسته‌ای از طریق آپلود فایل حاوی اطلاعات قبوض و همچنین ذخیره قبض‌ها در در اپلیکیشن صاپ یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فرد صاپ است.
همچنین مشتریان بانک صادرات می توانند در اپلیکیشن صاپ  لیستی از حساب‌های متعلق به خود و اطلاعات مختصری از آن‌ها را مشاهده کنند. این اطلاعات شامل مواردی همچون شماره‌ حساب، مانده‌های حساب و تاریخچه‌ای از لیست تراکنش‌ها طی ۳ ماه اخیر است.
یکی از خدمات اختصاصی اپلیکیشن صاپ ارائه خدمات ویژه اپلیکیشن های تخصصی است امکان خرید بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس،خرید و صدور انواع بیمه نامه آنلاین خودرو و موتورسیکلت و همچنین رزرو هتل و سایر امور مربوط به گردشگری را به مشتریان می دهد.
یکی دیگر از در قابلیت های اپلیکیشن همراه صاپ محاسبه اقساط تسهیلات، بر اساس مقادیر دلخواه از قبیل نوع تسهیلات، مدت زمان تسهیلات با نرخ‌های دلخواه است و این دقیقا همان قابلیت های است که از مشتریان معمولی تا تجار می توانند نیازهای خود را برآورده کنند.