رویارویی با فرصت های از دست رفته ایران
ایران می بایست جایگاه نخست توسعه و فناوری را در منطقه میداشت ولی فرصت ها از دست رفته و به جای پیشرفت عقب ماندگی نصیب کشور شده است.
۱۴۰۳-۰۶-۰۵ - ۰۹:۳۵ ادامه مطلب
ایران می بایست جایگاه نخست توسعه و فناوری را در منطقه میداشت ولی فرصت ها از دست رفته و به جای پیشرفت عقب ماندگی نصیب کشور شده است.
۱۴۰۳-۰۶-۰۵ - ۰۹:۳۵ ادامه مطلبتمام حقوق برای پایگاه خبری سرمایه فردا محفوظ می باشد کپی برداری از مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد.
سرمایه فردا