سهمیه سوخت صنایع به نفع تولید نیست!
با تشدید شدن تحریم ها صادرات صنایع به بازارهای خارجی محدود شده و حالا آنها چشم به دست دوولت دارند تا در سهمیه بندی سوخت آنها را حمایت کنند تا کمی هزینه ها تعدیل شود و قدرت رقابت پذیری بالاتری کسب کنند. اما آیا شرایط بر وفق مراد آنهاست؟
۱۴۰۴-۰۹-۰۷ - ۱۳:۵۴ ادامه مطلب