چابهار در مسیر همکاری با ژاپن؛ از آبرسانی تا واردات خودرو
در دیدار مدیرعامل منطقه آزاد چابهار با آداچی هیدهآکی، وزیر مختار و معاون سفیر ژاپن، زمینههای گسترش همکاریهای علمی، فناورانه، گردشگری و تجاری میان دو کشور بررسی شد. سعید محمد اربابی با اشاره به پروژههای مشترک در حال اجرا، خواستار مشارکت ژاپن در ایجاد مرکز فناوری و تأمین تجهیزات پزشکی در چابهار شد. طرف ژاپنی نیز از اعزام هیأتی برای بازدید از پروژهها در آذرماه خبر داد
۱۴۰۴-۰۸-۱۸ - ۱۹:۳۱ ادامه مطلب