محبوبترین انیمیشن ۱۴۰۳

محبوبترین انیمیشن ۱۴۰۳

محبوب ترین انیمیشن ۱۴۰۳ اینساید آوت ۲ شد. از آنجایی که احساسات مخاطبان را کنترل می کند به نوعی به عمق رابطه انسان پل می‌زند.

به گزارش سرمایه فردا، انیمیشن Inside Out ۲ تنها در سه هفته توانست محبوبترین انیمیشن ۱۴۰۳ شود. از این رو توجه جهانی منتقدان و مخاطبان را هم‌زمان جلب کرده‌است.

در سال ۲۰۱۵ انیمیشن Inside Out وارد سینماها شد. در این فیلم، یک دختر ۹ساله به نام رایلی از مینه‌سوتا به سانفرانسیسکو نقل مکان و زندگی جدیدی را دنبال می‌کند.

احساسات اولیه رایلی به شخصیت‌هایی در فیلم تبدیل می‌شوند که هر کدام شخصیت خاص خود را دارند: شادی، غم، خشم، ترس و انزجار.

داستان تا حد زیادی «در داخل سر رایلی» اتفاق می‌افتد، در مکانی به نام دفتر مرکزی، جایی که این احساسات با هم کار می‌کنند.

حالا، نسخه دوم با حضور برخی کاراکترهای جدید وارد بازار اکران شده ‌است. در فیلم جدید، احساسات رایلی تشدید می شود.

نظر روانشناسان درباره محبوبترین انیمیشن ۱۴۰۳

این خط داستانی نشان می‌دهد که چگونه انتظارات و هنجارهای اجتماعی بر احساسات و رفتار ما تاثیر می‌گذارد.

این احتمال وجود دارد که Inside Out ۲ با عبور از رکورد ۲.۵میلیاردی فروش، به جمع سه فیلم پرفروش تاریخ سینما بپیوندد و حتی صدرنشین تاریخ سینما باشد.

اما چرا این انیمیشن تا این اندازه محبوب شد؟

لیزا دامور، مشاور ارشد روان‌شناسی کودکان و نوجوانان:

محبوبترین انیمیشن ۱۴۰۳ به عادی‌سازی احساسات منفی و ناراحت‌کننده مانند اضطراب و ترس کمک می‌کند.

فیلم می گوید سلامت روان به معنای احساس خوب نیست بلکه همه احساس‌های انسان در مواقع مختلف، به کار می‌آیند و باید درک شوند.

پس گاهی لازم است که ما خشمیگن باشیم، ناراحت باشیم یا حتی تنفر داشته باشیم.

پایگاه رسانه‌ای GGSC که از رسانه‌های علمی معتبر به شمار می‌آید، در این باره نوشته:

این اثر، یک کاوش متفکرانه و عمیق از تجربه عاطفی انسان است.

این انیمیشن به ما یادآوری می کند که روابط انسانی در جزئی‌ترین حالت خود، تا چه اندازه می‌تواند بر درک ما از جهان و احساسات عمومی‌مان اثرگذار باشد.

انیمیشن Inside Out ۲ نشان می‌دهد که اضطراب یک احساس طبیعی است و می‌تواند هدف مثبتی داشته باشد.

محبوبترین انیمیشن ۱۴۰۳ تنظیم احساسات است. روش‌هایی که واکنش‌های احساسی مخاطبان را مدیریت می‌کنیم.

این فیلم از طریق درک عمیق روان‌شناختی خود، در مورد پیچیدگی‌های متعدد ذهن ما تامل می‌کند و جستاری فلسفی در مورد چگونگی شکل دادن به هویت ارائه می‌دهد.

فیلم اول به مرگ شادی کودکانه می‌پردازد، فیلم دوم درباره مرگ تصور ما از خودمان است.

این فیلم پیشنهاد می‌کند که جهان، محیط ما، تجربیات ما، توانایی ما در مهار احساسات، و خاطرات خوب و بد ما، همه با هم ترکیب می‌شوند تا سیستم‌های اعتقادی ما را شکل دهند و حس خودمان درباره خودمان را کامل کنیم یا تغییر دهیم.

محبوبترین انیمیشن ۱۴۰۳ اینساید آوت ۲ شد. از آنجایی که احساسات مخاطبان را کنترل می کند به نوعی به عمق رابطه انسان پل می‌زند./دنیای اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *