بانکهایی که زیان میسازند و تورم میتراشند
از بانک سرمایه تا ایرانزمین، دی، سپه و ملل، فهرست بانکهای ناتراز هر روز بلندتر میشود. زیانهای انباشته، تسهیلات مشکوکالوصول و داراییهای غیرمولد، این بانکها را به چاههایی بدل کردهاند که منابع بانک مرکزی را میبلعند و تورم را به سفره مردم منتقل میکنند. اصلاح فوری، نه توصیه، بلکه ضرورت است.
۱۴۰۴-۰۸-۱۲ - ۱۹:۱۷ ادامه مطلب