رونمایی از طرح های نوآورانه با چشم انداز افزایش سهم بازار
رونمایی از طرح های نوآورانه با چشم انداز افزایش سهم بازار

رونمایی از طرح های نوآورانه با چشم انداز افزایش سهم بازار استراتژی بیمه تعاون در سال ۱۴۰۲ است.

به گزارش سرمایه فردا ، شرکت بیمه تعاون ده ساله شد که به نسبت سایر شرکت ها یکی از جوان‌ترین شرکت‌های صنعت بیمه کشور است، به همین دلیل سهم آن از بازار بیمه کشور حدود ۱ درصد است و در رتبه‌­بندی صنعت بیمه براساس وضعیت کسب‌‌و‌کار، وضعیت مالی شرکت و ریسک صنعتی، تنها بیمه ای است که رتبه اعتباری کسب کرده و نشان می دهد که از چشم انداز پایدار برخوردار است.

با توجه به اینکه شرکت بیمه تعاون هر سال از نظر سهم بازار و رنکینگ در صنعت بیمه جایگاه بالاتری پیدا کرده و رضایت مشتریان و سرعت پرداخت خسارت شرکت باعث شده که زمینه رشد شرکت بیش از گذشته فراهم شود.

این شرکت سبد نوآوری‌های «تاوینو» را ارائه کرده و بر مبنای همین ابزارها شرکت به دنبال تنوع در خدمات و توسعه منطقه تخت پوشش است. به همین دلیل در حال حاضر شعبه های خود را به سراسر کشور توسعه داده و فعالیت در زمینه بیمه‌نامه‌­های مسافرت خارجی را نیز شروع کرده است.

همچنین دولت در سیاست های کلان به دنبال توسعه گردشگری سلامت است و مقدمه موفقیت آن تفاهم‌نامه همکاری بیمه ها با سفارتخانه ها و دولت های خارجی است و در این زمینه معاونت درمان وزارت بهداشت هم برای همکاری اعلام آمادگی کرده است، از طرف دیگر صنعت بیمه کشور از نظر اقتصادی در مقایسه با کشورهای منطقه به­‌خصوص خاورمیانه به نسبت از موقعیت مناسب برخوردار است.

سهم وتعاون از بازار بیمه کشور

این شرکت اگرچه هنوز به سهم بالایی از بازار بیمه کشور پیدا نکرده اما به واسطه خدمات مناسبی که ارائه می دهد توانسته رضایت مشتریان را جلب کند، چراکه فرآیند پرداخت خسارت بیمه درمان آن به صورت لحظه‌­ای رصد می‌شود.

شرکت بیمه تعاون به واسطه شعبه هایی که در استان‌­های مختلف دارد، قادر به انعقاد قراردادهای سازمانی و شرکتی هم هست این موضوع به پایداری درآمد شرکت کمک می کند و از طرف دیگر تنوع خدمات در سبد این شرکت بیمه تمایل قراردادهای سازمانی با این شرکت را هم بیشتر کرده است.

طرح‌های نوآورانه بیمه تعاون

بیمه تعاون تعدادی طرح‌های نوآورانه از ابتدای سال ۱۴۰۲ راه‌اندازی و در دسترس عموم کرده که هدف از آن ارتقای سهم بازار شرکت است و این چشم انداز نه تنها به تقویت شرکت کمک می کند باعث می شود بازدهی بیشتری را هم در بورس کسب کند.

چراکه نماد وتعاون با سرمایه ۵۰۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۳ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ از محل فروش حق بیمه ۴۱۸.۶ میلیارد تومان درآمد داشته که نسب به مدت مشابه سال قبل ۴۵ درصد افزایش داشته و عملکرد تجمیعی تراز مثبت ۸۳ درصد را ثبت کرده است.

از این رو می توان پیش بینی کرد که روند صعودی تراز تجمعی شرکت تا پایان سال ادامه خواهد داشت و بعد از اصلاح اخیری که شاخص بورس داشته معاملات مثبت در سهام این نماد کلید خواهد خورد.

رونمایی از طرح های نوآورانه با چشم انداز افزایش سهم بازار استراتژی بیمه تعاون در سال ۱۴۰۲ است.