هوش مصنوعی زمینه تعامل با مشتریان

هوش مصنوعی زمینه تعامل با مشتریان

ایران زمین همپای اقتصاد فناورانه در حال توسعه است، به طوری که با استفاده از هوش مصنوعی زمینه تعامل با مشتریان و بنگاه های اقتصادی را فراهم کرده است

به گزارش سرمایه فردا، ایران زمین همپای اقتصاد فناورانه در حال توسعه است، به طوری که با استفاده از هوش مصنوعی زمینه تعامل با مشتریان و بنگاه های اقتصادی را فراهم کرده است.
بانک ایران زمین، با نگاهی رو به آینده از سالها قبل اقدام به توسعه بانکداری دیجیتال کرده است و گزارش های اخیر نشان می‌دهد که افزایش تعداد کاربران بانکداری دیجیتال، رشد قابل توجهی در استفاده از سرویس‌های بانکداری اینترنتی و موبایلی ایران زمین شده است. چراکه این خدمات هوش مصنوعی به دلیل اینکه داده های مربوط به بازاریابی محتوایی براساس تعامل مدرن با مخاطبان ارائه می دهد نقش مهمی در جلب رضایت مشتریان خواهد داشت
در حال حاضر بانک ایران زمین با داده های هوش مصنوعی متناسب با سبک زندگی مشتریان خدماتی را فراهم می‌کند تا آنها محصولات و خدمات بانکی دریافت کنند و از طرف دیگر مشتریان از طریق اپلیکیشن بانکی ایران زمین می‌توانند درآمدها و هزینه‌های خود را ثبت و با مدیریت هوشمند هزینه‌ها و درآمدهای خود را دسته بندی کنند و گزارش‌ها و آمارهای مربوط به مالیات و مصارف را بر مبنای راهکارهای که به آنها پیشنهاد می شود اصلاح کنند.
با توجه به تمرکز بانک ایران زمین بر تجربه مشتری، امکانات شخصی‌سازی و پیشنهادهای متناسب با نیازهای آنها را اجرایی کرده و تجربه بانکی مشتریان بهبود یافته و با استفاده از اپلیکیشن همراه بانک فراز آنها به امور بانکی خود را انجام می دهند و این مسئله کمک کرده تا بتوانند در بهبود کسب و کار خود بکار ببرند.
به عبارت دیگر مشتریان ایران زمین با استفاده از اپلیکیشن فراز خدماتی مانند انتقال وجه، پرداخت قبوض، مدیریت کارت‌های بانکی، مشاهده تراکنش‌ها و موجودی حساب و … را انجام می دهند تا بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک، امور مالی خود را تسهیل و زمان و هزینه را صرفه جویی کنند.

ابزارهای بانک ایران زمین
به گزارش سرمایه فردا، در حال حاضر ابزارهای بانک ایران زمین اخبار مربوط به محصولات و خدمات بانکی، تخفیف‌ها و امکانات ویژه را به مشتریان معرفی می کنند تا تعامل بین بانک و مشتریان افزایش یابد با توجه به این امکانات، بستری مدرن و مناسب برای انجام امور بانکی آنلاین مشتریان فراهم شده است. در واقع مشتریان با استفاده از این بستر، به راحتی و با سرعت بالا امور مالی خود را انجام می دهند
این پلتفرم ایران زمین با ایجاد یک اکوسیستم بانکی متفاوت، فرصت مناسبی را برای کسب و کار‌های مختلف و به ویژه استارت‌آپ‌ها و فین تک‌ها به وجود آورده تا با استفاده از روش‌های نوآورانه در کنار انواع سرویس های بانکی، اقدام به تولید و ایجاد محصولات جدید خود کنند و به سودآوری برسند.
اکوسیستم بانک ایران زمین از آنجایی دارای اهمیت است که نیازهای مشتری را بررسی و براساس نوع درخواست آنها، خدمات مورد نیاز مشتریان ارائه می شود. چراکه بانک با استفاده از هوش مصنوعی توانایی تشخیص شناسه‌ها و الگوهای رفتاری مشتریان را دارد و به وسیله آن می‌تواند ضمن اینکه هویت مشتری را تأیید و از سوءاستفاده‌های احتمالی جلوگیری کند در ارائه هم بهبود ایجاد کرده و امکان انجام امور بانکی به صورت سریع، راحت و امن را فراهم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *